Hop til indhold
Guest Brune øjne

At forhandle om prisen

Recommended Posts

Guest Master Bator
Brune øjne skrev, for 19 minutter siden:

Det er altså ens krop man sælger til jer? Forstår virkelig ikke hvordan i kan se en samlinging i det?

Jeg er egentlig lidt bekymret for den udmelding. Jeg køber bestemt ikke en piges krop når jeg er sammen med hende. Jeg køber hendes tid, selskab og sex. Hendes krop bliver aldrig min.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Master Bator skrev, for 3 minutter siden:

Al ære og respekt for det du gør, og den pris DU sætter for den indsats. 

Jeg anfægter jo netop ikke den del.

Men argumentet med at du kan blive opdaget og gjort til skamme holder jo ikke. 

For det første så kan det da ikke være os kunder der skal betale for den risiko. Risikoen bliver da ikke mindre af at du får penge for det - altså bliver betalt for risikoen. 

For det andet er det et valg DU tager, så jeg håber da at det er velovervejet og ikke styret af at du får 500kr mere i “risikotillæg”

Ej undskyld mig, men det er så dumt sagt det der af jeg ikke engang gider af skrive mere til det...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Om Jeg begriber hvordan man kan finde på - ja overhovedet finde på - at sammenligne en GP job med et andet job som håndværker, mekaniker , sosu osv.  

Det emmer af stupiditet og manglende indsigt i branchen og i mennerskers psyke at man kan sammenligne seksuelle ydelser med nogle som helst andre ydelser .

Desværre tror Jeg at Jeg taler for døve øren hos de der vitterligt bruger den sammenligning.

Der er ikke den stigmatisering hos andre erhverv som der er i prostitutionserhvervet. En håndværker skal f.eks. ikke skjule og lyve overfor sin omgangskreds og lade som om han skal noget andet når han tager på arbejde. En håndværker kan tillade sig at være stolt af sit arbejde. Der bliver ikke peget fingre af ham og hvisket i krogene , han bliver ikke udstødt af vennekredsen og han mærker ingen afstandtagende blikke når han handler ind i det lokale supermarked. 

hvad ville det ekstra tillæg mon koste en håndværker hvis han vidste at hans job medførte fordømmelse og udstødning af samfundet grundet hans erhverv ? Hvor meget ekstra i timeløn burde han have ? Er 100 kr ekstra nok ?

Hvor meget ville i ( i der sammenligner en gp med en håndværker ) synes være fair at få ekstra for at miste nære slægtninge - ( eller være i risiko for det ) og hvor meget synes i det er værd at leve store dele af sit liv i skjul for ens omgangskreds ? 

Og det er bare e`t argument for hvorfor det er absurd at sammenligne en håndværker med en gp. Der findes flere andre .  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Master Bator skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er egentlig lidt bekymret for den udmelding. Jeg køber bestemt ikke en piges krop når jeg er sammen med hende. Jeg køber hendes tid, selskab og sex. Hendes krop bliver aldrig min.

Men for pigen er det hendes krop du køber. Iværtfald i mit tilfælde. Af du stikker du pik i mig sælger jeg min krop til dig. Sådan er det iværtfald for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
lovingboobs skrev, for 7 minutter siden:

Det er nøjagtig det samme min tilgang er. Og nøjagtig det samme jeg oplever. Dvs at få rabat. :) Nemlig i form af mere tid end det, jeg bestilte. Det gælder både hos thaier og de danske. Endda allerede ved første besøg i enkelte tilfælde. Og helt op til 150% ekstra tid har jeg oplevet (et stykke over en time, selvom jeg kun havde betalt for en halv time - dog ikke ved første besøg) 

Så du kan sagtens få rabat, hvis du vil - eller rettere - ikke vil. For det handler rigtig meget om din attitude og tilgang. Og selvfølgelig generel kemi mellem dig og hende, du besøger. Jeg er overbevist om, at dem, pigerne betragter som gentlemen, får en særlig behandling i form af lidt ekstra (fx tid) her og der til fælles glæde. ;)

Det er så godt og sødt sagt. :wub::wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Lady C skrev, for 2 minutter siden:

Om Jeg begriber hvordan man kan finde på - ja overhovedet finde på - at sammenligne en GP job med et andet job som håndværker, mekaniker , sosu osv.  

Det emmer af stupiditet og manglende indsigt i branchen og i mennerskers psyke at man kan sammenligne seksuelle ydelser med nogle som helst andre ydelser .

Desværre tror Jeg at Jeg taler for døve øren hos de der vitterligt bruger den sammenligning.

Der er ikke den stigmatisering hos andre erhverv som der er i prostitutionserhvervet. En håndværker skal f.eks. ikke skjule og lyve overfor sin omgangskreds og lade som om han skal noget andet når han tager på arbejde. En håndværker kan tillade sig at være stolt af sit arbejde. Der bliver ikke peget fingre af ham og hvisket i krogene , han bliver ikke udstødt af vennekredsen og han mærker ingen afstandtagende blikke når han handler ind i det lokale supermarked. 

hvad ville det ekstra tillæg mon koste en håndværker hvis han vidste at hans job medførte fordømmelse og udstødning af samfundet grundet hans erhverv ? Hvor meget ekstra i timeløn burde han have ? Er 100 kr ekstra nok ?

Hvor meget ville i ( i der sammenligner en gp med en håndværker ) synes være fair at få ekstra for at miste nære slægtninge - ( eller være i risiko for det ) og hvor meget synes i det er værd at leve store dele af sit liv i skjul for ens omgangskreds ? 

Og det er bare e`t argument for hvorfor det er absurd at sammenligne en håndværker med en gp. Der findes flere andre .  

Kunne ikke have sagt det bedre selv. <3:wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Brune øjne skrev, for 6 minutter siden:

Ej undskyld mig, men det er så dumt sagt det der af jeg ikke engang gider af skrive mere til det...

Du er undskyldt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brune øjne skrev, for 10 minutter siden:

Fedt du i ikke prutter om prisen.

Med hensyn til af nogen Gper bare, ser nogen mænd som en pik med penge. Kan jeg bare sige. Hvorfor tror du ellers, man vælger den her branche? Jeg gjorde det fordi jeg havde meget sex, med mange forskellige før jeg begyndte. Så fandt jeg ud af, jeg kunne tjene penge på det. En der kommer her en enkel gang, og som jeg ikke engang kender navnet, på hvad skulle jeg ellers tænke om ham, end en pik med penge? Når det så er sagt. Så har jeg et par stam kunder som jeg faktisk holder af og som jeg ser som andet end en pik med penge. 

Og kan heller ikke lige se, af man har ret til af ikke af respekterer GP'er af den grund?

Mennesker af kød og blod. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Brune øjne skrev, for 4 minutter siden:

Men for pigen er det hendes krop du køber. Iværtfald i mit tilfælde. Af du stikker du pik i mig sælger jeg min krop til dig. Sådan er det iværtfald for mig.

Du vælger selvfølgelig selv at fortolke og beskrive dit job som du vil. Og du vælger selvfølgelig også at sætte prisen på det. 

Held og lykke med salget. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

På den anden side. Jeg betaler altid for cif og mega. Men gør det aldrig. Kunne ikke drømme om spørge om at få penge tilbage.  Ej heller fået det tilbudt. Personligt ønsker jeg at købe en fantasi. Ikke hendes krop. Men ydelse hun sælger. 

Har absolut ikke andet end stor respekt for det kvinder der har det erhverv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90

Når man tænker på hvad en psykolog tar' i timen, for "bare" at snakke, så er det helt iorden at en dansk gp tar' 2000kr i timen, der får man jo noget for pengene :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brune øjne skrev, for 6 timer siden:

Hej folkens. :wub::D

Ville lige hører jer om jeg mening og holdning, til at mænd som går til GP'er som forhandler om prisen? Og sågar af nogen er så modbydelige af presse på med prisen, som om man bare er et fund på et loppemarked. 

Personligt synes jeg det er usmageligt også modbydeligt, af man kan finde på den slags. Forstår ikke at man kan finde på det. Det er iværtfald mennesker der slet ikke har respekt eller forstår sig på piger, og hvad de gerne vil hører fra mænd.

Håber af hører en masse meninger og holdninger til sagen, da iværtfald jeg tit bliver udsat for det. 

Er begyndt af så snart der bliver forhandlet om prisen, bliver personen ikke svaret mere.

Kunne aldrig drømme om at forhandle prisen... Som regel kender man pigens priser på forhånd, enten fra hendes annonce eller da man aftalte ydelse og tidspunkt.

Jeg skal ikke gøre mig til dommer over om det er okay at forhandle om prisen eller ej... Nogle synes vel det er naturligt at "krejle" lidt. Men for mit vedkommende gider jeg ikke gøre mig selv forlegen eller til grin overfor for pige for en hund eller 2....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Brune øjne skrev, 1 time siden:

INGEN køber altså min krop. 

Mine gæster køber tid sammen med mig og min uovertrufne humor....krydret med sex.

Men jeg og min krop er ikke til salg.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brune øjne skrev, 1 time siden:

Hvorfor i alverden får du ikke i job i Seven /Eleven ? Der prutter folk ikke (i hvert fald ikke om prisen). Så slipper du også for moms- og skatteafregnig og eventuelle udgifter til revisor :mrgreen:

Som jeg læser dit indlæg, så føler du dig nærmet fysisk og mentalt voldtaget af alle os mænd som ikke har forstand på piger. Og ja, for lige at gnide lidt extra salt i såret så forhandler jeg også altid pris i liberale erhverv alt andet ville være tosset.

Held og lykke med det nys job

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
powerpoint skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor i alverden får du ikke i job i Seven /Eleven ? Der prutter folk ikke (i hvert fald ikke om prisen). Så slipper du også for moms- og skatteafregnig og eventuelle udgifter til revisor :mrgreen:

Som jeg læser dit indlæg, så føler du dig nærmet fysisk og mentalt voldtaget af alle os mænd som ikke har forstand på piger. Og ja, for lige at gnide lidt extra salt i såret så forhandler jeg også altid pris i liberale erhverv alt andet ville være tosset.

Held og lykke med det nys job

Jamen sådan er det ikke. Også må du tro hvad du vil. Folk der kender mig ville vide, jeg gør det fordi jeg er møghammrende liderlig. :) og af du siger held og lykke med mit nye job, er da noget mærkeligt noget af skrive? Som om af lige dit indlæg, skulle få mig på andre tanker? Er glad for mit erhverv, og vil ikke bytte det for noget. For mig er det ikke engang et arbejde. Det er frihed. :D

Redigeret af Brune øjne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Trinetease skrev, for 26 minutter siden:

INGEN køber altså min krop. 

Mine gæster køber tid sammen med mig og min uovertrufne humor....krydret med sex.

Men jeg og min krop er ikke til salg.

Du ser på det du som du gør det. Og jeg ser på det som jeg gør det. Det er min krop de køber. Ikke bare min tid. Siger ikke de ejer min krop. Og af de må gøre hvad de vil,har også grænser. Men når de har købt mig til kunne tilfredsstille dem selv, i den tid du nu har købt mig til, og af det skal de jo bruge min krop til, ikke kun min tid. Sex er jo kropslig kontakt. Sådan ser jeg på det. Af du ser anderledes på det er helt i orden søde. ;) og så det du siger af alle der kommer på besøg hos dig, lige sidder og får en samtale og lidt af din humor, også krydet med sex? Dem alle sammen? Der er ikke en eneste der bare kommer for af kneppe dig uden af sige et ord nærmest? Undskyld mig det har jeg faktisk lidt svært ved af tro på. Og hvis du nu skulle være sådan. Så tror jeg nu ikke de alle sammen tænker. "Idag har jeg godt nok lyst til en smule af Trine humor". Inden de skal besøge dig. Eller når de går der fra. "Det var sku dejligt med Trines humor." Og slet ikke tænker over hvor dejligt de var af stikke deres pik i din krop.

Redigeret af Brune øjne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Brune øjne skrev, for 22 minutter siden:

Du ser på det du som du gør det. Og jeg ser på det som jeg gør det. Det er min krop de køber. Ikke bare min tid. Siger ikke de ejer min krop. Og af de må gøre hvad de vil,har også grænser. Men når de har købt mig til kunne tilfredsstille dem selv, i den tid du nu har købt mig til, og af det skal de jo bruge min krop til, ikke kun min tid. Sex er jo kropslig kontakt. Sådan ser jeg på det. Af du ser anderledes på det er helt i orden søde. ;) og så det du siger af alle der kommer på besøg hos dig, lige sidder og får en samtale og lidt af din humor, også krydet med sex? Dem alle sammen? Der er ikke en eneste der bare kommer for af kneppe dig uden af sige et ord nærmest? Undskyld mig det har jeg faktisk lidt svært ved af tro på. Og hvis du nu skulle være sådan. Så tror jeg nu ikke de alle sammen tænker. "Idag har jeg godt nok lyst til en smule af Trine humor". Inden de skal besøge dig. Eller når de går der fra. "Det var sku dejligt med Trines humor." Og slet ikke tænker over hvor dejligt de var af stikke deres pik i din krop.

Hehehe Du kender mig tydeligvis ikke.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Trinetease skrev, for 6 minutter siden:

Hehehe Du kender mig tydeligvis ikke.

Nej Det gør jeg ikke? Det har jeg da heller ikke givet udtryk for? ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Brune øjne skrev, for 4 minutter siden:

Nej Det gør jeg ikke? Det har jeg da heller ikke givet udtryk for? ;)

Nej men du ironisere over at jeg mener at mine gæster køber tid hos mig, til dels pga min personlighed. Jeg har virkeligt meget få gæster som ‘bare’ køber et knald. 

Og jeg fastholder igen, at sælge sin krop, ender med at man får udsolgt på et tidspunkt. Det kommer til at ende med at det bliver en psykisk belastning, kun at være en krop til salg. 

Min faste gæster er glade for rigtigt meget andet end min krop. 

Når det så er sagt så ryger alle pris-pruttere på blokeret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Nej men du ironisere over at jeg mener at mine gæster køber tid hos mig, til dels pga min personlighed. Jeg har virkeligt meget få gæster som ‘bare’ køber et knald. 

Og jeg fastholder igen, at sælge sin krop, ender med at man får udsolgt på et tidspunkt. Det kommer til at ende med at det bliver en psykisk belastning, kun at være en krop til salg. 

Min faste gæster er glade for rigtigt meget andet end min krop. 

Når det så er sagt så ryger alle pris-pruttere på 

Okay søde fair nok, hvis du har sådan den oplevelse med dine besøg, har jeg fuld ud respekt for det. Men af du siger jeg vil blive psykisk belastet, fordi jeg hoved sagligt ser det som sex, passer overhovedet ikke. Jeg hygger mig da også med mine kunder, og snakker med dem. Men ved mig, er overskriften altså sex, og ikke en hygge sludder. ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

At sælge sin krop kontra at sælge seksuelle ydelser

Jeg fornemmer at den nye generation af piger/kvinder i branchen ser anderledes på tingene.  Det er bestemt både godt og skidt.  I den ellers gode dokumentar omkring prostitution, var jeg ikke enig i, at titlen "Mit liv som luder" ligefrem ville gøre stigmatiseringen mindre.  Jeg synes ikke at det giver mening, at man på den ene side, gerne så at stigmatiseringen forsvandt, og så på den anden side insistere på at blive kaldt luder.  

Nu læser jeg så i denne tråd at man sælger sin krop.  Her tænker jeg så bare "jamen ønsker man bevist, at gøre livet mere surt for branchen".  Prostitutionsmodstandende her i årtier tuet frem med at pigerne sælger deres krop.  Os i branchen har brugt rimelige mange ressourcer på at mane den fordom i jorden. 

Nu ligger landet jo således, at gamle hattedamer og diverse indædte prostitutions modstandere tror og forsøger at bilde alle ind, at kunden køber en krop, som han så frit kan gøre med som han lyster.  

Faktum er jo, at man kan købe en seksuel oplevelse på pigens betingelser. Det er ligeledes et faktum, at mange henvendelser afslås, netop fordi de, ret åbenlyst har misforstået koncepterne i branchen.  Derfor har der i flere årtier hersket enighed omkring diverse andre formuleringer såsom;  at man køber tid og seksuelle ydelser.  Derudover er der næppe mange i branchen der ikke forventer at begge parter deltager aktivt, at begge parter har tilvalgt hinanden, respektere hinanden, betragter hinanden som mennesker og ikke som en ting.

Der er simpelthen for mange dårlige signaler forbunden med "Jeg sælger min krop".   

Redigeret af TheVoice
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
TheVoice skrev, for 4 minutter siden:

Jeg fornemmer at den nye generation af piger/kvinder i branchen ser anderledes på tingene.  Det er bestemt både godt og skidt.  I den ellers gode dokumentar omkring prostitution, var jeg ikke enig i, at titlen "Mit liv som luder".  Jeg synes ikke at det giver mening, at man på den ene side, gerne så at stigmatiseringen forsvandt, og så på den anden side insistere på at blive kaldt luder.  

Nu læser jeg så i denne tråd at man sælger sin krop.  Her tænker jeg så bare "jamen ønsker man bevist, at gøre livet mere surt for branchen".  Prostitutionsmodstandende her i årtier tuet frem med at pigerne sælger deres krop.  Os i branchen har brugt rimelige mange ressourcer på at mane den fordom i jorden. 

Nu ligger landet jo således, at gamle hattedamer og diverse indædte prostitutions modstandere tror og forsøger at bilde alle ind, at kunden køber en krop, som han så frit kan gøre med som han lyster.  

Faktum er jo, at man kan købe en seksuel oplevelse på pigens betingelser. Det er ligeledes et faktum, at mange henvendelser afslås, netop fordi de, ret åbenlyst har misforstået koncepterne i branchen.  Derfor har der i flere årtier hersket enighed omkring diverse andre formuleringer såsom;  at man køber tid og seksuelle ydelser.  Derudover er der næppe mange i branchen der ikke forventer at begge parter deltager aktivt, at begge parter har tilvalgt hinanden, respektere hinanden, betragter hinanden som mennesker og ikke som en ting.

Der er simpelthen for mange dårlige signaler forbunden med "Jeg sælger min krop".   

Super  godt  beskrevet  og  jeg  er  enig  med  dig. 

Når  det  så  er  sagt,  kan  jeg  i visse  lege  (tøs/herre  relation hvor  dominans  indgår) godt  udtrykke  at  herren  har  købt  min  krop  til  legen. 

Det  er  fortsat  på  mine  præmisser  og  til  begges  fornøjelser. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Super  godt  beskrevet  og  jeg  er  enig  med  dig. 

Når  det  så  er  sagt,  kan  jeg  i visse  lege  (tøs/herre  relation hvor  dominans  indgår) godt  udtrykke  at  herren  har  købt  min  krop  til  legen. 

Det  er  fortsat  på  mine  præmisser  og  til  begges  fornøjelser. 

Jeg er helt med på, at der sker mange lege i de frække rum, hvor der leges med ord og begrebet. :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
TheVoice skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er helt med på, at der sker mange lege i de frække rum, hvor der leges med ord og begrebet. :) 

TheVoice skrev, for 15 minutter siden:

Jeg fornemmer at den nye generation af piger/kvinder i branchen ser anderledes på tingene.  Det er bestemt både godt og skidt.  I den ellers gode dokumentar omkring prostitution, var jeg ikke enig i, at titlen "Mit liv som luder" ligefrem ville gøre stigmatiseringen mindre.  Jeg synes ikke at det giver mening, at man på den ene side, gerne så at stigmatiseringen forsvandt, og så på den anden side insistere på at blive kaldt luder.  

Nu var det heller ikke fordi jeg prøver af sige  af det er en belastning for mig, af jeg sælger min krop til seksuelle ydelser. Gør det skal fordi jeg nyder det, elsker sex, og synes det er møg frækt og beskidt. Men derfor er det stadig min krop jeg sælger, og det vil jeg da gerne have man har en smule respekt for. Og ikke bare samligne det med, for eksempel af en håndværker der sidder på et tag, og banker søm i. :)

Redigeret af Brune øjne

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brune øjne skrev, for 2 minutter siden:

Nu var det heller ikke fordi jeg prøver af sige  af det er en belastning for mig, af jeg sælger min krop til seksuelle ydelser. Gør det skal fordi jeg nyder det, elsker sex, og synes det er møg frækt og beskidt. Men derfor er det stadig min krop jeg sælger, og det vil jeg da gerne have man har en smule respekt for. Og ikke bare samligne det med, for eksempel af en håndværker der sidder på et tag, og banker søm i. :)

Vi respektere dig skam, tag ikke fejl af det. 

Men vi ser bare vildt meget forskelligt på hvad det egentlig er vi køber. 

En krop der ligger som en søstjerne til fri afbenyttelse, er ikke rigtig noget jeg tænder på. Der skal noget mere til at friste mig ;) 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...