KoldingKnægten 398 Skrevet 13. November, 2018 Fisk er sund. Det er grønsager også, som så meget andet. Mener svagt at kunne huske et eller andet om seks om ugen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pik sprøjt Skrevet 13. November, 2018 Den lugter af fisk, men smager af kylling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 13. November, 2018 Christina ssbbw skrev, for 2 timer siden: Hvis du spiser fisk hver dag, så kan det være du føler alt smager af fisk? Hvad smager det af når du spiser en god bøf? Af sild? Jeg føler skam ikke alt smager af fisk, jeg kan også lide en god bøf , og nej den smager ikke af sild. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. November, 2018 Flax skrev, Lige nu: Jeg føler skam ikke alt smager af fisk, jeg kan også lide en god bøf , og nej den smager ikke af sild. Jeg prøvede at være sjov. Undskyld. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 15. November, 2018 Christina ssbbw skrev, den 13/11/2018 at 10:39: Hvis I ikke er meget for at spise fisk, så kan I slikke fisse 3 gange om ugen for at få samme ernæringsmæssige fordele. Så hvad venter I på? https://guide.fitnessnord.com/oralsex-svarer-til-700g-fisk/?fbclid=IwAR0I6stXaaESZLxLXFlbrvrj0gPA76z-77GVrDh7WV5qNruSnWqNCbJFFB8 Det skulle efter sigende også modvirke hårtab. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 16. November, 2018 Midtj skrev, for 6 timer siden: Det skulle efter sigende også modvirke hårtab. WTF.. Sikke en duft den får. "Skat har du haft en go' dag?" "Ja, jeg har fået fisse på min isse!" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Master Bator Skrevet 17. November, 2018 Midtj skrev, den 16. november 2018 at 00:54: Det skulle efter sigende også modvirke hårtab. Det virker åbenbart ikke for ham der! Eller også har han bare misforstået det engelske udtryk: "to give head" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 17. November, 2018 Midtj skrev, den 16/11/2018 at 00:54: Det skulle efter sigende også modvirke hårtab. Er den kommet ud, så kan den også komme ind igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg