steve 116 Skrevet 23. November, 2018 Hej jeg har besøgt Chloe her i Aarhus: https://annoncelight.dk/showad/264826 Billederne er ægte og hun ligner meget billedet i den grå t-shirt på hendes profil eller hendes nu nøgen billeder i annoncen. 1000 for 30 min. Hun er en sød pige, nem at snakke med og hun sagde hun var en blanding af asiat, hvis hong kong eller kina, og så hvis en eller anden tidligere russisk republik. Oplevelsen var fin, men med et par minuser. Hun er sød, småkyssede lidt og gav et stille blow. Hun har en virkelig flot krop med et par fine silicone bryster, der ikke er hårde men fint tilpasse. I tøjet kunne de godt se ægte ud. Hun var med på forskellige stillinger osv. og ser sgu dejlig ud :) Så mange gode ting. Der kunne dog være en bedre connection eller lidt vildere, men det er nok den proffesionele tilgang, eller min stille tilgang. Stedet har også bad osv. og det er et kendt bordel Desværre sluttede hun seancen af med at spørge om drikkepenge. Og det er nok her, at der er en kultur forskel, da jeg personlig synte, at det er noget, som man vælger at give og ikke spørger om. Og så er tænker jeg at priserne generelt er høje her i Danmark i forhold til udalndet, så deri ligger der ikke et behov for drikkepenge og jeg derfor heller ikke tager det med. Men sådan er vi jo lidt forskellige. Men derudover ellers fin oplevelse og dejligt med helt ægte billeder var rart med alle de falske annoncer. Jeg tror det er hendes sidste dag i dag, men hun tager hvis snart tilbage til kbh efter en tur i Spanien. Og så senere måske Aarhus, men der går hvis noget tid før det sker. 3 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 904 Skrevet 23. November, 2018 Hun skriver at hun hedder Chole eller Cholé og det må da være en stavefejl. Men så du noget til en veninden eller blev stillet forslag om at få to piger som hun skriver i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BrandMand09 228 Skrevet 23. November, 2018 Jeg besøgte hende også i dag, og jeg gav kr. 1500,- for en time med superfransk og kys. Hun var sød og super lækker og opsat på at give en god service. Jeg blev ikke bedt om drikkepenge, men jeg havde også vin med til hende. Gav hende også massage på mit eget forslag. Jeg forstod det, som om hun ikke regnede med at komme til Aarhus igen. Ifølge annoncen er sidste dag i morgen. Jeg så veninden på vej ud, og hun er køn, høj og - værd at bemærke - shemale. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ChoosyVery 844 Skrevet 1. December, 2018 Godt tip, @steve - jeg nåede også lige forbi inden hun rejste: Rigtig lækker sag, så tak for meldingen. Desværre lød besøget i Aarhus til at være en engangsforestilling: Hun arbejdede normalt i København og andre udlande, og fortalte at hun tjente bedre dér. Vi er åbenbart for nærige i Aarhus. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg