iznogood 179 Skrevet 21. September, 2012 Okay. Nogen der er friske på tirsdag den 30/10 Erlebniswohning Onsdag den 31/10 artemis (lingeri dag) Airberlin ud tirsdag formiddag hjem onsdag aften Prisvenligt hotel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. September, 2012 Okay. Nogen der er friske på tirsdag den 30/10 Erlebniswohning Onsdag den 31/10 artemis (lingeri dag) Airberlin ud tirsdag formiddag hjem onsdag aften Prisvenligt hotel Det kunne være fristende... hvis jeg ikke kan komme afsked med RN til Berlin pga. arbejde. Kunne jeg overveje dit forslag. Artemis er i øvrig ved bygge ud med pool, spa og flere legerum, måske bliver det klar til den tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. September, 2012 Har nogen lidt stramme deadlines her i efteråret, så tvivler på jeg får tid.... men lyder fristende! MH sexafhængig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asp73 0 Skrevet 22. September, 2012 Jeg er med hvis jeg er hjemme til den tid? Arbejds programmet ser lidt presset ud her i efteråret. Men håber der bliver tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 179 Skrevet 28. September, 2012 Ok Jeg er 99% sikker på at tage afsted. Tip: Artemis holder stor 7 års jubilæumsfest og åbner det nye udendørsareal imorgen den 29. september: http://www.fkk-artemis.de/page/ Bonusinfo: Et must når du besøger Artemis er minimum ½ times massage ved siden af poolen, hvor de proffessionelle massører holder til. Vælg ham der hedder Thomaz (Ham alle pigerne selv bruger) han er seriøst den bedste massør jeg har prøvet. (30€ for halv time) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 28. September, 2012 Ok Jeg er 99% sikker på at tage afsted. Tip: Artemis holder stor 7 års jubilæumsfest og åbner det nye udendørsareal imorgen den 29. september: http://www.fkk-artemis.de/page/ Bonusinfo: Et must når du besøger Artemis er minimum ½ times massage ved siden af poolen, hvor de proffessionelle massører holder til. Vælg ham der hedder Thomaz (Ham alle pigerne selv bruger) han er seriøst den bedste massør jeg har prøvet. (30€ for halv time) Ja, jeg kan også anbefale "der Thomaz". De har haft travlt med byggeriet så, det billede jeg havde lagt op var taget i forrige uge... Jubilæumsfesten plejer at være sjov med god mad og drikke samt festfyrværkeri. Bemærk dog at der kommer rigtig mange mænd, samt i denne weekend er der Berlin Maraton, så jeg vil gætte på at byen og klubberne bliver total overrendt.... dvs. pigerne bliver også mere stresset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
en gang imellem 5 Skrevet 28. September, 2012 Jeg var på artemis i mandags - jeg er helt sikker på, at de ikke bliver færdig til den 29. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9604 Skrevet 30. September, 2012 Hvis interesserede i denne tur, kunne overveje den 3/10 i stedet, er der lagt op til et brag af et jubilæumsparty hos Erlebniswohnung, med tema sessions og 15 piger i 12 timer, tombala med genvister: Jubiläumsfeier Jetzt kommt zusammen was zusammen gehört: Die geilste Vereinigungs-Sexparty Berlins 12 Stunden Dauersexparty mit bis zu 15 Girls http://www.erlebniswohnung.com/de/compo ... tml?id=295 Kan ikke selv tage med. Eneste mulige anke er, at der muligvis vil være overdrevent mange mænd tilstede, og så stor er lejligheden heller ikke, men det må man gøre op hver især, om man vil tage den risiko med i købet. Ret generelt er det tilfældet når eksempelvis førende FKK klubber holder store events med ekstra mange piger, så er der også nogen gange for overdrevent mange mænd tilstede. Det betyder mindre når man er lokal, men bør tages i betragtning, hvis man som vi rejser efter oplevelsen, og har de udgifter vi har til det. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
iznogood 179 Skrevet 18. Oktober, 2012 Så er billetterne bestilt med Airberlin. Jeg er på erlebningswohnung tirsdag den 30. okt. Om aftenen Tapas og Riva bar (og måske artemis hvis energien er til mere....) Sover på Bristol Kempinski Onsdag er jeg på Artemis hele dagen (flyver hjem 21:35) Nogen der vil med ? Ses vi ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg