Frodige Ida 5190 Skrevet 27. November, 2018 Respons skrev, for 3 timer siden: Sådan går det desværre ofte, at folk kommer ud på sidesporet, bliver ledt væk fra emnet. Der er altid nogen, der lige har et behov for at nedgøre en. Jeg fatter simpelthen ikke de piger der vil udstille sig selv som nogle svin overfor andre. Det er altid de samme som fx. Frodie Ida. Kamilla k kan være svær at kode. De fornuftige mænd gider vel næppe bruge deres tid på at kneppe en rapkæftet kæling, medmindre hun får noget proppet i kræften. Sig mig hvad fan.. n bilder du dig ind. Du er ny bruger og springer ind i tråden med munden fuld af lo.t. Er du mand eller dame.? Jeg gætter på det sidste og har min ide. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 27. November, 2018 Respons skrev, for 3 timer siden: Sådan går det desværre ofte, at folk kommer ud på sidesporet, bliver ledt væk fra emnet. Der er altid nogen, der lige har et behov for at nedgøre en. Jeg fatter simpelthen ikke de piger der vil udstille sig selv som nogle svin overfor andre. Det er altid de samme som fx. Frodie Ida. Kamilla k kan være svær at kode. De fornuftige mænd gider vel næppe bruge deres tid på at kneppe en rapkæftet kæling, medmindre hun får noget proppet i kræften. Wow... that escalated quickly... Og hvis du ikke nedgøre nogen med den melding, hvem gør så! Jeg kan så oplyse at Ida er altså skøn at være sammen med, men betyder det så at jeg ikke er fornuftig? Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2018 At forhandle/prutte om prisen er en arabisk – og jysk – skik. 1 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. November, 2018 ….man træder ind af døren, og kan mærke at klaveret ikke lige spiller... hmmmm i stedet for en historie fra de varme lande, var muligheden i stedet at begynde at prutte om prisen, så blev man nok smidt ud hehehe ren win win Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. November, 2018 (edited) Borende X skrev, for 13 minutter siden: At forhandle/prutte om prisen er en arabisk – og jysk – skik. af dine ca 16.000 indlæg er dette nok den mest lamme alle prutter om en given pris, det kan være forklædt som rabatkuponer eller lign...gebyr/renter i banken, alle de betalinger som er variabel er der en helt natulighed i at få en favorabel afftale hjem...de priser som er fastsat af producenten og lign, samt dem som oplyser at prisen er fast er det helt klart dårlig stil at faldbyde på, det fører lige som ikke noget godt med sig. Redigeret 27. November, 2018 af Røvslikker Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2018 Røvslikker skrev, for 12 minutter siden: af dine ca 16.000 indlæg er dette nok den mest lamme Sikkert nok, men så ved jeg i det mindste, hvad bunden er – for det er vel dét, du mener? PS: Har du læst dem alle? Du er jo først kommet på EG for lidt over et år siden! Toppen har du nok ikke regestreret. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. November, 2018 Borende X skrev, for 7 minutter siden: Du er jo først kommet på EG for lidt over et år siden! Toppen har du nok ikke regestreret. hmmm hvad mener du med regestreret, forstår ikke lige ordet...har heldigvis et liv som giver bedre livskvalitet end at sidde 24/7 på EG, og ja du har ret i at denne bruger har jeg kun været aktiv med i ca 1år. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2018 Røvslikker skrev, Lige nu: hmmm hvad mener du med regestreret, forstår ikke lige ordet...har heldigvis et liv som giver bedre livskvalitet end at sidde 24/7 på EG, og ja du har ret i at denne bruger har jeg kun været aktiv med i ca 1år. Nej, du staver også ordet forkert, så du finder det nok ikke i nogen ordbog. Mit svar vil ganske enkelt sige, at du nok ikke har læst mine indlæg før 2. september 1917. Livskvalitet er jo ret individuelt, men jeg sidder altså heller ikke 24/7. Det er faktisk den parade, jeg oftest møder. Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 27. November, 2018 Kamilla K skrev, for 4 timer siden: jeg har et fra Silvan på 5 meter - så bare kom an min er da bare 10 meter Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 27. November, 2018 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Nej, du staver også ordet forkert, så du finder det nok ikke i nogen ordbog. Hmmm hvis du ser på dit indlæg så er det jo dig som staver forkert, derfor giver det jo heller ikke nogen mening. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2018 (edited) Røvslikker skrev, for 57 minutter siden: Hmmm hvis du ser på dit indlæg så er det jo dig som staver forkert, derfor giver det jo heller ikke nogen mening. Det har du så ret i. Det er en slåfejl fra min side.. Redigeret 27. November, 2018 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. November, 2018 Borende X skrev, for 2 timer siden: At forhandle/prutte om prisen er en arabisk – og jysk – skik. Vrøvl BX vi jyder behøver ikke at forhandle. Vi har masser af schwååt penge. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. November, 2018 Kamilla K skrev, for 6 timer siden: Så måske skal du bare vær glad og være beæret over , at nogen forsøger at forhandle , for det er netop præcis som @Slemme Line beretter , at mænd forhandler fordi de vil have DIG , ikke alle mulige andre piger Ahh Kamilla Os, der betaler uden at forhandle, vil da have jer lige så meget. Og det vil jeg - altså have dig Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 27. November, 2018 5 meter, 10 meter, min er variabel. Man skal ikke altid være nærig, men være villig til at tømme pungen. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 27. November, 2018 Lars Boca skrev, for 1 time siden: Vrøvl BX vi jyder behøver ikke at forhandle. Vi har masser af schwååt penge. Så er du mere araber end jyde. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 27. November, 2018 knallert skrev, for 3 timer siden: min er da bare 10 meter Man kan altså ikke få målebånd, der er 10 meter Så det tror jeg ikke på Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 27. November, 2018 Lars Boca skrev, for 2 timer siden: Ahh Kamilla Os, der betaler uden at forhandle, vil da have jer lige så meget. Og det vil jeg - altså have dig Haha Hva` søren er det da også for noget vrøvl jeg skriver ! Det må du undskylde @Lars Boca , hvem du end er Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 27. November, 2018 KoldingKnægten skrev, 1 time siden: 5 meter, 10 meter, min er variabel. Man skal ikke altid være nærig, men være villig til at tømme pungen. Variabel ? Mener du længden på din pik ? Eller længden på dit målebånd ? Eller ? Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 27. November, 2018 Kamilla K skrev, for 31 minutter siden: Man kan altså ikke få målebånd, der er 10 meter Så det tror jeg ikke på der er noget du har misforstået, det er et ældre båndmål Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. November, 2018 Borende X skrev, 1 time siden: Så er du mere araber end jyde. Ja Sorte penge har arabere og jydere til fælles Offentlig understøttelse har arabere og københavnere til fælles Beklager den lå lige til højrebenet. Men ikke at prutte om prisen hos GP. God aften Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kamilla K Skrevet 27. November, 2018 knallert skrev, for 30 minutter siden: der er noget du har misforstået, det er et ældre båndmål Næh ? jeg synes da ikke, at jeg har misforstået noget ? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Flax Skrevet 27. November, 2018 Nu er jeg hverken Jyde, Araber, eller Københavner, jeg kommer fra den Sjællandske muld. så jeg er ikke krejler eller nasserøv, jeg gider ikke forhandle pris, der hvor jeg kommer lægger jeg bare pengene inden jeg går igen, penge er slet ikke noget vi taler om. Jeg kender dog nogenlunde priserne. Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 27. November, 2018 knallert skrev, 1 time siden: der er noget du har misforstået, det er et ældre båndmål Håndmål er bedre end båndmål Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 27. November, 2018 Frodige Ida skrev, for 6 timer siden: Sig mig hvad fan.. n bilder du dig ind. Du er ny bruger og springer ind i tråden med munden fuld af lo.t. Er du mand eller dame.? Jeg gætter på det sidste og har min ide. Dame ... hm... det var vist lidt af en overdrivelse Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 27. November, 2018 powerpoint skrev, for 9 minutter siden: Dame ... hm... det var vist lidt af en overdrivelse Ikke i forhold til teksten jeg kommenterede. undskyld afsporingen. Del dette indlæg Link til indlæg