Hop til indhold
People Pleaseren

Tatoveringer

Recommended Posts

Guest Agetha
Madame Illona skrev, for 11 minutter siden:

Ret farvestrålende 

Det jeg vil kalde " en sømands tatovering "

Så smukt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Agetha skrev, for 34 minutter siden:

En ren tatovering er for dem der ønsker noget personligt vi andre ofte fordømmer. En tatovering er i min optik personlig og bliver dermed et subjektivt valg  hvor det objektive publikum ofte fordømmer valget.

En tatovering er ren når mennesket følger sit hjertevalg. 

Ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Malle skrev, for 32 minutter siden:

Nice.:P

FB_IMG_1542914044493.jpg

Det der svaret til at sætte klistermærker på en Ferrari. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Generelt går jeg uden om dem med tatoveringer, men kommer lidt an på hvor de sidder, og pigen.
Men uden tato er klart at fortrække, og mange bliver valgt fra pga. tatoveringer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator

Piger med tatoveringer knalder ikke så godt som dem uden. 

Ligeledes er dem med rød neglelak også bedre til blowjob end dem med sort neglelak. 

.... eller er det omvendt!?!....

Når det så er sagt, så kan jeg godt lide at ligge og studere en tatovering hvis den ellers er lavet ordentligt og det generer ikke mig hvis der er tatoveringer på en krop. 

Det kan det dog godt virke forstyrrende rent visuelt hvis koppen er fyldt med usammenhængende kinesertegn/ diverse billeder/ tegn/ tribals. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus
Malle skrev, for 2 timer siden:

Nice.:P

FB_IMG_1542914044493.jpg

Betragter tusserne som et tilbehør til den dejligt saftige bøf der ligger på midten af tallerkenen og som skriger på at blive spist... :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Tømreren skrev, 1 time siden:

Generelt går jeg uden om dem med tatoveringer, men kommer lidt an på hvor de sidder, og pigen.
Men uden tato er klart at fortrække, og mange bliver valgt fra pga. tatoveringer.

Jeg sad også den anden dag...min hjemmeside og dette er uden løgn koster ca 33.000- men tænker, kan jeg forbedre mit hvad jeg end laver og tjene det max-dobbelte og slette fejltagelser, eller skal mine fejltagelseler koste. I den her sammenhæng, er betydningen af pigens værd, så høj. 

Tænk lidt over dine valg....det kan koste dyrt. i kærlighedenstegn 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, for 20 minutter siden:

Jeg sad også den anden dag...min hjemmeside og dette er uden løgn koster ca 33.000- men tænker, kan jeg forbedre mit hvad jeg end laver og tjene det max-dobbelte og slette fejltagelser, eller skal mine fejltagelseler koste. I den her sammenhæng, er betydningen af pigens værd, så høj. 

Tænk lidt over dine valg....det kan koste dyrt. i kærlighedenstegn 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Madame Illona skrev, for 3 minutter siden:

Hvorfor sender du mig 3 spørgsmålstegn? 

Hvad vil du gerne have svar på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bear skrev, for 7 timer siden:

Når pigen har smidt tøjet er al styring forlængst overgået til det nederste hoved ;) , så jeg fortsætter. Men jeg ville nok ikke komme igen hvis der var voldsomt mange tatoveringer. 

Besøgte engang en pige, der i forvejen havde en enkelte tatoveringer og som så fortalte at hun ville have lavet en stor bambi tværs over maven - hvorpå jeg sagde: at så ville jeg holde op med at besøge hende - dyresex er også forbudt  ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Jernsvinet skrev, for 52 minutter siden:

Besøgte engang en pige, der i forvejen havde en enkelte tatoveringer og som så fortalte at hun ville have lavet en stor bambi tværs over maven - hvorpå jeg sagde: at så ville jeg holde op med at besøge hende - dyresex er også forbudt  ;-)

Stop Nu.

Lad flyve med blæk over maven og bambi aftryk. men lad aldrig løgne flyve.

Det flyveste er i gang, og med omsorg for Bambi, tror jeg dens brune smukke øjne finder andtre veje. I mænd skal simpelhen ophøje jer. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 15 minutter siden:

Stop Nu.

Lad flyve med blæk over maven og bambi aftryk. men lad aldrig løgne flyve.

Det flyveste er i gang, og med omsorg for Bambi, tror jeg dens brune smukke øjne finder andtre veje. I mænd skal simpelhen ophøje jer. 

:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Jeg er semi-romantisk og knokler derud ad, jeg ved godt det er mindre pænt jeg spørger til dine 3 spørgsmålstegn, og ofte føler folk jeg er provokerende men det er jeg faktisk ikke. Når jeg stiller mine dumme spørgsmålstegn er det jo fordi, jeg ønsker en åben kommunikation. Jeg ved godt jeg er grænseoverskridende, men tænker også....skal mennesket lære af åbenhed eller vores medlidenhed? Oftest sker der en forveksling, der kan opstå fortvivelse, hvem kan vi stole på.

Jeg ønsker bare fred og finde en forelskelse, det er som om...nogle ønsker at blokerer den vej...og netop det vil jeg altid være imod, for lykken kan ingen med overbevisning fortælle dig er falsk. 

Lykke er bare oprigtigt, Den følelse skal ingen tage fra nogle , hverken her, der eller i bestandele. Håber du forstår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Agetha skrev, for 19 minutter siden:

Jeg er semi-romantisk og knokler derud ad, jeg ved godt det er mindre pænt jeg spørger til dine 3 spørgsmålstegn, og ofte føler folk jeg er provokerende men det er jeg faktisk ikke. Når jeg stiller mine dumme spørgsmålstegn er det jo fordi, jeg ønsker en åben kommunikation. Jeg ved godt jeg er grænseoverskridende, men tænker også....skal mennesket lære af åbenhed eller vores medlidenhed? Oftest sker der en forveksling, der kan opstå fortvivelse, hvem kan vi stole på.

Jeg ønsker bare fred og finde en forelskelse, det er som om...nogle ønsker at blokerer den vej...og netop det vil jeg altid være imod, for lykken kan ingen med overbevisning fortælle dig er falsk. 

Lykke er bare oprigtigt, Den følelse skal ingen tage fra nogle , hverken her, der eller i bestandele. Håber du forstår. 

I går kunne jeg fortælle dig en masse, men det ønsker jeg ikke. Hvis jeg blot fortæller dig, at en bus med 2 chaufførere sad og vinkede til mig på vej ud med mine indkøbsposer, og jeg var ikke super køn eller smuk, men det har de taget til øje. Det er et kæmpe problem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

At dømme en person udfra nogle malerier på kroppen er en smule overfladisk og tarveligt.

gp'erne bliver jo dømt og stigmatiseret nok af samfundet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest costner
Agetha skrev, for 14 timer siden:

I går kunne jeg fortælle dig en masse, men det ønsker jeg ikke. Hvis jeg blot fortæller dig, at en bus med 2 chaufførere sad og vinkede til mig på vej ud med mine indkøbsposer, og jeg var ikke super køn eller smuk, men det har de taget til øje. Det er et kæmpe problem. 

forstår virkelig ikke hvad du mener,gør i andre ?og hvad har det med tatoveringer at gøre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
costner skrev, 1 time siden:

forstår virkelig ikke hvad du mener,gør i andre ?og hvad har det med tatoveringer at gøre.

Nix, fatter ikke en fed ged. Det er nok lidt stærkere en julebryg :) 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg

Oprindeligt var jeg meget forbeholden overfor tatoveringer, men efter at have besøgt tatoverede piger må jeg konstatere at det ingen rolle spiller for oplevelsen. Eller måske alligevel; tatoverede piger er måske netop lidt mere impulsive og frække (fordom?). Det har i hvert fald været godt :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Maxi90 skrev, for 12 timer siden:

At dømme en person udfra nogle malerier på kroppen er en smule overfladisk og tarveligt.

Nej, men når nu personen selv vælger at udsmykke sig overfladisk og tarveligt .......

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke min livret, men finder man en god pige, der har dem, må man vel affinde sig med dem. Men det er som sagt ikke min lovret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Nej, men når nu personen selv vælger at udsmykke sig overfladisk og tarveligt .......

Ej men altså....så smagfuldt og elegant du udtaler dig om mennesker, som ser ud på en måde du ikke bryder dig om..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Master Bator skrev, den 22/11/2018 at 22:08:

Ligeledes er dem med rød neglelak også bedre til blowjob end dem med sort neglelak. 

Og her gik jeg og troede man brugte munden til fransk ;)

Personligt bruger jeg stort set aldrig lak på neglene, men jeg har da aldrig fået klager over min franske formåen......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
mignuigen skrev, den 23/11/2018 at 19:27:

Eller måske alligevel; tatoverede piger er måske netop lidt mere impulsive og frække (fordom?).

Her er jeg bestemt ikke enig....så du bliver altså nød til at gøre op med din fordom......

I bund og grund handler det vel om, at man knalder godt sammen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Slemme Line skrev, for 29 minutter siden:

Og her gik jeg og troede man brugte munden til fransk ;)

Personligt bruger jeg stort set aldrig lak på neglene, men jeg har da aldrig fået klager over min franske formåen......

Jeg håbede egentlig at ironien i mit indlæg ligefrem drev ned af siden B)

Men nu vi er ved det, så kan et par knaldrøde læber der omslutter pikken give et lækkert visuelt indtryk. Den fysiske følelse er selvfølgelig den samme 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...