Guest M54Årh. Skrevet 24. November, 2018 Jeg kan godt lide, når en kvinde er tatoveret på brysterne, kussen og/eller røven. Det fremhæver de erogene zoner. Til gengæld finder jeg som oftest tatoveringer på arme og ben platte og udtryk for dårlig smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 24. November, 2018 M54Årh. skrev, for 19 minutter siden: Jeg kan godt lide, når en kvinde er tatoveret på brysterne, kussen og/eller røven. Det fremhæver de erogene zoner. Til gengæld finder jeg som oftest tatoveringer på arme og ben platte og udtryk for dårlig smag. Jeg har det fint med at have dårlig plat smag - godt det er ens eget valg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 24. November, 2018 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Jeg har det fint med at have dårlig plat smag - godt det er ens eget valg Bemærk venligst min formulering »som oftest«. Derved undgår jeg netop en generalisering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 832 Skrevet 24. November, 2018 Det er efterhånden svært at finde mennesker i det hele taget, som ikke har mindst én eller to tatoveringer. Og selv om man siger, at vi ældre ikke bryder os om dette, bliver vi jo alligevel vænnet til at se dem alle steder og kommer derfor til at acceptere dem mere og mere - lissom med alt andet 'nyt'. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13918 Skrevet 24. November, 2018 TheVoice skrev, den 23/11/2018 at 23:41: Jeg har det lidt på samme måde som ved fuldskæg til mænd. Nogen kan bære det og andre bestemt ikke. Skæg kan man heldigvis hurtigt barbere af - men jeg har f.eks. et ar, jeg gerne vil skjule vha. skæg. Nogle mænd har måske også en dobbelthage - og andre ser mere modne og mandige ud - det vigtigste er vel at det er velplejet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 25. November, 2018 Slemme Line skrev, for 10 timer siden: Her er jeg bestemt ikke enig....så du bliver altså nød til at gøre op med din fordom...... I bund og grund handler det vel om, at man knalder godt sammen. Undskyld Line , jeg er sikker på at du sagtens kan være slem uden tatoveringer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg