Hop til indhold
People Pleaseren

Tatoveringer

Recommended Posts

Guest M54Årh.

Jeg kan godt lide, når en kvinde er tatoveret på brysterne, kussen og/eller røven. Det fremhæver de erogene zoner.

Til gengæld finder jeg som oftest tatoveringer på arme og ben platte og udtryk for dårlig smag.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
M54Årh. skrev, for 19 minutter siden:

Jeg kan godt lide, når en kvinde er tatoveret på brysterne, kussen og/eller røven. Det fremhæver de erogene zoner.

Til gengæld finder jeg som oftest tatoveringer på arme og ben platte og udtryk for dårlig smag.

Jeg har  det  fint  med  at  have  dårlig  plat  smag  - godt  det  er  ens eget  valg 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest M54Årh.
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har  det  fint  med  at  have  dårlig  plat  smag  - godt  det  er  ens eget  valg 

Bemærk venligst min formulering »som oftest«. Derved undgår jeg netop en generalisering.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er efterhånden svært at finde mennesker i det hele taget, som ikke har mindst én eller to tatoveringer.

Og selv om man siger, at vi ældre ikke bryder os om dette, bliver vi jo alligevel vænnet til at se dem alle steder og kommer derfor til at acceptere dem mere og mere - lissom med alt andet 'nyt'. :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 23/11/2018 at 23:41:

Jeg har det lidt på samme måde som ved fuldskæg til mænd.  Nogen kan bære det og andre bestemt ikke.  

Skæg kan man heldigvis hurtigt barbere af - men jeg har f.eks. et ar, jeg gerne vil skjule vha. skæg. Nogle mænd har måske også en dobbelthage - og andre ser mere modne og mandige ud - det vigtigste er vel at det er velplejet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 10 timer siden:

Her er jeg bestemt ikke enig....så du bliver altså nød til at gøre op med din fordom......

I bund og grund handler det vel om, at man knalder godt sammen. 

Undskyld Line :(, jeg er sikker på at du sagtens kan være slem uden tatoveringer :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...