mester4u 951 Skrevet 16. November, 2018 En slikke fisse app til mobilos.... Før brug kan man så lige gnubbe skærmen med en fiskefrikadelle for at gøre oplevelsen mere livagtig. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 16. November, 2018 Det er simpelthen for sjovt det der Jeg glæder mig til at lure rundt når jeg er ude 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 16. November, 2018 Ville det ikke være bedre at besøge en gp der er glad for at blive slikket, og spørge hende om hun ikke vil være tålmodig? Tænker jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 16. November, 2018 Hvis jeg vinder din juleleg. Så anskaffer jeg fluks den app. Så kan du få lov at anmelde dens pædagogiske rækkevidde. Frække Tanja skrev, for 5 minutter siden: Det er simpelthen for sjovt det der Jeg glæder mig til at lure rundt når jeg er ude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 17. November, 2018 Gerrard skrev, for 1 time siden: Hvis jeg vinder din juleleg. Så anskaffer jeg fluks den app. Så kan du få lov at anmelde dens pædagogiske rækkevidde. Det en aftale 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 17. November, 2018 Og til de mænd, som tænder på katolske skolepiiger. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kvindebeundre 169 Skrevet 17. November, 2018 Maxi90 skrev, for 8 timer siden: Ville det ikke være bedre at besøge en gp der er glad for at blive slikket, og spørge hende om hun ikke vil være tålmodig? Tænker jeg Jeg tænker også at det må være bedre at finde en sød og tålmodig GP, der ikke har noget imod lidt praktisk undervisning i oral sex, med feedback til udøver . Måske Frække Tanja, kan/vil være behjælpelig i den afdeling? Kvindebeundren 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5852 Skrevet 17. November, 2018 Kvindebeundre skrev, for 59 minutter siden: Jeg tænker også at det må være bedre at finde en sød og tålmodig GP, der ikke har noget imod lidt praktisk undervisning i oral sex, med feedback til udøver Kvindebeundren Altså en pædagogisk uddannet pige? Hvis det kommer frem, risikerer vi at blive sendt på bordel af konen. Måske vi skal foreslå AOF sådan en kursus? 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 17. November, 2018 Midtj skrev, for 34 minutter siden: Altså en pædagogisk uddannet pige? Hvis det kommer frem, risikerer vi at blive sendt på bordel af konen. Måske vi skal foreslå AOF sådan en kursus? Det kan slet ikke udelukkes. Se blot her https://www.dr.dk/nyheder/regionale/midtvest/aftenskole-tilbyder-kursus-om-sm-sex-det-er-aergerligt-det-er-et-tabu 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 17. November, 2018 Gerrard skrev, for 11 timer siden: Hvis jeg vinder din juleleg. You wish. Aint gonna happen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 17. November, 2018 People Pleaseren skrev, for 2 timer siden: You wish. Aint gonna happen. Du er måske notarius publicus? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 17. November, 2018 Gerrard skrev, for 15 minutter siden: Du er måske notarius publicus? Næh, men når jeg har vundet kan du jo ikke vinde. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 17. November, 2018 Hvis nogen skulle være i tvivl så er det en joke. Indtil videre I mellemtiden kan man øve sig med mobil-spillet La Petite Mort, som er der hen ad; Har dog aldrig prøvet at "spille" det med tungen. Findes kun til Android, det er for frækt til Apple. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 17. November, 2018 Gerrard skrev, for 17 timer siden: Urrrkkk! Køb aldrig en brugt smartphone. Du kender ikke dens fortid! 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 17. November, 2018 Så engang en annonce hvor der stod, du skal slikke mig som en kat der drikker mælk, mine katte får mælk hver dag så kan jo bare se hvordan de gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 17. November, 2018 Flax skrev, for 15 minutter siden: Så engang en annonce hvor der stod, du skal slikke mig som en kat der drikker mælk, mine katte får mælk hver dag så kan jo bare se hvordan de gør. Jeg plejer omvendt at sige du skal sutte min pik som en pige slikker sin is en varm sommerdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. November, 2018 (edited) Gerrard skrev, for 30 minutter siden: Jeg plejer omvendt at sige du skal sutte min pik som en pige slikker sin is en varm sommerdag Hm, jeg ser temmeligt mabge der bider i isen? Nå, hver sin lyst Redigeret 17. November, 2018 af Aarhuselsker tastefejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 17. November, 2018 Gerrard skrev, for 7 minutter siden: Jeg plejer omvendt at sige du skal sutte min pik som en pige slikker sin is en varm sommerdag Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Hm, jeg ser temmeligt mage der bider i isen? Nå, hver sin lyst Det er måske derfor, mange ikke kan finde frem til klitten 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. November, 2018 Kvindebeundre skrev, den 17/11/2018 at 09:18: Jeg tænker også at det må være bedre at finde en sød og tålmodig GP, der ikke har noget imod lidt praktisk undervisning i oral sex, med feedback til udøver . Måske Frække Tanja, kan/vil være behjælpelig i den afdeling? Kvindebeundren Jeg elsker at blive slikket 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg