Hop til indhold
Guest Kabali

Jan Hom tønder

Recommended Posts

Guest Kabali

Er der kogen der har erfaring med ekstraydelse på stedet? Ligeledes beskrivelse af pigerne på stedet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
mester4u skrev, for 2 timer siden:

Prøv at lægge et link op

Ja eller endnu bedre, prøv, læs, i forvejen Tråd under Andmeldelser :-o

måske kogen er der :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Havemand skrev, for 6 timer siden:

Haha...jeg læste trådtitlen som "Jan Holm" og var sådan lidt...jeg skal fandme ikke masseres af en thai, der hedder Jan Holm :lol:

Hej igen ,

Så husk at læs stave måden ! Ikke Jan Holm  Mennnn   Jan Hom ,      Jan er et unisex navn , hermed også et pige navn i mange lande ,

Hom er et typisk Thai navn , Så ikke alt er negativt  her !!!   Ligesom  det danske drenge navn KIM   er et Amerikansk pige navn   F.eks '

KIM NOVAK   Kendt skuespiller  !  Så håber ikke det var derfor , du ikke ville have en times massage !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kabali

Hvis der var en link så har jeg selvfølgelig vedhæftet et. Endvidere er der ikke behov for et link, for at svare på det efterspurgte. Hvis du har besøgt stedet og har oplysninger som du gerne vil dele med andre, så svar på tråden i stedet for kommer med ubehøvlet svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kabali skrev, den 29/11/2018 at 08:48:

Hvis der var en link så har jeg selvfølgelig vedhæftet et. Endvidere er der ikke behov for et link, for at svare på det efterspurgte. Hvis du har besøgt stedet og har oplysninger som du gerne vil dele med andre, så svar på tråden i stedet for kommer med ubehøvlet svar. 

Må da sige til dig ,det var ikke for at være ubehøvlet , og hvis du læser det igen, så håber jeg du kan se det var ironi,  ligesom ham der kom med bemærkningen .

Angående dit spørgsmål om ekstra ydelse så tror jeg at hvis du læser tråden fra begyndelsen , har du svar på det meste .

Kan du have en god søndag

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...