nuhok 178 Skrevet 15. September, 2012 Hej Jeg har siddet og overvejet om der er mange der bruger mobilen til at tjekke eroguide? For så kunne det være en fordel at installere pluginet Tapatalk til phpBB som jeg kan se der bruges her. Læs mere om tapatalk på linket neden under. Tapatalk er et debatprogram til mobilen som er mere overskueligt en at sidde og browse via den indbygget browser. www.tapatalk.com Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 16. September, 2012 Det koster jo penge, mange apps små bliver til mange penge som man kan bruge på noget sjovere.. og det går fint i browseren på min Fon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 16. September, 2012 Det koster jo penge Både ja og nej, den gratis koster ikke noget og den ville da være rigeligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 16. September, 2012 jeg kan ikke se nogen gratis version sorry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuhok 178 Skrevet 16. September, 2012 jeg kan ikke se nogen gratis version sorry Hvis du snakker om appen kan det godt være den koster penge, Det kan jeg ikke se nu da jeg den. Men selv pluginet til forumet er gratis og er gratis at oprette. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Longman 27 Skrevet 16. September, 2012 Så vidt jeg husker koster Tapatalk rundt regnet 6 kr. Den kan bruges med et hav af fora der har plugin'et installeret så den vil have god værdi for en køber. Mon ikke folk kunne få råd til de 6 kr.? Og hvis ikke....så kan man jo uden videre fortsat bruge sin mobilbrowser mens vi andre får glæde af de mange features der gør Tapatalk til en klar vinder over mobilbrowseren. Så en klar opfordring herfra også til Admin om at lægge Tapatalk på eroguide. Takker.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg