Hop til indhold
Meade1969

talk2us er nede

Recommended Posts

Borende X skrev, for 9 minutter siden:

Se, så ved du jo allerede mere end jeg. Og alligevel mener du, at jeg skulle have snuset i glædespigens kundeliste. Det hænger jo ikke sammen.

Eller er det vel ikke første gang en GP taler over sig og du hørt det der ;)  Vælg selv der er ikke andre mulighedder citat slut;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
underdog40 skrev, for 41 minutter siden:

Holy fuck. I må være rendyrkede autister herinde, siden I kan huske alle disse detaljer flere år tilbage fra en chat. Jeg kan ikke en gang huske hvad jeg fik til morgenmad idag :huh:

Du virker lidt senil så, men så er du jo heldig, hver gang du møder et menneske er det en ny person i dit liv.  :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Krone skrev, for 12 minutter siden:

Eller er det vel ikke første gang en GP taler over sig og du hørt det der ;) 

Du taler måske her af egen erfaring? I hvert fald ligger det langt fra mine egne oplevelser hos glædespigen. Og i hvert fald ligger det endnu længere fra dit oprindelige udsagn om, at jeg skulle have kigget i glædespigens "kundeliste".

Som om den havde ligget frit fremme på natbordet.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 2 minutter siden:

Du virker lidt senil så, men så er du jo heldig, hver gang du møder et menneske er det en ny person i dit liv.  :D 

Heldig? Så kan han da slet ikke huske glædespigebesøget dagen før – 1800 lige ud ad vinduet :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Tømmermænd? :D

Nope, Senor X. Den undskyldning kan desværre ikke bruges. Kan forresten heller ikke huske hvornår jeg sidst har været fuld, når nu vi snakker om det. Tror bare vi kaster skylden på demens in spe, og konkluderer at jeg sjældent er fuld og spiser en ikkeopsigtsvækkende morgenmad :(

Og så giver jeg plads til at samtalen kan fortsætte med en disputs over Herlige Helle fra A-gruppen d. 14. februar 2003 :) 

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Borende X skrev, Lige nu:

Heldig? Så kan han da slet ikke huske glædespigebesøget dagen før – 1800 lige ud ad vinduet :D

Ha ha :D 

Men lykken havde han da i nuet :D 

Mon ikke også der giver ham en masse ekstra besøg, det må jo hele tiden for ham have været så lang tid siden, at han besøgte en glædespige, at han ikke kan huske det, og ergo må han derfor afsted igen :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aros skrev, for 1 minut siden:

Ha ha :D 

Men lykken havde han da i nuet :D 

Mon ikke også der giver ham en masse ekstra besøg, det må jo hele tiden for ham have været så lang tid siden, at han besøgte en glædespige, at han ikke kan huske det, og ergo må han derfor afsted igen :D 

Hvis han da ikke har glemt adressen :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bliver bedre og bedre historier. Der bliver da lagt til.  Ren agent 69 stil. :D @Borende X Er du førsteelskeren Ole Søltoft. :lol: Der forfører alle pigerne, til at udlevere alt info under akten. Sikke metoder du kan. :P

Eller det er måske bare fordi, jeg ser James Bond lige nu. :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Hvis han da ikke har glemt adressen :D

Hvem snakker I om? :huh:

• Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 11 minutter siden:

Det bliver bedre og bedre historier. Der bliver da lagt til.  Ren agent 69 stil. :D @Borende X Er du førsteelskeren Ole Søltoft. :lol: Der forfører alle pigerne, til at udlevere alt info under akten. Sikke metoder du kan. :P

Eller det er måske bare fordi, jeg ser James Bond lige nu. :rolleyes:

Hvorfor mon Søltoft døde så ung?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 16 minutter siden:

Hvorfor mon Søltoft døde så ung?

Er man ung, når man som Søltoft dør af en blodprop i en alder af 58 ?

En del homoseksuelle mænd er jo døde gennem tiden som følge af HIV/AIDS - også yngre...

Men, mistanken om smitte med HPV og efterfølgende udvikling af livmoderhalskræft er vel mere naturligt at komme ind på når vi taler yngre danske kvindelige skuespillere og TV værter m.v. 

Attraktive og kønne kvinder, der er blevet smittet uden at ane det - trist at de er døde i en alt for ung alder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anilingus skrev, for 1 time siden:

Er man ung, når man som Søltoft dør af en blodprop i en alder af 58 ?

En del homoseksuelle mænd er jo døde gennem tiden som følge af HIV/AIDS - også yngre...

Men, mistanken om smitte med HPV og efterfølgende udvikling af livmoderhalskræft er vel mere naturligt at komme ind på når vi taler yngre danske kvindelige skuespillere og TV værter m.v. 

Attraktive og kønne kvinder, der er blevet smittet uden at ane det - trist at de er døde i en alt for ung alder...

Ja, i forhold til min alder er han en ren pubertetsdreng.

Men OK, du har tilsyneladende misforstået mig, og det er nok min egen skyld. @kanonkongen  spurgte mig om jeg "var førsteelskeren Ole Søltoft der forfører alle pigerne".

Jeg troede derfor, at han mente, at Sølvtoft var død af overanstrengelse imellem sengestolperrne, men nu er jeg kommet i tvivl.

Men måske @kanonkongen  vil præcisere sit indlæg?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

OK, så har du misforstået mig, og det er nok min egen skyld. @kanonkongen  spurgte mig om jeg "var førsteelskeren Ole Søltoft der forfører alle pigerne".

Jeg troede derfor, at han mente, at Sølvtoft var død af overanstrengelse imellem sengestolperrne, men nu er jeg kommet i tvivl.

Ja du, har misforstået det BX. Prøvede nu, bare være sjov, ovenpå alle de. Underlige udtalelse i denne tråd. Og at historierne bliver vildere og vildere. Og underligt. Krone skulle bringe en historie frem der er 5 år gammel. Underligt, han stadig bærer nag. :-o Ja undre mig bare. Og ja så tænkte jeg. Om du var agent der kunne udpensle pigerne :lol: Den med(kundeliste)

Ja som sagt. Så jo James Bond i tv. Og BX du forstod så ikke, mit skriv. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 18 minutter siden:

Ja du, har misforstået det BX. Prøvede nu, bare være sjov, ovenpå alle de. Underlige udtalelse i denne tråd. Og at historierne bliver vildere og vildere. Og underligt. Krone skulle bringe en historie frem der er 5 år gammel. Underligt, han stadig bærer nag. :-o Ja undre mig bare. Og ja så tænkte jeg. Om du var agent der kunne udpensle pigerne :lol: Den med(kundeliste)

Ja som sagt. Så jo James Bond i tv. Og BX du forstod så ikke, mit skriv. :)

Fint nok, jeg har misforstået dig – humor er jo svær på skrift – så ingen dårlige vibrationer herfra.

Men i lighed med dig og flere andre undrer jeg mig i højeste grad også over klovdyrets pludselige udfald efter så lang tid. Det savnes der en rigtig god forklaring på.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 11 timer siden:

Du taler måske her af egen erfaring? I hvert fald ligger det langt fra mine egne oplevelser hos glædespigen. Og i hvert fald ligger det endnu længere fra dit oprindelige udsagn om, at jeg skulle have kigget i glædespigens "kundeliste".

Som om den havde ligget frit fremme på natbordet.

Jep de gange jeg har været sammen med Nikita Darling  har hun ikke kunne holde sin mund om hvem der besøger hende;). Kan man det som GP næppe;).  Du BX har stadig ikke svaret hvor du ved fra at Andreas besøge Nikita Darling. Den med holder chatten holder ikke;) 

Giv dog Andreas og nogle flere en undskyldning. Du ved udmærket hvad det drejer sig om og så det er ude af verden. 

• Sørgelig 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste af jer der deltager i denne tråd, er vist udmærket klar over at vi ikke gider jeres fnidder og personopgør i åbent forum! 

I må finde et andet sted til den slags! 

• Synes godt om 1
  • Tak 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...