Hop til indhold
Hunting for beaver

Black friday / red saturday

Recommended Posts

Nå det var da godt Borende X 

Tænkte godt nok meget på dit blodtryk da jeg læste dit 1. Indlæg ,men du virker nu som om du er faldet lidt til ro igen ,,

Men du har da helt ret bortset fra dette 

De tager sgu røven på os ,,sætter priserne op mdr. før for så at tro at man gør årets kup,på denne ene dag 

Selvfølgelig er der da også succes historier se bare Rejse ,,,han fik en fed espressomasnine :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 20 timer siden:

Har natarbejde, og var så heldig at jeg kunne stille hos Elgiganten i Fields da de åbnede kl 06.

Her købte jeg:

Siemens EQ.3 s100 espressomaskine TI301209RW

Siemens EQ.3 s100 espressomaskine TI301209RW

Jeg gav 2200 kr for den, og sparede 1577 kr.

Der var 300 stk til salg i hele landet, og nu koster den igen 3799 kr.

https://www.elgiganten.dk/product/husholdning/kaffemaskiner-og-kapselmaskiner/espressomaskine/TI301209RW/siemens-eq-3-s100-espressomaskine-ti301209rw

Jeg havde for meget bøvl med den Espresso maskine som jeg havde købt over nettet, og standard proceduren er at du opretter en reklamation under garantien, pakker og sender den med posten, og venter en evighed på at få den tilbage, og så risikerer du at blive trukker 650 kr, hvis maskinen ikke fejler noget.

Nu er den kasseret, selvom der stadig er garanti på maskinen.

Talte med ekspedienten i Elgiganten om det, og han sagde at når kunderne kommer tilbage med produktet til ham, taler de om det, og i 60 % af tilfældene er det blot et betjenings problem, og ikke et reperations behov.

Jeg køber ellers ikke den slags over nettet, men blev fristet af prisen en enkelt gang, men køb af den slags mm over nettet indebærer at du stoler på at du aldrig får et problem med det, for gør du, så fanger bordet, og  det er bøvlet med kundeservice og garanti.

Nettet er til køb Fly og bio billetter etc, og dur ikke til tøj, apperater etc.

Kan i øvrigt anbefale Elgiganten, hvor jeg altid i stort og småt har fået fremragende personlig betjening af et kompetent og engageret personale.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Fedt :-) Jeg fik den af min kone til min fødselsdag - Hun købte den i sommers i Elgiganten til 2195,-

God kaffe..

Del dette indlæg

Link til indlæg
gogm skrev, for 8 timer siden:

Fedt :-) Jeg fik den af min kone til min fødselsdag - Hun købte den i sommers i Elgiganten til 2195,-

God kaffe..

Altså ren fup og svindel med det der fredagshalløj

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Altså ren fup og svindel med det der fredagshalløj

Føler nu ikke at jeg er blevet taget ved næsen, hvis det er en vare som koster normal prisen i flere måneder af gangen, før prisen sættes ned igen.

Jeg har nu en gang købt den billigste maskine i den serie, og så bruges den vel som slagtilbud af og til.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...