Gupta 13 Skrevet 16. November, 2018 Kære Logebrødre og Gp’er da jeg er i Herning mandag tænkte jeg at gøre turen mere interessant... nogen forslag... ? Ønsker er : petit og go røv eller moden milf og bedste pris/kvalitet go weekend skriv gerne PB hvis G. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 31hans07 Skrevet 17. November, 2018 Vil klart anbefale at du kører ca. 15 km østpå ad motorvejen til Bording og besøger Rikke S: http://www.rikkesolskin.dk/ Hun er suverænt nr. 1 på min favoritliste ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 17. November, 2018 Du kan også køre en tur til Engesvang, huset hedder Valhalla og har de smukkeste og dejligste piger. Det ligge ved hovedvej 13 lige nord for Engesvang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyde6 72 Skrevet 20. November, 2018 Hvad endte din tur med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gupta 13 Skrevet 20. November, 2018 Det endte uden held, men med en aflyst aftale i Lunderskov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg