Guest Agetha Skrevet 22. November, 2018 At man kan elske eller savne en mand eller kvinde? Kom med dine fortællinger....Kys kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 22. November, 2018 Vi vil hellere høre din historie 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 22. November, 2018 Jeg har elsket og elsker stadig ost, især om mandagen for Aarhus fødselsdag på lørdag den anden side af sagen er den eneste måde som gyngen. Helst ikke have tom og aften. 2 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 23. November, 2018 AalborgLook skrev, for 2 timer siden: Jeg har elsket og elsker stadig ost, især om mandagen for Aarhus fødselsdag på lørdag den anden side af sagen er den eneste måde som gyngen. Helst ikke have tom og aften. Jeg elsker også gedeost....har du nogensind malket smagen? ( befri mig fra smagen om andet end det lækre) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 23. November, 2018 Wow i klæder hinanden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kunforsjov75 195 Skrevet 23. November, 2018 Agetha skrev, den 22/11/2018 at 21:25: At man kan elske eller savne en mand eller kvinde? Kom med dine fortællinger....Kys kys Hmm. Det jeg synes er for vildt at man kan forelske sig ulykkeligt i een. Som overhovedet ikke har interesse i een. Og at man kan gøre det igen og igen. Hullet i maven smerten savnet rastløsheden. Gør at man virkelig mærker at man lever. Faktisk mere end når kærligheden er gengældt. Spøjst Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg