Randersmand 313 Skrevet 20. November, 2018 Spørgsmål til GP'er Hvordan har i det med at der kommer en beskidt og evt lugtende håndværker på besøg som gerne lige vil låne et bad først før legen? Grunden til at jeg spørger er fordi jeg til har overvejet et besøg i arbejdstiden eller lige efter arbejde. Men jeg har afholdt mig fra det da en skyller ikke altid er nok. Og der skal godt med vand og sæbe til. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1471 Skrevet 20. November, 2018 Randersmand skrev, for 26 minutter siden: Spørgsmål til GP'er Hvordan har i det med at der kommer en beskidt og evt lugtende håndværker på besøg som gerne lige vil låne et bad først før legen? Grunden til at jeg spørger er fordi jeg til har overvejet et besøg i arbejdstiden eller lige efter arbejde. Men jeg har afholdt mig fra det da en skyller ikke altid er nok. Og der skal godt med vand og sæbe til. Ikke noget problem hos os kunne ikke forestille mig det vil blive noget problem nogle steder Siger du det som det er er jeg da sikker på der er adgang til vand og sæbe inden hygge alle steder 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14324 Skrevet 21. November, 2018 Det er da superfint, det var værre hvis du ikke ville låne et bad 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 21. November, 2018 Et bad er da klart en mulighed.. Som Liv siger så meget hellere det end at du tænker "fuck it".. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 Jeg har også en del, som bader inden. Det fungerer fint.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randersmand 313 Skrevet 21. November, 2018 Fedt at i ikke har noget i mod det. Normalt kommer jeg jo direkte hjemme fra og har soineret mig så man bare er en lille smugle indbydende og så gerne lige en hurtig skyller nå jeg er ankommet. Men hvis man kommer fra job og er beskidt så tager en skylle/bad lidt længere tid. Men er det også ok ved kortere ydelse f.eks. Enkelt ydelser. Der kan man jo resikere at badet tager lige så lan tid som ydelsen. Og vi ved jo at for selvstændig er tid jo penge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 21. November, 2018 Når du har udset dig den valgte destination og pige - så spørg lige først omkring det med bad og tid - så får du det afklaret inden dit besøg og risikerer dermed ikke, at du spilder de betalte minutter på at bade... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ShesAllThat Skrevet 2. Januar, 2019 Jeg har intet imod man vil bade, jeg vil bare gerne vide det på forhånd så jeg kan kan ligge lidt tid, oveni din tid, så jeg ikk pludselig står med en aftale 10-15 minutter efter du er gået fordi det har taget en halv time mere hvis du f.eks. både skal i bad før og efter, jeg skal også kunne nå selv lige at kunne bade osv men det intet problemo, og blir heller ikke taget fra tiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 3. Januar, 2019 Randersmand skrev, den 20/11/2018 at 23:13: Spørgsmål til GP'er Hvordan har i det med at der kommer en beskidt og evt lugtende håndværker på besøg som gerne lige vil låne et bad først før legen? Grunden til at jeg spørger er fordi jeg til har overvejet et besøg i arbejdstiden eller lige efter arbejde. Men jeg har afholdt mig fra det da en skyller ikke altid er nok. Og der skal godt med vand og sæbe til. Du kunne jo evt ta i svømmehallen og bade inden. Så kunne du skrubbe dig godt og grundigt og det ville ik tage tid fra dit besøg. Flere tankstationer ved motorvejene har da også badefaciliteter. Knus Line.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 4. Januar, 2019 (edited) Slemme Line skrev, den 3/1/2019 at 08:43: Du kunne jo evt ta i svømmehallen og bade inden. Så kunne du skrubbe dig godt og grundigt og det ville ik tage tid fra dit besøg. Flere tankstationer ved motorvejene har da også badefaciliteter. Knus Line.... du er godt klar over at en håndværker som regel kun har ca.en halv time pause til middag.så først i svømmehallen og så bagefter hen og besøge en gp,på den tid.så kan det ikke lade sig gøre.så er jo nemmere hvis man kan tage badet samme sted som man boller.ihvertfald hvis det skal være i en af pauserne. god weekend costner Redigeret 4. Januar, 2019 af costner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 4. Januar, 2019 Hæ danske håndværkeres effektive arbejdtid er 4 timer om dagen.....derfor jeg bruger polakker... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5546 Skrevet 4. Januar, 2019 Alkoholikeren skrev, for 18 minutter siden: Hæ danske håndværkeres effektive arbejdtid er 4 timer om dagen.....derfor jeg bruger polakker... Der er ikke noget så fantastisk som at køre 300kmt, den forkerte vej. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nye tider 6993 Skrevet 5. Januar, 2019 DETH skrev, for 17 timer siden: Der er ikke noget så fantastisk som at køre 300kmt, den forkerte vej. - - ja eller endnu mere fantastisk, at køre 300kmt på motorvejen og styre ved at kigge i bagspejlet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tekla 166 Skrevet 5. Januar, 2019 Helt fint, vi har også bad. Word, Liv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 6. Januar, 2019 (edited) o Redigeret 6. Januar, 2019 af costner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 6. Januar, 2019 Alkoholikeren skrev, den 4/1/2019 at 19:25: Hæ danske håndværkeres effektive arbejdtid er 4 timer om dagen.....derfor jeg bruger polakker... det ved du også alt om.noget af en generalisering bare fordi man ikke vil betale fuld pris for tingene.men selvfølgelig er løndumping også noget der er supergodt for samfundet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Barske Rødskæg 899 Skrevet 6. Januar, 2019 costner skrev, for 4 timer siden: det ved du også alt om.noget af en generalisering bare fordi man ikke vil betale fuld pris for tingene.men selvfølgelig er løndumping også noget der er supergodt for samfundet. Det fungerer da fint herinde, hvis man læser diverse indlæg. Mange vil have dem fra Ungarn, nogle fra Polen, Tjekkiet, Slovakiet, mest p. g. a. Prisen. Og så er der dem der vil have det Sort. Sort er ok for mig, men jeg vil gerne have et fællessprog, uanset hudfarven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 6. Januar, 2019 costner skrev, for 4 timer siden: det ved du også alt om.noget af en generalisering bare fordi man ikke vil betale fuld pris for tingene.men selvfølgelig er løndumping også noget der er supergodt for samfundet. Ja...og kvalitet samt garanti koster, og på den lange bane kan man jo vurdere hvad der er billigst...ligesom dem der ikke vil betale hvad en Dansk GP'er uden tidsbestemmelse koster....de må jo nøjes med discount moralen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. Januar, 2019 costner skrev, for 6 timer siden: det ved du også alt om.noget af en generalisering bare fordi man ikke vil betale fuld pris for tingene.men selvfølgelig er løndumping også noget der er supergodt for samfundet. Costner nu er det sådan at hver gang jeg skal bruge en håndværker, eksempelvis en vvs, uanset hvad de skal fikses, selv om jeg har fortalt hvad opgaven er, og sendt fotos o.s.v. Så skal svenden altid ført komme hjem til mig, så til leverandør, så på værksted, så hjem til mig, så fixe, hvergang skal jeg betale for rullende værksted, o.s.v. Selv fitting og overtryksventiler til et fjernvarmeanlæg skal hentes hos leverandør. Derudover bliver jeg og andre kunder snydt så vandet driver jeg havde et utæt vandrør under vask i bryggers, ved aftapning til vaskemaskine, og fandme om idioten ikke sætter en water blocker på vandhane og slange til vaskemaskine og fakturerer mig 510 kroner plus moms, og lige under vandhane var der gulvafløb i bryggers, og jeg kune købe den samme water blocker i Bauhaus, samem fanrikat og samme varenummer på emballagen for 120 inklusive moms. Hver gang jeg kommer “forbi den gamle kaffebar” i Vanløse ved Ålekistevej og Tyborøn Alle, holder der håndværkerbiler...så jeg syntes jeg har betalt fuld pris for dansk sjusk og fusk, og privat kapitalisme er altså også konkurence, og polakkerne løndumper ikke, de svindler bare ikke, og laver et lige så fint og pænt stykke arbejde, og rydder op efter sig. Her på eroguide er der stor efterspørgsel på øst GP ere til lavere priser end de danske GP ere, når jeg skal købe intime ydelser foretrækker jeg dog at jeg kan tale med vedkommende, derfor køber jeg dansk... Hvis danske håndværkere gad tage konkurencen på kvalitet service og pris alvorligt ville Polakker ikke være en trussel, og forklar lige en håndværkertimepris på 650 kroner plus moms plus værkstedvogn og plus overpriser på fitings o.a.....så bræk dig et andet sted... bh Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 6. Januar, 2019 Alkoholikeren skrev, for 42 minutter siden: Hver gang jeg kommer “forbi den gamle kaffebar” i Vanløse ved Ålekistevej og Tyborøn Alle, holder der håndværkerbiler... ok nu må håndværkerne heller ikke drikke en kop kaffe.troede faktisk du kom fra whiskey bæltet med de holdninger.det er jo,deroppe de er så glade for udenlandske håndværkere.men ok det er din oplevelse.jeg deler bare ikke din holdning. BH Costner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. Januar, 2019 costner skrev, for 36 minutter siden: ok nu må håndværkerne heller ikke drikke en kop kaffe.troede faktisk du kom fra whiskey bæltet med de holdninger.det er jo,deroppe de er så glade for udenlandske håndværkere.men ok det er din oplevelse.jeg deler bare ikke din holdning. BH Costner De må drikke al den kaffe (og øl ) hvis de vil, men jeg vil sgu ikke betale 650 plus moms i timen..jeg bor nord for København, men er opvokset på Vestegnen.. og en kaffepauser er en pause, og ikke timers hvile.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 6. Januar, 2019 Nu handler tråder jo ikke om håndværker priser, og dog, hvis en håndværker vil besøge en gp i arbejdstiden så fred være med det når bare ikke tiden bliver faktureret til kunderne. Jeg sidder lige med en faktura fra min WWS mand, 395 kr. i timen+ 65 kr for værksteds vogn, og plus moms, den kan jeg fratrække, er moms reg. Det er ikke Polakker så det er muligt at finde noget billigere end 650 plus moms i timen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest costner Skrevet 6. Januar, 2019 (edited) jeg er håndværker,kan man måske godt gætte.kommer fra odense og vi tager også 395 i timen dog med bil,så hvis man ikke bor på sjælland er det alså noget billigere.plus moms Redigeret 6. Januar, 2019 af costner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 6. Januar, 2019 Nu gik der totalt machomundgemæng i tråden, kan jeg se, men jeg elsker personligt en svedig håndværker, og du kan selvfølgelig få et bad først til at tage det værste! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 7. Januar, 2019 costner skrev, for 11 timer siden: jeg er håndværker,kan man måske godt gætte.kommer fra odense og vi tager også 395 i timen dog med bil,så hvis man ikke bor på sjælland er det alså noget billigere.plus moms ....hver gang jeg har brug for Aut håndværker, hvor det selvfølgelig er incl garanti om det bil mekaniker/service, elektriker eller lign så foreligger der altid en fast pris inden opgaven påbegyndes, som kunde har vi ret til at indhente op til 3 tilbud uden krav om at gøre brug af dem...på nettet er der flere steder hvor man kan udbyde sin opgave, og hvor firmaerne kan byde på opgaven....dem der tyr til hr godt nok, med matrialer fra hjem&fix og lign discount markeder, de opnår for det meste et resultat der svarer der til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg