Dion 34 Skrevet 19. November, 2018 Kan lyde generaliserende, men er der større risiko for at slæbe noget med hjem ved at besøge polske piger end thai eller baltikum piger? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 19. November, 2018 Næ, det tænker jeg ikke.. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 19. November, 2018 Dion skrev, for 33 minutter siden: Kan lyde generaliserende, men er der større risiko for at slæbe noget med hjem ved at besøge polske piger end thai eller baltikum piger? Tror der er større chance for at hive noget med hjem fra byen, de rundetrunter der tager i byen tænker sig ikke om. En glædes pige passer bedre på sig selv 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 19. November, 2018 Ja. Det en enorm stor risiko for, at du bliver påtvunget, at skulle slæbe en polsk medisterpølse med hjem - en såkaldt kielbasa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 19. November, 2018 (edited) Dion skrev, for 3 timer siden: Kan lyde generaliserende, men er der større risiko for at slæbe noget med hjem ved at besøge polske piger end thai eller baltikum piger? I Polen bruger de engangslagener (thaipiger genbruger ofte det samme håndklæde, som de kunstfærdigt anretter på sengen) - og en pige brugte 5 kondomer, før jeg opgav og gik, en pige gik først efter lidt tid med til at sutte uden kondom (var egentlig ikke "erlaubt") - og ellers er det store nummer mest erotisk massage (som de er bedre til en de fleste thaipiger) og generelt syntes de at være meget opmærksomme på korrekt brug af kondom og renlighed (blev flere steder beordret i bad først) - så jeg tror ikke du behøver være så bange for at besøge polske piger Redigeret 19. November, 2018 af Jernsvinet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. November, 2018 Jernsvinet skrev, 1 time siden: I Polen bruger de engangslagener (thaipiger genbruger ofte det samme håndklæde, som de kunstfærdigt anretter på sengen) - og en pige brugte 5 kondomer, før jeg opgav og gik, en pige gik først efter lidt tid med til at sutte uden kondom (var egentlig ikke "erlaubt") - og ellers er det store nummer mest erotisk massage (som de er bedre til en de fleste thaipiger) og generelt syntes de at være meget opmærksomme på korrekt brug af kondom og renlighed (blev flere steder beordret i bad først) - så jeg tror ikke du behøver være så bange for at besøge polske piger Pikkens renlighed har ikke noget med smitte af seksuelt overførte sygdomme at gøre og jeg ville ønske man somehow kunne komme den forestilling til livs, for man skal så tit høre mænd plage om at få blow/sex uden kondom med begrundelsen “men jeg går meget op i at være ren!”... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 19. November, 2018 Sascha Sartre skrev, for 4 minutter siden: Pikkens renlighed har ikke noget med smitte af seksuelt overførte sygdomme at gøre og jeg ville ønske man somehow kunne komme den forestilling til livs Nej, nok ikke direkte, men mon ikke mænd, der vasker deres pik grundigt - ikke også er mere obs. på hvor de stikker den ind - og mon ikke også piger, der vasker deres kunders manddom eller går med dem i bad først, er mere obs på, om de selv eller kunden har synlige symptomer på seksuelt overførte sygdomme? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. November, 2018 Jernsvinet skrev, for 1 minut siden: “- og mon ikke også piger, der vasker deres kunders manddom eller går med dem i bad først, er mere obs på, om de selv eller kunden har synlige symptomer på seksuelt overførte sygdomme?” Nej. Jeg orienterer mig om det (uden de føler sig inspicerede eller på nogen måde lægger mærke til det) med alle mine gæster og jeg har kun yderst sjældent badet med mine gæster. Det er til gengæld meget almindeligt at mine gæster selv tager et bad inden, og det hverken letter på eller styrker mit behov for at konkludere at de ikke har symptomer før jeg går i gang med at gi’ dem turen. PS: Polske mennesker er generelt skønne, chill og har god humor! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 20. November, 2018 Og så erde polske piger også lidt ekstra frække, da de ofte er troende katolikker med kors dinglende om halsen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 18. Januar, 2019 Gerrard skrev, den 20/11/2018 at 01:09: Og så erde polske piger også lidt ekstra frække, da de ofte er troende katolikker med kors dinglende om halsen Jep, de har nemlig alle gået til præst , derfor tror de også at alle mandepikke smager lidt af lort hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 18. Januar, 2019 Min yndlings GP (som besøger DK) er fra Polen Alle mennesker er forskellige, men mit indtryk er at Thai'er går mindre op i rene håndklæder osv. end polakker eller GP'er fra Baltikum. Men ang. STD ved jeg ikke helt. Tror dog klinikfuckers ret mht. bytur. Kender sgu mange som har fået klamydia efter et one-night-stand efter en våd bytur. Læs evt. det her: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24040734 og det her https://en.wikipedia.org/wiki/Sexually_transmitted_infection#Epidemiology 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 18. Januar, 2019 16cm but thick skrev, for 3 minutter siden: Min yndlings GP (som besøger DK) er fra Polen Alle mennesker er forskellige, men mit indtryk er at Thai'er går mindre op i rene håndklæder osv. end polakker eller GP'er fra Baltikum. Men ang. STD ved jeg ikke helt. Tror dog klinikfuckers ret mht. bytur. Kender sgu mange som har fået klamydia efter et one-night-stand efter en våd bytur. Læs evt. det her: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24040734 og det her https://en.wikipedia.org/wiki/Sexually_transmitted_infection#Epidemiology Ja – risikoen for noget er helt sikkert større i privaten – den eneste gang jeg har fået "noget" var tilbage i 80'erne, min dengang faste kæreste gennem et år gav mig gonore – jeg viste jo med sikkerhed at jeg ikke havde været andre steder, men hun havde pokker ta' mig et forklaringsproblem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
16cm but thick 48 Skrevet 18. Januar, 2019 mature man skrev, for 1 minut siden: Ja – risikoen for noget er helt sikkert større i privaten – den eneste gang jeg har fået "noget" var tilbage i 80'erne, min dengang faste kæreste gennem et år gav mig gonore – jeg viste jo med sikkerhed at jeg ikke havde været andre steder, men hun havde pokker ta' mig et forklaringsproblem Shit Ja, hun måtte ha' haft noget af en forklaringsproblem der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 18. Januar, 2019 Dion skrev, den 19-11-2018 at 19:30: Kan lyde generaliserende, men er der større risiko for at slæbe noget med hjem ved at besøge polske piger end thai eller baltikum piger? Selvom man kunne finde en statistik på nettet, ville du jo ikke kunne bruge den til en skid. Og hvorfor så det ? Fordi vores håndtering af risikoen/angsten for at blive smittet overvejende er styrret af følelser og ikke ren logisk og fakta. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg