Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 Prinz skrev, for 4 minutter siden: Vi respektere dig skam, tag ikke fejl af det. Men vi ser bare vildt meget forskelligt på hvad det egentlig er vi køber. En krop der ligger som en søstjerne til fri afbenyttelse, er ikke rigtig noget jeg tænder på. Der skal noget mere til at friste mig Det overhovedet ikke det jeg mener. Når jeg ridder dig, eller når jeg sutter dig så er det da også min krop du bruger. Skriver da intet om jeg bare ligger mig som en søstjerne? Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 25. November, 2018 Brune øjne skrev, Lige nu: Nu var det heller ikke fordi jeg prøver af sige af det er en belastning for mig, af jeg sælger min krop til seksuelle ydelser. Gør det skal fordi jeg nyder det, elsker sex, og synes det er møg frækt og beskidt. Men derfor er det stadig min krop jeg sælger, og det vil jeg da gerne have man har en smule respekt for. Og ikke bare samligne det med, for eksempel af en håndværker der sidder på et tag, og banker som i. Nu har jeg læst alle dine indlæg, så jeg er bestemt ikke i tvivl om, at du bestemt også stiller krav til dine gæster, at du/i Nyder sexen, at betragter dine gæster som mennesker, at du har en tilpas interesse i dine stamkunder osv osv. Så den vej rundt er du nok ikke helt udenfor nummer Jeg har bestemt stor respekt for dig som GP og det du laver. Jeg vil ikke sige at det giver disrespekt fra min side, at du fastholder at du sælger din krop, men set i relation til stigmatisering og fordomme, gavner det ikke fællesskabets indsats. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. November, 2018 Når jeg hører at sælge sin krop. Så tænker jeg på en pige, der er tvunget til det. Og jeg vil ikke støtte menneskehandel. Vi, har jo alle lov til at bruge de ord der, passer ind i ens liv. Men ja for mig associere ordet, "at sælge sin krop" som noget negativt. God aften derude KK 1 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 kanonkongen skrev, for 1 minut siden: Når jeg hører at sælge sin krop. Så tænker jeg på en pige, der er tvunget til det. Og jeg vil ikke støtte menneskehandel. Vi, har jo alle lov til at bruge de ord der, passer ind i ens liv. Men ja for mig associere ordet, "at sælge sin krop" som noget negativt. God aften derude KK Okay? Jeg bliver iværtfald ikke tvunget til noget? Det var da en syg måde af se på udtrykket af og sælge sin krop? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 TheVoice skrev, for 4 minutter siden: Nu har jeg læst alle dine indlæg, så jeg er bestemt ikke i tvivl om, at du bestemt også stiller krav til dine gæster, at du/i Nyder sexen, at betragter dine gæster som mennesker, at du har en tilpas interesse i dine stamkunder osv osv. Så den vej rundt er du nok ikke helt udenfor nummer Jeg har bestemt stor respekt for dig som GP og det du laver. Jeg vil ikke sige at det giver disrespekt fra min side, at du fastholder at du sælger din krop, men set i relation til stigmatisering og fordomme, gavner det ikke fællesskabets indsats. Tak for dit søde svar. Og for du gad give dig tid til af læse hvad jeg har skrevet. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 25. November, 2018 Brune øjne skrev, for 6 timer siden: Kender alt for godt til når de skriver "jeg kan få det billigere end dig et andet sted" hvorfor så ikke bare tage kontant til hende, i første omgang, i stedet for af vælge af nedgøre os? Jeg ser det da som positivt. Manden ønsker jo ikke den der tilbyder en billigere pris. Han ønsker jo dig. Går den så går den. Unge studerende har jo også lyst til kvalitetspiger Heldigvis kan de fleste kvalitetspiger tillade sig, at sige fra fordi de klarer sig fint uden det "ekstra skrald". Og forsæt endelig med at være tro mod din pris....kun du bestemmer... Formoder du også modsat siger nej til det usympatiske svin der vil kneppe dig for 5000,- ? Blot tanker- knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
kanonkongen 34395 Skrevet 25. November, 2018 Brune øjne skrev, for 2 minutter siden: Okay? Jeg bliver iværtfald ikke tvunget til noget? Det var da en syg måde af se på udtrykket af og sælge sin krop? Har jeg vist heller ikke skrevet, at du var. Prøv at læs, jeg skriver. At vi enkelte mennesker ser forskelligt på udsagnet "at sælge sin krop". Der er bestemt ingen syg tankegang i det Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 Slemme Line skrev, for 3 minutter siden: Jeg ser det da som positivt. Manden ønsker jo ikke den der tilbyder en billigere pris. Han ønsker jo dig. Går den så går den. Unge studerende har jo også lyst til kvalitetspiger Heldigvis kan de fleste kvalitetspiger tillade sig, at sige fra fordi de klarer sig fint uden det "ekstra skrald". Og forsæt endelig med at være tro mod din pris....kun du bestemmer... Formoder du også modsat siger nej til det usympatiske svin der vil kneppe dig for 5000,- ? Blot tanker- knus Det gør jeg. Så snart du er modbydelig over for mig på nogen måde, så gider jeg ikke have besøg af personen, har sagt til flere jeg ikke gider af ham besøg af dem. Skriver jeg også i min annonce på annocelight, af jeg forventer man er ordentlig mod mig som jeg er ordentlig og sød mod dem. Har haft besøg af en der vsr utrolig ubehaglig og klam. Han røg ud og fik sine penge kastet tilbage i hovedet, der er jeg fuldstændig kold. Del dette indlæg Link til indlæg
KoldingKnægten 398 Skrevet 25. November, 2018 Visse priser står ikke til forhandling. Trods alt er det ikke et gedemarked. Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 25. November, 2018 (edited) Brune øjne skrev, for 25 minutter siden: Okay? Jeg bliver iværtfald ikke tvunget til noget? Det var da en syg måde af se på udtrykket af og sælge sin krop? Det er jo den kobling mange tænker når de læser vendinger. Jeg synes det var et ganske fint indlæg og en vigtig pointe han havde om hvorfor man ikke skal skrive, at man sælger sin krop. Ja, selvfølgelig bruger man kroppen, det gør en idrætsmassør også, men denne vil næppe vælge vendingen. Redigeret 25. November, 2018 af TheVoice 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 kanonkongen skrev, for 19 minutter siden: Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 Men vil afsluttende sige, af synes det er så "sødt" (ironisk) af både de GP'er, såvel som mænd her inde, ser på det med af jeg ser mit erhverv som at sælge min krop, som i gør. Masse fordomme omkring det, troede jeg virkelig ikke jeg ville få her inde fra, og især ikke fra GP'eren. Men er faktisk ret ligeglad. Jeg ser mit erhverv som jeg gør, og i ser på det som i gør. Og synes i begyndte af lede denne her tråd væk fra det som var min hensigt med den, og i stedet ledede den over på et angreb mod mig, og min holdning til at jeg synes, det er at sælge min krop, som om jeg er helt forkert. Hensigten var af sætte fokus på det med af få de mænd (Som nok ikke var klar over det) der forhandler om prisen af det faktisk gør mange af pigerne på. Til alle jer der har støttet mig og været søde. Tak for de søde kommentar og likes. Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 25. November, 2018 Brune øjne skrev, 1 time siden: Okay? Jeg bliver iværtfald ikke tvunget til noget? Det var da en syg måde af se på udtrykket af og sælge sin krop? Har du overvejet at du måske kunne formulere dig på en anden måde. Du har jo selv valgt at stille spørgsmålet så må du jo også forvente ærlige svar, uden at blive små hysterisk i dit skriv. Jeg syntes tråden er super relevant, hvis ellers du kan tåle alles meninger, det burde du have overvejet inden du valgte at hoppe til tasterne. 2 1 Del dette indlæg Link til indlæg
powerpoint 373 Skrevet 25. November, 2018 (edited) Brune øjne skrev, for 59 minutter siden: Og synes i begyndte af lede denne her tråd væk fra det som var min hensigt med den, og i stedet ledede den over på et angreb mod mig, og min holdning til at jeg synes, det er at sælge min krop, som om jeg er helt forkert. Hensigten var af sætte fokus på det med af få de mænd (Som nok ikke var klar over det) der forhandler om prisen af det faktisk gør mange af pigerne på. Til alle jer der har støttet mig og været søde. Tak for de søde kommentar og likes. Kære Brune Øjne Jeg ville mest have gættet på en blåøjet blondine - men lad det nu ligge. Jeg håber du har selvindsigt nok til at se hvor dårlig markedsføring dit indlæg er. Enhver ansvarlig marketingschef havde fyret dig lige på stedet. Så er det sagt ! Jeg ville skynde mig at skifte mit avatar og holde mig i ro et stykke tid eller som jeg tidligere har foreslået - få et job i Seven - Eleven. Og et sidste råd - når du er helt nede på jorden igen og tænker nogenlunde klart - så læs lige Trinetease's kloge ord igen og 2 gange mere. Disclaimer : Har i ca. 10 år "bagt" på Trine Tease på dette og andre sites- men har manglet det sidste los i r...n - desværre. Redigeret 25. November, 2018 af powerpoint m,anglende ord Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. November, 2018 powerpoint skrev, for 7 minutter siden: Kære Brune Øjne Jeg ville mest have gættet på en blåøjet blondine - men lad det nu ligge. Jeg håber du har selvindsigt nok til at se hvor dårlig markedsføring dit indlæg er. Enhver ansvarlig marketingschef havde fyret dig lige på stedet. Så er det sagt ! Jeg ville skynde mig at skifte mit avatar og holde mig i ro et stykke tid eller som jeg tidligere har foreslået - få et job i Seven - Eleven. Og et sidste råd - når du er helt nede på jorden igen og tænker nogenlunde klart - så læs lige Trinetease's kloge ord igen og 2 gange mere. Disclaimer : Har i ca. 10 år "bagt" på Trine Tease på dette og andre sites- men har manglet det sidste los i r...n - desværre. Jeg tror at det er mit vindene væsen og mit humoristiske sind der trækker Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 (edited) Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Har du overvejet at du måske kunne formulere dig på en anden måde. Du har jo selv valgt at stille spørgsmålet så må du jo også forvente ærlige svar, uden at blive små hysterisk i dit skriv. Jeg syntes tråden er super relevant, hvis ellers du kan tåle alles meninger, det burde du have overvejet inden du valgte at hoppe til tasterne. Jeg har ikke bet om folks meninger, omkring det med jeg synes mit erhverv er af sælge min krop, og af folk skal begynde at blive personlige, og angribe mig pga af mener sådan. Jeg bad om folks meninger om hvad de synes om mænd der synes det er i orden af prøve af prutte om vores priser. Hvis du læser ordentlig af hvad jeg skrevet. Og jeg har har også lov til er mene hvad jeg mener om folks meninger. Redigeret 25. November, 2018 af Brune øjne Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 (edited) powerpoint skrev, 1 time siden: Kære Brune Øjne Jeg ville mest have gættet på en blåøjet blondine - men lad det nu ligge. Jeg håber du har selvindsigt nok til at se hvor dårlig markedsføring dit indlæg er. Enhver ansvarlig marketingschef havde fyret dig lige på stedet. Så er det sagt ! Jeg ville skynde mig at skifte mit avatar og holde mig i ro et stykke tid eller som jeg tidligere har foreslået - få et job i Seven - Eleven. Og et sidste råd - når du er helt nede på jorden igen og tænker nogenlunde klart - så læs lige Trinetease's kloge ord igen og 2 gange mere. Disclaimer : Har i ca. 10 år "bagt" på Trine Tease på dette og andre sites- men har manglet det sidste los i r...n - desværre. Jeg er skam helt nede på jorden. Og nej har ikke tænkt mig af lytte til andres råd, og skifte mine holdninger og meninger, bare fordi du siger det. Har har mine egne, meninger og holdninger. Og er sådan set fuldstændig ligeglad med af please andre. Jeg har ikke tænkt mig af lyve for mig selv og andre ved af sige noget jeg ikke mener passer, bare fordi det skulle skade mit erhverv. Jeg går altså ikke på kompromis med mig selv, på nogen måde. Jeg står ved mig selv og hvad jeg lave. Jeg sælger min krop, og Sådan er det bare jeg mener ikke anderledes. Og hvsd mener du med jeg skal læse det 2 gange? Skulle jeg nu være dum eller hvad, og må nød til af læse det 2 gange? Og blåøjet blondine? Er jeg dum fordi jeg mener af jeg sælger min krop. Står vare ved min holdning. Noget du kunne lærer af, istedet for kun af fukusere på ad please og stikke din tunge så langt op i trines røv. Hvis der er nogen der skulle falde ned er det hvis dig? Du Er da til af brække sig over. Også er det da godt jeg ikke arbejder i 7 eleven, og af jeg er selvstændig, og kan gøre hvad der passer mig. Redigeret 25. November, 2018 af Brune øjne Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 (edited) Men godt i er så kloge. Bad om folks meninger til folk der prutter om prisen. Sku da ikke, jeres mening om at jeg synes det jeg laver, er af sælge min krop. Føj forhelvede hvor skulle i skamme jer, af angribe mig på den måde, og gøre mig så forkert bare fordi jeg mener det. Redigeret 25. November, 2018 af Brune øjne Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 (edited) Trinetease skrev, 1 time siden: Jeg tror at det er mit vindene væsen og mit humoristiske sind der trækker Ja måske. Redigeret 25. November, 2018 af Brune øjne Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 25. November, 2018 (edited) Brune øjne skrev, for 1 time siden: Men godt i er så kloge. Bad om folks meninger til folk der prutter om prisen. Sku da ikke, jeres mening om at jeg synes det jeg laver, er af sælge min krop. Føj forhelvede hvor skulle i skamme jer, af angribe mig på den måde, og gøre mig så forkert bare fordi jeg mener det. Jeg havde egentlig besluttet ikke at sige mere i denne tråd. Men lige på dette punkt giver jeg Brune Øjne ret (jeg ville have udtrykt mig lidt mindre vredt, end Brune Øjne gør i dette citat, men meningen er god nok): Tråden ER blevet seriøst afsporet fra spørgsmålet om, hvorvidt man kan “tillade sig at forhandle” om prisen på købesex. I stedet er tråden nu blevet til en diskussion om, hvorvidt man med rette kan kalde ydelsen “at sælge sin krop” eller snarere bør bruge udtrykket “at sælge sex”. For mange af os er det en semantisk forskel af stor betydning for opfattelsen af prostitutionens natur og indhold, og her deler jeg Trines og andres holdning til hvilke ord, det er bedst at bruge. Men for Brune Øjne er de finere sproglige nuancer blot en gang ligegyldigt og meningsløst flueknepperi, som er blevet vendt til et angreb på hende og hendes selvopfattelse. Og DET er ikke i orden - synes jeg. ***** Til gengæld synes jeg, det er mærkeligt selvmodsigende - nærmest lidt hyklerisk - at tildele prostitution en slags ophøjet særstatus, der gør det modbydeligt, usmageligt og moralsk forkert, nærmest grænsende til et personligt angreb mod den, der tilbyder sex, hvis man som potentiel kunde ønsker og drister sig til at prøve at opnå en god pris hos den udkårne. Det må siges at være en underlig dobbeltmoral i et erhverv, der i den grad handler om penge! Eller har jeg helt misforstået det? Det er ikke noget, jeg selv har gjort ret tit (som regel fravælger jeg bare den pågældende), men det er sket. Der kan sagtens være situationer, hvor det er rimeligt og naturligt at tale om prisen. Good Fun Redigeret 25. November, 2018 af Good Fun 2 Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 25. November, 2018 Jeg synes det her har udviklet sig til en diskussion om ord og ikke indhold. Vi ved alle sammen hvad en GP laver. Hvilke ord man lige præcis vælger at bruge for at beskrive det, er ikke så vigtigt. Specielt ikke her på siden, hvor vi alle sammen er på samme hold. Forhandling om prisen er ikke lige mig helt generelt. Jeg bryder mig bare ikke om det. Hvis nogen kan handle prisen ned og jeg betaler fuld pris, så bliver jeg jo på sin vis snydt. Jeg vil ikke selv bede om rabat, men hvis nogen gør det, synes jeg ikke pigen skal se det som en fornærmelse. Der kan være andre grunde end at han ikke synes hun er prisen værd og hun kan jo bare sige klart nej, så er den ikke længere. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 25. November, 2018 Good Fun skrev, for 16 minutter siden: Jeg havde egentlig besluttet ikke at sige mere i denne tråd. Men lige på dette punkt giver jeg Brune Øjne ret (jeg ville have udtrykt mig lidt mindre vredt, end Brune Øjne gør i dette citat, men meningen er god nok): Tråden ER blevet seriøst afsporet fra spørgsmålet om, hvorvidt man kan “tillade sig at forhandle” om prisen på købesex. I stedet er tråden nu blevet til en diskussion om, hvorvidt man med rette kan kalde ydelsen “at sælge sin krop” eller snarere bør bruge udtrykket “at sælge sex”. For mange af os er det en semantisk forskel af stor betydning for opfattelsen af prostitutionens natur og indhold, og her deler jeg Trines og andres holdning til hvilke ord, det er bedst at bruge. Men for Brune Øjne er de finere sproglige nuancer blot en gang ligegyldigt og meningsløst flueknepperi, som er blevet vendt til et angreb på hende og hendes selvopfattelse. Og DET er ikke i orden - synes jeg. ***** Til gengæld synes jeg, det er mærkeligt selvmodsigende - nærmest lidt hyklerisk - at tildele prostitution en slags ophøjet særstatus, der gør det modbydeligt, usmageligt og moralsk forkert, nærmest grænsende til et personligt angreb mod den, der tilbyder sex, hvis man som potentiel kunde ønsker og drister sig til at prøve at opnå en god pris hos den udkårne. Det må siges at være en underlig dobbeltmoral i et erhverv, der i den grad handler om penge! Eller har jeg helt misforstået det? Good Fun Sgu lidt ærgerligt jeg ikke postede den før dig. Vi skriver jo nærmest det samme. Men vi er da enige. Del dette indlæg Link til indlæg
Respons 9 Skrevet 27. November, 2018 Der er flere måder man kan definere det at sælge sin krop. Nogle tager det meget bogstaveligt og mener at man ikke køber en piges krop med hjem. Mens andre som brune øjne mener, at man sælger sin krop for den tid, som manden betaler for, sådan tolker jeg brune øjnes skriv. Så højt til loftet folkens. At forhandle pris ses i nogens øjne som værende negativt. Hvis man kommer fra et land, hvor man altid prutter og prisen, er det bare sådan man gør og tænker nok ikke ydermere over, at man kan risikere at fornærme pigen. Andre går måske ofte på loppemarket, til aktioner så om det er en glædelige, eller en død ting gør ikke forskel, sådan er det bare. Jeg har da også af og til blevet en smule stødt over, når mænd efterspurgte rabat ved både Black friday, de havde fødselsdag, julerabat osv... Så er der kø ingen ende på rabatter. Jeg svarer simpelthen ikke på disse rabat spørgsmål. Det æder min tid op og uanset om manden bare spørger i alt håb eller om han tror han kan manipulere med en, så gider jeg ikke bruge tid på Det, det er ren gøg og gokke. Og som nogen skriver herinde, så er den gode stemning ligesom ødelagt på forhånd. Man kunne vende den om og glædespige svarer, hvad får jeg så tilgæld, for jeg har fødselsdag i dag....at manden får mindre tid, så pigen hurtigere kan komme hjem til sin familie og fejre fødselsdag... NEJ, det spørger vi piger skam ikke om, for vi skal ALTID fremstå så ordentlige ik. Vi sælger os og i mænd køber os, så er der ligesom andre spilleregler. Er få gange blevet spurgt om rabat og at manden kan få det billigere andre steder og dengang svarede jeg " så kan jeg da virkelig ikke fatte, hvorfor du så kontakter mig" jo svarede manden, for andre piger er gået ned i pris, 100 kr under dig, så hvis du bare vil gå 200 kr ned, så vælger jeg dig" " Ha ha ha den er god hr.luskepik" Del dette indlæg Link til indlæg
Respons 9 Skrevet 27. November, 2018 Frodige Ida skrev, den 25/11/2018 at 21:29: Har du overvejet at du måske kunne formulere dig på en anden måde. Du har jo selv valgt at stille spørgsmålet så må du jo også forvente ærlige svar, uden at blive små hysterisk i dit skriv. Jeg syntes tråden er super relevant, hvis ellers du kan tåle alles meninger, det burde du have overvejet inden du valgte at hoppe til tasterne. Du er da også altid så nedladende i dine skriverier Frodige Ida. Del dette indlæg Link til indlæg
Respons 9 Skrevet 27. November, 2018 powerpoint skrev, den 25/11/2018 at 21:52: Kære Brune Øjne Jeg ville mest have gættet på en blåøjet blondine - men lad det nu ligge. Jeg håber du har selvindsigt nok til at se hvor dårlig markedsføring dit indlæg er. Enhver ansvarlig marketingschef havde fyret dig lige på stedet. Så er det sagt ! Jeg ville skynde mig at skifte mit avatar og holde mig i ro et stykke tid eller som jeg tidligere har foreslået - få et job i Seven - Eleven. Og et sidste råd - når du er helt nede på jorden igen og tænker nogenlunde klart - så læs lige Trinetease's kloge ord igen og 2 gange mere. Disclaimer : Har i ca. 10 år "bagt" på Trine Tease på dette og andre sites- men har manglet det sidste los i r...n - desværre. Powrpoint, er du i familie med Frodie Ida. I er begge to så nedladende i jeres skriv. Der er nok mere status i at arbejde i seven eleven, end at nedgøre brune øjne med dit ondskabsfulde skriv. Har hun klaget sig over at hun ikke kan lide sit job, nej vel, så burde du få hinkestens glasset pudset. Del dette indlæg Link til indlæg