stribe 16 Skrevet 25. November, 2018 Var på beøg i fredags, og kan kun sige Hold jer væk. Det er den dårligeste oplevelse jeg har haft til dato. Jeg hyggede mig mere da min far gav mig en lussing 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 25. November, 2018 Link?? Hvad står GHB for?? Gæt Håbløs Besked ?? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 25. November, 2018 https://sugardaters.dk/show?alias=GHB Nu er man jo selv medansvarlig for, om en sugardate bliver vellykket eller ej. Måske var det bare dig, der havde en dårlig dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 25. November, 2018 stribe skrev, for 47 minutter siden: Jeg hyggede mig mere da min far gav mig en lussing Er du sub? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 25. November, 2018 stribe skrev, 1 time siden: Var på beøg i fredags, og kan kun sige Hold jer væk. Det er den dårligeste oplevelse jeg har haft til dato. Jeg hyggede mig mere da min far gav mig en lussing Skrev selv lidt med hende, men blev heldigvis skræmt væk af hendes personlighed, som virkede rimelig rådden og arrogant Du må op på hesten igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 26. November, 2018 Jeg har også skrevet med GHB og synes da, hun virker ok i korrespondancen. Skulle have besøgt hende lørdag aften, men hun skrev lidt sent. Hun hører hjemme ude i Vestbyen. Passer billeder med det man møder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stribe 16 Skrevet 26. November, 2018 ja det gør de,men hun er helt blank.Du er bedre stillet med højre hånd . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lynge9400 101 Skrevet 26. November, 2018 Hvad var dårligt? Og hvad gav du for et besøg hos hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 26. November, 2018 stribe skrev, 1 time siden: ja det gør de,men hun er helt blank.Du er bedre stillet med højre hånd . Hvis du vil tages seriøst, kan du ikke bare svine pigen til, fordi du har haft en dårlig oplevelse. Du er nødt til at forklare (1) hvad du berettiget forventede og (2) hvad du faktisk oplevede. Ellers er din "anmeldelse" helt værdiløs. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 27. November, 2018 Lader til at profilen er blevet slettet nu. Den står som slettet ved mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 28. November, 2018 Skovfogeden skrev, for 20 timer siden: Lader til at profilen er blevet slettet nu. Den står som slettet ved mig. Hun læser måske med herinde? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NewPunter 216 Skrevet 28. November, 2018 Lynge9400 skrev, den 26/11/2018 at 19:52: Hvad var dårligt? Og hvad gav du for et besøg hos hende? Da jeg skrev med hende ville hun vist nok have 2.000 for et hurtigt møde, men hun virker ret ubehagelig når man skriver med hende. Jeg blev skræmt væk, og ikke pga prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 2. December, 2018 Ej hvor er det klamt at i udstiller en på den måde jamen tak for det, heldigvis er der nogle søde fyre som fortæller en det. Tak for at udstille en som om man er et produkt. Ja det helt korrekt jeg læser med herinde så brug din højre hånd, Fordi da jeg læste din kommentar virkede det som om du var rimelig begavet, du ved godt at der 9 former for intelligens ikke? Den interpsykiske intelligens har du nok ikke ligefrem så meget af da den også inderbærer empati. Einstein sagde også hvis du vurdere en fisk ud fra dens evne til at klatre i træer vil den hele sit liv tro at den er dum, eller 1% er geniet. Og meget konstruktivt skrevet må jeg da godt nok også lige tilføje Og det med hånden er også en god ide da så slipper den for din kritik. Du klog det må jeg sige så slipper jeg for at høre på dit lort, så hvis du bare havde gjort det noget før så havde jeg slet ikke have brugt min tid på dig Jeg er blevet brændt af 100 gange, ja og det forståeligt nok i følge jer jo, sidder jeg og skriver på et forum bagefter helt ærligt? En flok keboard warriors, som er så smarte bag en skærm. Er flov over at jeg har været sammen med dig, det kan jeg godt fortælle dig, dit usympatiske menneske. Jeg har brugt min tid på dig, lukket dig ind i mit eget hjem, at jeg har brugt tid på makeup og taget parfume på for at være sammen med sådan en idiot som dig. Og at du sidder og udstiller en, uden at komme til mig sidder og bagtaler en uden at sige hvad der er galt først til mig. Jeg har talt pænt til alle dem der har været der. Jeg har brugt min tid på dig, også selvom jeg har fået stjålet penge og blevet brændt af så mange gange. Og ikke lav sjov med det med din far, jeg kommer fra et hjem med vold og hvis der er noget der kan pisse mig godt og grundigt af så er det man sidder og laver sjov med det, så prøv at gå i mine sko og hav min opvækst så vil du nok ikke sidde der og spille smart. men tak for at gøre mig berømt, hvad siger man hellere dårlig omtale end ingen. Og ingen bekymring drenge har slettet den så i behøves ikke at købe flere servietter til øjnene. Og til jer andre. Go karma til jer, og ved ikke hvad det er det her. Jeg laver en ny profil med et nyt navn, for det her gider jeg godt nok ikke at være med til, det en ting der er helt sikkert Og undskyld min tone, Har ellers forsøgt at holde igen med diverse ord trods min vrede Og helt ærligt hvem gider at finde sig i at høre den slags? Og i skal være mere end vedkommen, jeg er hverken inkompetent eller arrogant, men havde håbet at dette kunne være lidt diskret ligesom jeg ikke udstiller jer, jeres identitet, adresse eller andet. Så jeg nok lidt mere den der type whats happen in Vegas stays in Vegas. Havde ikke helt regnet med at skulle vurderes på sådan en måde faktisk, det er jeg lidt rystet over må jeg ærlig indrømme. Og hvis i har andet kritik eller andet er i da mere end velkommen til at skrive på min Wickr : thequeen12321 som er krypterede beskeder. Og i kan også forsætte på tråden her. Jeg er ikke bange for at besvare jeres latterlige kommentarer om så i alle sammen er imod mig, sådan er det jo når man er ser lidt godt ud, så bliver folk lidt jaloux. Og det kan i jo ikke gøre for. Og hav nu en god aften, og spil den også lidt af for mig, og husk nu at tørre op også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 2. December, 2018 Ratata skrev, den 25/11/2018 at 16:30: Link?? Hvad står GHB for?? Gæt Håbløs Besked ?? Ingen ved det men alle taler om det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 2. December, 2018 Skovfogeden skrev, den 26/11/2018 at 12:04: Jeg har også skrevet med GHB og synes da, hun virker ok i korrespondancen. Skulle have besøgt hende lørdag aften, men hun skrev lidt sent. Hun hører hjemme ude i Vestbyen. Passer billeder med det man møder?? Tak for det, jeg ved hvem du er og du bliver blokeret, jeg sidder heller ikke og skriver din adresse vel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 2. December, 2018 (edited) Så må du hygge dig lidt med far og mor istedet jo Redigeret 2. December, 2018 af The Queen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 2. December, 2018 Og WTF har læst dine kommentare, det lyder som om du er helt væk jo. Andre kommentare : Hvad er det folk ikke fatter psps er jo hel blank, nok den største knold herinde. Sagt på godt jysk Måske du skulle hoppe ud i solen, istedet for at hænge op af en brændeovn. Det gør vi andre om vinteren Decameron ,la os lige slå fast at man ikke har scorert når man betaler sig fra noget !!! Knold Hvis hun har kæmpe meloner,må hun være meget tynd, 48 kg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 3. December, 2018 Skovfogeden skrev, den 27/11/2018 at 13:14: Lader til at profilen er blevet slettet nu. Den står som slettet ved mig. Hurra for det, du er dagens helt. Godt du beifer de andre. The sugar dating tracking system. Andre ting i har lyst til at vide nu vi er igang?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 3. December, 2018 (edited) Nu vil jeg ikke rigtig gøre det mere, så nej pik spiller du får heller ikke chancen så i kan være ganske rolige, Også kan i alle sove uden mareridt også videre, uden at vågne op som prinsessen på ærten haha Redigeret 3. December, 2018 af The Queen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 3. December, 2018 stribe skrev, den 26/11/2018 at 19:51: ja det gør de,men hun er helt blank.Du er bedre stillet med højre hånd . Kan du så ikke også slå dig selv i hovedet hårdt med en flaske i hovedet med din højre hånd, inden du går i gang med pik spilleriet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skovfogeden 286 Skrevet 3. December, 2018 The Queen skrev, for 12 timer siden: Tak for det, jeg ved hvem du er og du bliver blokeret, jeg sidder heller ikke og skriver din adresse vel. Kære The Queen Nu er Vestbyen jo et pænt stort område. Og at jeg bor i Nibe, fortæller langt fra min adresse. Men jeg synes nu, du var meget sød at skrive med. Men dine udtalelser i denne tråd kommer desværre til at følge dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 3. December, 2018 stribe skrev, den 25/11/2018 at 16:27: Var på beøg i fredags, og kan kun sige Hold jer væk. Det er den dårligeste oplevelse jeg har haft til dato. Jeg hyggede mig mere da min far gav mig en lussing Skovfogeden skrev, for 2 timer siden: Kære The Queen Nu er Vestbyen jo et pænt stort område. Og at jeg bor i Nibe, fortæller langt fra min adresse. Men jeg synes nu, du var meget sød at skrive med. Men dine udtalelser i denne tråd kommer desværre til at følge dig. Når ja, i må godt sidde og bagtale og svine en til på det groveste uden navn og ansigt. Men jeg skal udstilles men billede og hvor jeg bor. Og må ikke komme med respons vel? Det er da så kvinde undertrykkende som noget kan være. Tror du ikke bare du havde bedre hjemme i middelalderen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Queen 8 Skrevet 3. December, 2018 (edited) The Queen skrev, for 13 timer siden: og Har faktisk lavet en test for nyligt, den kan ikke sige 100% min IQ men den kan sige hvor den nogenlunde ligger. Syntes ikke det er så smart at sidde og lege klog overfor en der muligvis er mere begavet end dig selv, og ja tager en rigtig test, resultatet er du også velkommen til at få en kopi af. Hvis det endelig er så vigtigt for dig hvor klog jeg er. tror ikke rigtigt jeg har problemer på den front, og man kan aldrig vurdere en bog på omslag det skal du vide, så næste gang inden du dømmer nogle så husk inden du åbner munden at du ved hvad det er du snakker om. Og egentlig syntes jeg at det er et dårligt syn du har på tingene, at hvis man er blank som du kalder det, at man så er mindre værd, og hvis det kommer til sex er det nok lidt underordnet om personen er “blank”, da du jo alligevel kommer og går hurtigt igen. Redigeret 3. December, 2018 af The Queen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
poulhansen 93 Skrevet 3. December, 2018 Hvad har din IK med noget at gøre? en IK på 115 er kun i den høje ende af normal området... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest KristianB Skrevet 3. December, 2018 Det sjove her er at ingen fortæller, hvorfor det var en dårlige oplevelse. Med Jeres besøg. Hvorfor ikke starte der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg