Hop til indhold
Guest Brune øjne

At forhandle om prisen

Recommended Posts

Guest Brune øjne
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Mænd  der  ikke  har  lyst til  at  betale min pris for  mit  selskab,  skal blot  finde  sig  noget  billigere. 

Jeg  er  træt  af  at  få  beskeder om  at  de fx. kan  få  et  blowjob  billigere  andet  sted. Det  kommer  jo  ikke  mig  ved,  så  skal  de  blot  vælge  den  billigste  løsning , når  de  ønsker  det.  

Jeg vil  gerne  behandles  ordenligt - ligesom  jeg  behandler  andre  ordenligt.  Og  jeg  kommer ikke  til  at  ligge  i den  kurv  i supermarkedet hvor  "datoen på varen  er  overskredet".

Ja det er nemlig det de kan. Der er så meget af vælge imellem og nogen der endda er meget billigere.

Kender alt for godt til når de skriver "jeg kan få det billigere end dig et andet sted" hvorfor så ikke bare tage kontant til hende, i første omgang, i stedet for af vælge af nedgøre os? Og også Som om vi sku ligge os fladt ned også tikke dem om af blive hos os. Igen meget usmageligt tankegang de personer har. Igen bare min mening :rolleyes:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 6 minutter siden:

pigen siger sin pris...afleveres i en kuvert bum take it or leave it, tror generelt ikke at der pruttes om prisen hos de danske piger, men mere de udenlandske piger som har det som en naturlighed i deres kultur fra deres hjemland. :)

Det forsøges  desværre rigtig  meget. Når  jeg  har  annonce  på  AL med  en  bestemt  ydelse + en  fast  pris, kommer  der  med  sikkerhed  altid  mindst  en  henvendelse  hvor  der  bliver  pruttet  om  beløbet   eller  forsøgt  forhandlet  mere  til.  

Henvendelser  som  får  jeg  studierabat? Jeg  har  kun xx kr - men  jeg  er  klar.  Vil  gerne  kneppe  dig  uden  kondom.

Jeg  er  blevet  god  til  at  slette  disse  beskeder  og  mit  spam filter virker  efter  hensigten. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Brune øjne skrev, for 1 minut siden:

Igen meget usmageligt tankegang de personer har. Igen bare min mening :rolleyes:

du får ikke nogen i dette forum til at indrømme at de prutter om prisen...så ingen der modsiger dig her :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Brune øjne skrev, for 6 minutter siden:

Ja det er nemlig det de kan. Der er så meget af vælge imellem og nogen der endda er meget billigere.

Kender alt for godt til når de skriver "jeg kan få det billigere end dig et andet sted" hvorfor så ikke bare tage kontant til hende, i første omgang, i stedet for af vælge af nedgøre os? Og også Som om vi sku ligge os fladt ned også tikke dem om af blive hos os. Igen meget usmageligt tankegang de personer har. Igen bare min mening :rolleyes:

Jeg  tror det  er  et  forsøg  på  at  forhandle  om  beløbet  hos  dig/os,  og  ikke  for  at  træde  på  os.  Men  ja  der  er  heldigvis  både  masser  af  kvinder  og  mænd  til  os  alle. 

Slet  beskederne og  brug  tiden  på  dem  der  acceptere  dine  grænser  og  priser <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Lagaffe skrev, for 5 minutter siden:

Jeg har svært ved at se hvorfor der skal pruttes om prisen. Hvis man besøger en GP må den gode stemning være grundlaget for en god oplevelse. Hvis man prutter om prisen vil det vel uundgåeligt påvirke stemningen i negativ retning. Omvendt synes jeg heller ikke om hvis priserne Ikke er tydelige eller man oplever der er tillæg for stort set alt. Respekten må gå begge veje

Du har så fuldstændig ret. 

Med hensyn til det du skriver med af hvis det ikke er tydeligt, så synes jeg bare man skal spørger om hendes pris og ydelser, og ikke andet. For eksempel i min annonce skriver jeg hvad jeg koster og er begyndt af skrive "ekstra spørg." Det er meget nemmere synes jeg. Så skal folk bare spørger, også svarer jeg om det er noget jeg vil gå med til eller ej, og hvad det vil koste. Også i det tilfælde prutter folk om prisen og siger sådan noget som "Du kan få 800." Som er den meste "Charmerende" (ironisk) måde af forhandle på..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er vel meget almindelig at man forhandler om prisen hos en stampige.

Barpiger, altid forhandle om pris og længde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Jeg  er  blevet  god  til  at  slette  disse  beskeder  og  mit  spam filter virker  efter  hensigten. 

super...vil da selv gøre det samme, og det tror jeg faktisk de fleste mænd gør i vores søgen...."hvor meget har du" er totalt good by Ruth, eller hvor meget vil du give.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  tror det  er  et  forsøg  på  at  forhandle  om  beløbet  hos  dig/os,  og  ikke  for  at  træde  på  os.  Men  ja  der  er  heldigvis  både  masser  af  kvinder  og  mænd  til  os  alle. 

Slet  beskederne og  brug  tiden  på  dem  der  acceptere  dine  grænser  og  priser <3

Nej ved godt det ikke er deres mening, af træde på os. De forstår sig jo bare ikke på hvad piger vil hører. Men ændre ikke på jeg føler mig trådt på, når de forsøger. Sletter godt nok ikke beskederne når det er, Men svarer dem ikke, og De bliver bare ignoreret, om så de lige pludselig skriver de har pengene. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Røvslikker skrev, for 3 minutter siden:

super...vil da selv gøre det samme, og det tror jeg faktisk de fleste mænd gør i vores søgen...."hvor meget har du" er totalt good by Ruth, eller hvor meget vil du give.

Jeg  kan  godt  finde  på  at  spørge  en  mand  hvad  hans  budget  er  ift  en  evt  aftale  med  mig.  Jeg  gjorde  det  så  sent  sol  i sidste  uge,  hvor  han  nævnte  mellen  xx  - xx. Vi  blev  enige  indenfor  hans  råderum  og  nej  det  var  ikke  maks  beløbet  jeg  gik  efter.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Nemtøs skrev, for 10 minutter siden:

Henvendelser  som  får  jeg  studierabat? Jeg  har  kun xx kr - men  jeg  er  klar.  Vil  gerne  kneppe  dig  uden  kondom.

Ja nemlig kender jeg alt for godt. Også "får man fødselsdag rabat?"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er jo dejligt, at læse, at ingen af de på Eroguide tilstedeværende gentlemen kunne finde på at prutte om prisen. 

Tak. 

Jeg ved bare fra en del piger i Vejle, at virkeligheden er en anden. Det foregår desværre ofte. 

Betal dog den annoncerede pris, eller søg videre. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Lars Boca skrev, for 5 minutter siden:

Det er jo dejligt, at læse, at ingen af de på Eroguide tilstedeværende gentlemen kunne finde på at prutte om prisen. 

Tak. 

Jeg ved bare fra en del piger i Vejle, at virkeligheden er en anden. Det foregår desværre ofte. 

Betal dog den annoncerede pris, eller søg videre. 

Det er nemlig rigtig dejligt af hører, af de fleste har hjertet på det rette sted. I er nogen dejlige mænd :wub:<3 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brune øjne skrev, for 30 minutter siden:

Det er nemlig rigtig dejligt af hører, af de fleste har hjertet på det rette sted. I er nogen dejlige mænd :wub:<3 

Hvorfor kan man ikke have hjertet på rette sted fordi man forsøger at forhandle prisen?

Du udbyder en service, og det er vel meget normalt at der er en del kommunikation med mulige kunder, og derfor er det da også naturligt nok at der vil være spørgsmål til prisen. Du skriver at folk træder på dig, og alt muligt men kunne du aldrig selv finde på at spørge en håndværker om en bedre pris, eller tage tre tilbud hjem, hvis du skulle have lavet noget? Det er jo også en service de tilbyder.

Hvis det er så stort et problem, hvorfor skriver du så ikke i din annonce at du ikke ønsker at forhandle prisen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg kan sagtens acceptere at der forsigtigt  spørges ind til pris og rabat . Især hvis Jeg kan mærke at økonomien vitterligt er et problem for vedkommende. Måden man  spørger på er meget afgørende,

Men Jeg forventer også at Mit svar så bliver accepteret og at vedkommende ikke forsøger at overtale Mig yderligere. Mit svar skal respekteres og så skal den være lukket der . Hvis den ikke lukkes der skriver Jeg til vedkommende at han skal henvende sig et andet sted .

Men Jeg giver dog rabat indimellem . Det er dog Min egen måde at give rabat på hvilket er forlænget seance til samme pris. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Hulemanden skrev, for 6 minutter siden:

Hvorfor kan man ikke have hjertet på rette sted fordi man forsøger at forhandle prisen?

Du udbyder en service, og det er vel meget normalt at der er en del kommunikation med mulige kunder, og derfor er det da også naturligt nok at der vil være spørgsmål til prisen. Du skriver at folk træder på dig, og alt muligt men kunne du aldrig selv finde på at spørge en håndværker om en bedre pris, eller tage tre tilbud hjem, hvis du skulle have lavet noget? Det er jo også en service de tilbyder.

Hvis det er så stort et problem, hvorfor skriver du så ikke i din annonce at du ikke ønsker at forhandle prisen?

Man er da velkommen til at , spørger om prisen. Synes bare ikke man har hjertet på rette sted, hvis man synes det er i orden og forhandle/prutte og den pris som man som GP har oplyst, som om hun er en ting, og ikke et menneske.  Har også skrevet det før, i min annoce af prisen ikke er til foehandling. Det hjælper intet. Og synes sådan set det er er selvfølge, man ikke prutter om prisen, når det handler om sådan noget her, og nu skal en håndværker jo ikke ligge og sutte din pik vel? Eller hvad du laver med dine håndværker, ved jeg jo ikke, kan jo godt være du også bruger din håndværker til sådan noget, siden du synes det kan samlingens. God dag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk
Brune øjne skrev, for 1 time siden:

Man er da velkommen til at , spørger om prisen. Synes bare ikke man har hjertet på rette sted, hvis man synes det er i orden og forhandle/prutte og den pris som man som GP har oplyst, som om hun er en ting, og ikke et menneske.  Har også skrevet det før, i min annoce af prisen ikke er til foehandling. Det hjælper intet. Og synes sådan set det er er selvfølge, man ikke prutter om prisen, når det handler om sådan noget her, og nu skal en håndværker jo ikke ligge og sutte din pik vel? Eller hvad du laver med dine håndværker, ved jeg jo ikke, kan jo godt være du også bruger din håndværker til sådan noget, siden du synes det kan samlingens. God dag ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest norisk

Kan du ikke lide dit job som gper ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
norisk skrev, for 16 minutter siden:

Kan du ikke lide dit job som gper ?

Elsker det :D

Har jeg givet udtryk for andet? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Brune øjne skrev, for 1 time siden:

Man kan jo godt forhandle om prisen på materialerne hos en håndværker og så lade hans timeløn være den han selv har sat. Det er respekt for hans tid, og en udfordring på hans indkøbsevne hos hans leverandør. 

Han skal ikke sutte min pik, men han skal måske kravle rundt på mit tag i blæst og regnvejr. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Master Bator skrev, for 2 minutter siden:

Man kan jo godt forhandle om prisen på materialerne hos en håndværker og så lade hans timeløn være den han selv har sat. Det er respekt for hans tid, og en udfordring på hans indkøbsevne hos hans leverandør. 

Han skal ikke sutte min pik, men han skal måske kravle rundt på mit tag i blæst og regnvejr. 

Jamen han skal ikke sælge hans krop. Synes det mærkeligt noget at samligne det med. For det kan slet ikke samlignes. Af være gper kræver mod, og god psyke. Jeg elsker det, fordi jeg elsker sex (Har været sammen med en masse på scor.dk), så hvorfor ikke bare tage penge for det. Men derfor kræver det stadig mod og god psyke, og det gør det for mit vedkommende, fordi man kan resikere sf blive opdaget i det. Og der er mange der har fordomme omkring det. Tror næppe en håndværker vil blive gjort til skamme fordi han er håndværker. Så drop det med af samligne. Af være GP er noget helt for sig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
Master Bator skrev, for 11 minutter siden:

Han skal ikke sutte min pik, men han skal måske kravle rundt på mit tag i blæst og 

Det er altså ens krop man sælger til jer? Forstår virkelig ikke hvordan i kan se en samlinging i det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brune øjne skrev, for 4 timer siden:

du mener os GP'er er ligesom alt det andet der bliver forhandlet om? Og ikke mennesker af kød og blod der måske ikke kan lide af få af vide "Synes ikke du ser ud til af være så meget værd som du kræver, for af du sutter min pik og af jeg knepper dig." Men bad om din mening, og hvis du mener GP'er bare er en ting, du mener man bare kan prøve af forhandle om, som om vi bare er en ting, i stedet for af få sin fedtede røv til en anden der måske er billiger, så er det jo din mening. :)

Det gælder vel også at noget gp kun synes vi er en pik med penge....?! 

Jeg kunne ikke selv drømme om at forhandle om prisen. Ja faktisk siger jeg ikke engang noget under akten at der mangler  noget vi har aftalt. For ikke at ødelægge stemningen.

2000kr timen er mit maks. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Brune øjne
kunforsjov75 skrev, for 5 minutter siden:

Det gælder vel også at noget gp kun synes vi er en pik med penge....?! 

Jeg kunne ikke selv drømme om at forhandle om prisen. Ja faktisk siger jeg ikke engang noget under akten at der mangler  noget vi har aftalt. For ikke at ødelægge stemningen.

2000kr timen er mit maks. 

Fedt du i ikke prutter om prisen.

Med hensyn til af nogen Gper bare, ser nogen mænd som en pik med penge. Kan jeg bare sige. Hvorfor tror du ellers, man vælger den her branche? Jeg gjorde det fordi jeg havde meget sex, med mange forskellige før jeg begyndte. Så fandt jeg ud af, jeg kunne tjene penge på det. En der kommer her en enkel gang, og som jeg ikke engang kender navnet, på hvad skulle jeg ellers tænke om ham, end en pik med penge? Når det så er sagt. Så har jeg et par stam kunder som jeg faktisk holder af og som jeg ser som andet end en pik med penge. 

Og kan heller ikke lige se, af man har ret til af ikke af respekterer GP'er af den grund?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Brune øjne skrev, for 14 minutter siden:

Jamen han skal ikke sælge hans krop. Synes det mærkeligt noget at samligne det med. For det kan slet ikke samlignes. Af være gper kræver mod, og god psyke. Jeg elsker det, fordi jeg elsker sex (Har været sammen med en masse på scor.dk), så hvorfor ikke bare tage penge for det. Men derfor kræver det stadig mod og god psyke, og det gør det for mit vedkommende, fordi man kan resikere sf blive opdaget i det. Og der er mange der har fordomme omkring det. Tror næppe en håndværker vil blive gjort til skamme fordi han er håndværker. Så drop det med af samligne. Af være GP er noget helt for sig selv.

Al ære og respekt for det du gør, og den pris DU sætter for den indsats. 

Jeg anfægter jo netop ikke den del.

Men argumentet med at du kan blive opdaget og gjort til skamme holder jo ikke. 

For det første så kan det da ikke være os kunder der skal betale for den risiko. Risikoen bliver da ikke mindre af at du får penge for det - altså bliver betalt for risikoen. 

For det andet er det et valg DU tager, så jeg håber da at det er velovervejet og ikke styret af at du får 500kr mere i “risikotillæg”

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

forhandler ikke prisen, pigen har sat en pris,hun mener ydelsen bør koste,den må man acceptere eller finde andet sted.

tror også ydelsen bliver dårligere,hvis man har diskuteret prisen inden akten.

har til gengæld ,uden at have spurgt fået rabatter,hos piger jeg besøger ofte.:)

Det er nøjagtig det samme min tilgang er. Og nøjagtig det samme jeg oplever. Dvs at få rabat. :) Nemlig i form af mere tid end det, jeg bestilte. Det gælder både hos thaier og de danske. Endda allerede ved første besøg i enkelte tilfælde. Og helt op til 150% ekstra tid har jeg oplevet (et stykke over en time, selvom jeg kun havde betalt for en halv time - dog ikke ved første besøg) 

Så du kan sagtens få rabat, hvis du vil - eller rettere - ikke vil. For det handler rigtig meget om din attitude og tilgang. Og selvfølgelig generel kemi mellem dig og hende, du besøger. Jeg er overbevist om, at dem, pigerne betragter som gentlemen, får en særlig behandling i form af lidt ekstra (fx tid) her og der til fælles glæde. ;)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...