Guest FrokostUartig Skrevet 25. November, 2018 Afledt af en bemærkning i tråden om pris for GPere - og tillige en tanke, som jeg selv leger med disse dage - hvordan er der så tradition for at give julegave til ens yndlingsGP ? Og GPere - kunne I finde på at give en lille julegave til jeres yndlingsmænd ?? Jeg har selv nogle af mine yndlingsmænd i tanken og kunne godt være fristet til at give en lille gave... altså ud over mig.. smiler - men hvad er kotume i branchen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 25. November, 2018 Julen er selvfølgelig en oplagt tid at give en gave. Men jeg personligt har det sådan at de sjoveste gaver at give, er dem der ikke forventes, og som ikke forventes gengældt. Men nu det snart er jul....... Jo jeg tror min yndlings GP skal en tur i Pakkeboksen i hendes lokale Netto Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. November, 2018 Jeg får julegaver og jeg vil faktisk super gerne give dem også. Det er svært at give gaver til gæster, fordi at det helst heller ikke skal kompromitere dem. Jeg er god til at huske deres interesser og kan stå de mærkeligste steder, og opdage ting, som jeg ved at de ville finde fantastiske at eje. Men jeg ‘tør’ aldrig rigtigt tage springet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 25. November, 2018 Jeg ønsker mig hjemmestrikkede sokker 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. November, 2018 Gerrard skrev, for 2 minutter siden: Jeg ønsker mig hjemmestrikkede sokker Hahaha Det er dæleme også en Nice ting at få! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gerrard 1218 Skrevet 25. November, 2018 Trinetease skrev, Lige nu: Hahaha Det er dæleme også en Nice ting at få! Ja, måske ikke så velegnede til din arbejdsuniform. Men en bh i hønsestrik vil jeg gerne lave til dig. Selvom det vil koste en formue i garn. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 25. November, 2018 Gerrard skrev, Lige nu: Ja, måske ikke så velegnede til din arbejdsuniform. Men en bh i hønsestrik vil jeg gerne lave til dig. Selvom det vil koste en formue i garn. Hehehe En kran i strik....det lyder loddent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
James B 452 Skrevet 25. November, 2018 Går ud fra det er mit indlæg i tråden om GP priser du referer til, så du kender mit svar allerede Men vil da sige at jeg personligt ikke ville troppe op hos en fast besøgsven lige inden jul uden at have en lille ting med. At jeg så kom til at bruge en del mere end forventet grundet min komplette uvidenhed inden for "kvinde ting", er jo kun til hendes fordel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 25. November, 2018 Jeg har et par mænd, som jeg godt kan give en lille gave uden at det bemærkes hjemme.. fordi der ikke venter en.. Og det er selflg et tema - med en hjemme-co-voksen... Men nogle gange kan tingen jo ende på kontoret og være ret uskyldigt.. Det kunne jo også være en særlig julegave-overraskelse i form af noget, som de pågældende mænd måske har talt om engang, at det kunne være sjovt ell frækt ell lign..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 25. November, 2018 Jeg må indrømme @James B at jeg finder din beslutning om gave helt og aldeles ualmindelig charmerende.. og uendelig god stil, når relationen er længerevarende.. Jeg har ikke haft en jul på mit repertoire endnu - dvs. at mine relationer først det sidste halve år er blevet så faste, at jeg rent faktisk har udviklet de nære relationer, som jeg er vild med og elsker.. og derfor er mine egne tanker om små søde gaver opstået... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 25. November, 2018 Gaver der udveksles imellem en gp og deres gæster er ikke rigtig noget man diskuttere i et offentligt forum. Der kan nemt komme en flig af jalousi, hos dem der ikke måtte falde noget af til Hvis der er en fast relation, mon så ikke begge parter har en god fornemmelse af hvad der vil falde i den andens smag, samt ikke mindst hvad der er muligt for den anden at modtage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 25. November, 2018 Der findes vist ikke noget man kan kalde kutyme omkring julegaver. Men mon ikke når vi taler gaver til eksempelvis farvoritpiger, så er der en tilbøjelighed til at gavestrømmen har samme retning som betalingsstrømmen. Jeg har givet mange gaver, fordi jeg har lyst til at vise min påskønnelse. Selv har jeg fået nogle enkelte, typisk nogle søde opmærksomheder, det har da gjort mig glad, så mon ikke budskabet er ens uagtet hvem der giver. Hvis man er bange for, at gaven ikke kan bringes hjem, så kan man vel altid give noget mundgodt. Det burde nok ikke skabe nogen problemer, med mindre man i forvejen ikke kan skjule sine aktiviteter 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 25. November, 2018 Jeg har ikke længere mænd jeg ser fast, men havde jeg haft relationen ville jeg klart tænke en gave til ham op til jul. Det er en skøn tid vi nærmer os Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 25. November, 2018 Der skal selvfølgelig også være en kant. En tidligere aktiv kvinde, jeg kender fortalte mig sådan nogenlunde følgende - Det gav stof til eftertanke. "Da jeg kom hjem til min ven/kæreste havde han købt en lille ting, og skrevet noget sødt. Det var satme godt, at jeg ikke havde tømt bilen for de mange fine gaver, jeg havde fået på sidste vagt før jul. Det havde nok gjort ham ked af det, for det var dælme nogle gaver der havde kostet kassen" Nu er det selvfølgelig nok de færeste GP der har en kæreste, men har de skal man nok ikke komme med dyre smykker eller seneste model at IPhone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 25. November, 2018 Måske behøver man ikke engang gøre det - men tanken er hyggelig.. - og vi MANGLER JULE EMOJII´s Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1855 Skrevet 25. November, 2018 For efterhånden mange år siden, der kom jeg ved juletid ved en sød GP og hun havde pakket en masse små gaver ind og så kunne gæsterne tage den de syntes eller lade være. Jeg syntes det var hyggeligt og snuppede en, kan ikke huske hvad det var, men en sjov idé. Jeg gav selv julegaver til en fast GP jeg havde for nogle år siden, både chokolade af den hjemmelavede slags og tøj, det blev modtaget med stor glæde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 25. November, 2018 TheVoice skrev, for 51 minutter siden: Nu er det selvfølgelig nok de færeste GP der har en kæreste, men har de skal man nok ikke komme med dyre smykker eller seneste model at IPhone. Undskyld for afsporing, men dér tror jeg, at du forregner dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Brune øjne Skrevet 25. November, 2018 FrokostUartig skrev, for 2 timer siden: Afledt af en bemærkning i tråden om pris for GPere - og tillige en tanke, som jeg selv leger med disse dage - hvordan er der så tradition for at give julegave til ens yndlingsGP ? Og GPere - kunne I finde på at give en lille julegave til jeres yndlingsmænd ?? Jeg har selv nogle af mine yndlingsmænd i tanken og kunne godt være fristet til at give en lille gave... altså ud over mig.. smiler - men hvad er kotume i branchen ? Det var da en sød tanke. Kunne jeg måske godt finde på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 25. November, 2018 Liv skrev, for 1 time siden: Undskyld for afsporing, men dér tror jeg, at du forregner dig Det ikke usandsynligt jeg tager fejl. Det er jo ikke alle der lige skilter med det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18106 Skrevet 26. November, 2018 TheVoice skrev, for 6 timer siden: Det ikke usandsynligt jeg tager fejl. Det er jo ikke alle der lige skilter med det Det også de færreste mænd der kommer hos mig der kommer der for at hører om min evt kæreste.. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. November, 2018 I starten havde jeg ikke gaver med, det var mig som var gaven Men ja julegave, fødselsdagsgave og diverse små gaver eller roser engang imellem, hvis jeg lige synes at de fortjente en lille ting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 26. November, 2018 Bare for at være uenig med stort set alle andre. Nej til gaver! Tanken er da sød og nuttet, det må jeg medgive men ikke holdbar. For det første er det nemt at købe noget forkert til en, som man dybest set ikke kender. For det andet hele princippet med at købe gave til en som man har hyret til en service opgave, så skal man jo også til at købe gave til sin faste frisør, sin faste blikkenslager, sin faste gartner, sin faste vinduespudser, sin læge, og så videre. Det er sgu uholdbart. Hun kan få en klat sperm, og det kan ikke byttes. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 26. November, 2018 Visti-Vistisen skrev, for 12 minutter siden: Bare for at være uenig med stort set alle andre. Nej til gaver! Tanken er da sød og nuttet, det må jeg medgive men ikke holdbar. For det første er det nemt at købe noget forkert til en, som man dybest set ikke kender. For det andet hele princippet med at købe gave til en som man har hyret til en service opgave, så skal man jo også til at købe gave til sin faste frisør, sin faste blikkenslager, sin faste gartner, sin faste vinduespudser, sin læge, og så videre. Det er sgu uholdbart. Hun kan få en klat sperm, og det kan ikke byttes. Wow, Visti. Jeg sidder simpelt hen og klukker. Dit gnavne profilbillede sammen med den text, især sidste linie, fuldender simpelt hen dit indlæg. Det må simpelt hen være dagens indlæg, selvom jeg er helt helt uenig med dig. Tanken tæller en del når man giver gaver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 26. November, 2018 Hvis jeg havde en kvindelig frisør, og hun også var nøgen, så ville hun også få en gave Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 26. November, 2018 holstebronx skrev, for 17 minutter siden: Hvis jeg havde en kvindelig frisør, og hun også var nøgen, så ville hun også få en gave Og hun også var nøgen Går du nøgen til frisør? Kys fra Liv - der elsker gaver 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg