Meade1969 7 Skrevet 16. November, 2018 (edited) Det udmærkede forum talk2us viser fejl. Redigeret 16. November, 2018 af Stabilizer Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 16. November, 2018 Dagens bedste nyhed. 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 16. November, 2018 Har aldrig hørt om det site før... Del dette indlæg Link til indlæg
Meade1969 7 Skrevet 16. November, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 5 minutter siden: Dagens bedste nyhed. Hvorfor? Det er et udmærket og oplysende forum. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 16. November, 2018 Meade1969 skrev, for 1 minut siden: Hvorfor? Det er et udmærket og oplysende forum. 3 efterlysninger...? 33 anmeldelser..? 8 annoncer..? Ok, der er en masse hyggesnak....men hvor finder du det udmærkede oplysningsgrundlag..? 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 16. November, 2018 Meade1969 skrev, for 4 minutter siden: Hvorfor? Det er et udmærket og oplysende forum. Nej, det består ikke af meget andet end det revl og krat, som er blevet smidt ud herfra. 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Meade1969 7 Skrevet 16. November, 2018 (edited) Thomsen skrev, for 5 minutter siden: 3 efterlysninger...? 33 anmeldelser..? 8 annoncer..? Ok, der er en masse hyggesnak....men hvor finder du det udmærkede oplysningsgrundlag..? Læser kun hyggesnak - næsten kun det . Forum med politiefterlysniger er også godt når man lige har set Station 2 og ikke kan få nok. BigDick, bilhandleren og de andre er altid god for at træde i spinatten. Redigeret 16. November, 2018 af Meade1969 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 16. November, 2018 Gør det nogen forskel om sitet er nede eller ikke. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 16. November, 2018 (edited) Spam. Absolut ligegyldig information på EG. I går var både YouSee og CBB nede flere steder i landet. Det er for så vidt også ligegyldigt her, hvor det handler om lækre kvinder m/k, svedig sex, photoshoppede fotos, diskrete adresser og lir Redigeret 16. November, 2018 af allo-allo Tilføjelse Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 16. November, 2018 AalborgLook skrev, for 2 minutter siden: Gør det nogen forskel om sitet er nede eller ikke. NEJ Del dette indlæg Link til indlæg
Meade1969 7 Skrevet 16. November, 2018 AalborgLook skrev, for 12 minutter siden: Gør det nogen forskel om sitet er nede eller ikke. Det gør det faktisk. Det har været nede i flere dage, så mon ikke det er opgivet? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 16. November, 2018 Meade1969 skrev, for 3 timer siden: Det gør det faktisk. Det har været nede i flere dage, så mon ikke det er opgivet? og Massageplus er efterhånden barberet ned til et talerør for ejerens nørdede IT lyster Vi må have en ny værdig konkurrent til EG på banen. Monopoler er ikke sunde for samfundet Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 902 Skrevet 16. November, 2018 Dammit...VenusLogen er osse nede 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 16. November, 2018 Thomsen skrev, 1 time siden: Dammit...VenusLogen er osse nede Hovsa. Hvad gør stedets selvbestaltede dronning så? Enzo. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 16. November, 2018 Aarrggjhh Hedomax.com er også nede Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 16. November, 2018 (edited) Suk Anjas gimel.dk er også nede, eller rettere henviser hertil Redigeret 16. November, 2018 af Aros Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17588 Skrevet 16. November, 2018 Neeej.... ikke talk2us Hvad skal jeg nu lave, når jeg ikke er her og hykler ...øh hygger .... med min gode ven Aros? Måske er BigDick kun blvet fanget i det der grisehegn nede ved Tyskland eller noget? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9674 Skrevet 16. November, 2018 Gimel.dk Købt af: gimel.dk Status Aktivt Oprettet 28. juli 2016 IDN gimel.dk Registrant Bruger-id EI1406-DK Navn Eroguide IVS Adresse Viborgvej 159A Hasle Postnr. og by 8210 Aarhus V Land Danmark Telefonnr. - Fuldmægtig Bruger-id EI1406-DK Navn Eroguide IVS Adresse Viborgvej 159A Hasle Postnr. og by 8210 Aarhus V Land Danmark https://www.dk-hostmaster.dk/da/find-domaenenavn Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Enzo L'uri Skrevet 16. November, 2018 Bananas skrev, for 2 timer siden: Måske er BigDick kun blvet fanget i det der grisehegn nede ved Tyskland eller noget? Jeg har ellers lige hørt at Kristian Thulesen Dahl har headhuntet BigDick som enmandshær ved grænseovergangene til Tyskland. Enzo. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. November, 2018 Meade1969 skrev, for 11 timer siden: Det gør det faktisk. Det har været nede i flere dage, så mon ikke det er opgivet? Det skulle glæde mig. Så er der en lortecontainer mindre. (Psst: det hedder ein Fräulein) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 16. November, 2018 Borende X skrev, for 2 minutter siden: Det skulle glæde mig. Så er der en lortecontainer mindre. Og jeg som gik og troede det var en slamsilo Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 16. November, 2018 Aros skrev, for 1 minut siden: Og jeg som gik og troede det var en slamsilo Det er også overbegrebet . Så kan det underinddeles i lortespand, væltet lokum o.s.v. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 16. November, 2018 Borende X skrev, Lige nu: Det er også overbegrebet . Så kan det underinddeles i lortespand, væltet lokum o.s.v. Takker, så er jeg med Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 16. November, 2018 Enzo L'uri skrev, for 10 minutter siden: Jeg har ellers lige hørt at Kristian Thulesen Dahl har headhuntet BigDick som enmandshær ved grænseovergangene til Tyskland. Enzo. Det tror jeg så, at Tulle vil fortryde. Jeg har selv læst, at BigDick skriver om sig selv, at han er en høflig, galant og beleven gentlemand ( http://talk2us.dk/viewtopic.php?f=58&t=893&sid=bbc4a9a4f54faf176317a12bbebc6418 ) En sådan gentlemand kan næppe skræmme immigranterne, flygtningene og østeuropæerne væk, når de nærmer sig grænsen Men jeg forudsætter naturligvis - måske naivt -, at det BigDick skriver om sig selv er sandt. Del dette indlæg Link til indlæg