Hop til indhold
Hunting for beaver

Black friday / red saturday

Recommended Posts

Hvis i går var black friday så må idag være red saturday,,

Tænker at flere må ha røde tal på deres bankbog 

Selv var jeg bare derhjemme med ungerne ,,men hvad har i andre brugt jeres surt tjente penge på 

Besøge jeres yndlings GP'ER 

Købte i julegaverne ,fx en cigar til onkel Anders 

En ny bil ,,ny fladskærm ny kone eller noget helt 4'

Kom frisk ,,også gerne jer piger må byde ind her 

Pft Hunter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Thaimig
Frække Tanja skrev, for 40 minutter siden:

Jeg var hos en veninde og hygge med en masse unger. Stop dans, lækker mad og en masse grin :D

Brugte ikke en krone :P

Se det er til at forstå, en Gp som har et dejligt liv :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dejligt Tanja ,,,de pengeløse oplevelser er tit de billigste men kan sagtens være de bedste samtidig,,;)

Lyder da vildt hyggeligt med alle de unger ,stop dans mv.

Der er bagedystfinalen om 1,5 time ,ja det bruger jeg så min lørdag aften på med ungerne ,,smiler 

Der er bage dyst finalen om 1,5 time ,

Kom så Emil - stabil ,vi hepper på ham herhjemme :D

Det bruger jeg så min lørdag aften på med ungerne ,,smiler og god aften derude i stuerne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tja jeg brugte lidt tid med en yngre kvinde, hun kender min x sugarbabe, og hun ville lige tale om jeg ville være hendes daddy med sukker...kostde en kop kaffe på en cafe. Vi mædes igen i næste uge, og så må vi se om hn vil kneppe, ellers må hun smutte. Gider ikke spilde tid eller penge...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Charmer61 skrev, for 1 time siden:

Hvor finder du dine sugarbabes henne :-)

Den første var ifb med nogetvfestværk i familen og en veninde tilmen nice, der så havde en veninde der tog men niece på besøg hos den rige onkel, og så blev jeg kontaktet af veninden, det sluttede så og nu har en veninde til veninden så opsøgt mig...så network..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Ja, den første holdt sgu til hendes studie sluttede og det var aftalen, og nu komme rnummer to så, og vil hun ikke knalde med mig på mine betingelser, så må hun smutte..vil hun knalde og vi laver aftalen så er det fint for mig med en tøz på 22 som jeg har i et par år..vil helst have dem når de har forladt gym..så kan jeg installere dem i en lejlighed de lejer af mig for en afgrænset lejeperiode, betaler husleje og får boligsikring, husleje knaldes af og boæigsikringen overfører jeg til dem, og så er der lidt udgifter til rejse hotel og underhold i øvrigt. 

Redigeret af Alkoholikeren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Penge kan man bruge på alle dage, så jeg besluttede mig for en anderledes oplevelse i år.  Jeg var  "Mutter" for en dag.  Det gav squ nogle sjove oplevelser, gode samtaler og lidt penge på lommen.  Pudsigt nok, og ikke så overraskende set i bagspejlet, så kræver det en del  -  Så stor respekt for de hårdt arbejdende "muttere" i branchen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Godt gået TheVoice,,,

Nok ikke mange brødre herinde fra som har prøvet den " tjans" 

Kender jo intet til stedet du var ,men stor respekt til dig for at du ikke brugte dagens omsætning på en af pigerne lige efter fyraften:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, den 24/11/2018 at 23:42:

Penge kan man bruge på alle dage, så jeg besluttede mig for en anderledes oplevelse i år.  Jeg var  "Mutter" for en dag.  Det gav squ nogle sjove oplevelser, gode samtaler og lidt penge på lommen.  Pudsigt nok, og ikke så overraskende set i bagspejlet, så kræver det en del  -  Så stor respekt for de hårdt arbejdende "muttere" i branchen. 

Søger de lærlinger? :D

Kan også accepter et job som forsøgsperson eller kvalitetstester

Redigeret af Weekings

Del dette indlæg

Link til indlæg
Weekings skrev, for 58 minutter siden:

Søger de lærlinger? :D

Kan også accepter et job som forsøgsperson eller kvalitetstester

Du skal nok ikke gå efter en læreplads.   Eleverne starter med at vaske håndklæder og lagener i en uendelighed.  Kvalitetstesten som kommer senere og består hovedsageligt i, at skifte lagener i bollerum, støvsuge, tømme affaldsspand, sikre at der ikke mangler noget i værelserne, og så rende byærinder.   Hvis du skulle snige dig til at se en smule bar røv, så bliver du trukket i løn  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Du skal nok ikke gå efter en læreplads.   Eleverne starter med at vaske håndklæder og lagener i en uendelighed.  Kvalitetstesten som kommer senere og består hovedsageligt i, at skifte lagener i bollerum, støvsuge, tømme affaldsspand, sikre at der ikke mangler noget i værelserne, og så rende byærinder.   Hvis du skulle snige dig til at se en smule bar røv, så bliver du trukket i løn  :D

Får man smudstillæg for at fjerne brugte kondomer?  :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gerrard skrev, for 23 minutter siden:

Får man smudstillæg for at fjerne brugte kondomer?  :rolleyes:

Apropos tråden omkring salg af brugte kondomer, skal man faktisk føle sig en smule beæret over at få lov til det - Det er kun særligt betroede medarbejder der må udføre denne tillidskrævende funktion. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Hunting for beaver skrev, for 20 timer siden:

Shit Alko ,,du vælter dig jo i unge damer :rolleyes:

Og bliver godt betalt for det ,,

Nu bliver jeg netop ikke betalt, men jeg tjener penge på boligkøb, boligsalg (har gjort det indtil nu) men der kan også komme tab..og ja der er ung fizze det bekommerm mig bedst når der er kapital involveret..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har natarbejde, og var så heldig at jeg kunne stille hos Elgiganten i Fields da de åbnede kl 06.

Her købte jeg:

Siemens EQ.3 s100 espressomaskine TI301209RW

Siemens EQ.3 s100 espressomaskine TI301209RW

Jeg gav 2200 kr for den, og sparede 1577 kr.

Der var 300 stk til salg i hele landet, og nu koster den igen 3799 kr.

https://www.elgiganten.dk/product/husholdning/kaffemaskiner-og-kapselmaskiner/espressomaskine/TI301209RW/siemens-eq-3-s100-espressomaskine-ti301209rw

Jeg havde for meget bøvl med den Espresso maskine som jeg havde købt over nettet, og standard proceduren er at du opretter en reklamation under garantien, pakker og sender den med posten, og venter en evighed på at få den tilbage, og så risikerer du at blive trukker 650 kr, hvis maskinen ikke fejler noget.

Nu er den kasseret, selvom der stadig er garanti på maskinen.

Talte med ekspedienten i Elgiganten om det, og han sagde at når kunderne kommer tilbage med produktet til ham, taler de om det, og i 60 % af tilfældene er det blot et betjenings problem, og ikke et reperations behov.

Jeg køber ellers ikke den slags over nettet, men blev fristet af prisen en enkelt gang, men køb af den slags mm over nettet indebærer at du stoler på at du aldrig får et problem med det, for gør du, så fanger bordet, og  det er bøvlet med kundeservice og garanti.

Nettet er til køb Fly og bio billetter etc, og dur ikke til tøj, apperater etc.

Kan i øvrigt anbefale Elgiganten, hvor jeg altid i stort og småt har fået fremragende personlig betjening af et kompetent og engageret personale.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, den 24/11/2018 at 17:21:

Hvis i går var black friday så må idag være red saturday,,

Tænker at flere må ha røde tal på deres bankbog 

Selv var jeg bare derhjemme med ungerne ,,men hvad har i andre brugt jeres surt tjente penge på 

Besøge jeres yndlings GP'ER 

Købte i julegaverne ,fx en cigar til onkel Anders 

En ny bil ,,ny fladskærm ny kone eller noget helt 4'

Kom frisk ,,også gerne jer piger må byde ind her 

Pft Hunter

Så stor en succes var den vildt opreklamerede dag da heller ikke:

https://ekstrabladet.dk/nationen/kunder-faldt-ikke-for-black-friday-trick-har-lugtet-lunten/7412537

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...