Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Julegave...

Recommended Posts

Borende X skrev, for 2 timer siden:

:D Jeg har altid en julegave med til pigen. Men jeg har efterhånden opgivet at pakke/få pakket den ind, for piger er jo nysgerrige, så de kan ikke vente til jul med at pakke op :D

Den skal da også pakkes op med det samme 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Min frisør er en tærskelækker iransk milf omkring 40. Hvis hun indførte det forretningsprincip, ville jeg jo aldrig kunne få en tid :P

Du må bare begynde, at gå til frisør en gang om ugen. Det er vel meget passende. :D

Men bortset fra det. Hvor dælan ligger den frisør?

Vi er nok mange, der har fået et akut behov for at få trimmet manken, så vi kan se dejligheden ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lars Boca skrev, for 2 timer siden:

Du må bare begynde, at gå til frisør en gang om ugen. Det er vel meget passende. :D

Men bortset fra det. Hvor dælan ligger den frisør?

Vi er nok mange, der har fået et akut behov for at få trimmet manken, så vi kan se dejligheden ;)

ad 1: Der ville næppe være ledige tider fremover.

ad 2: Det tør jeg ikke sige grundet tilstrømningen og en strømpil for, hvor jeg bor

ad 3: Se ad 2

:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Tak for din altid positive tingang til tingene.

Tak for dine altid ironisk tilgang til mine bogstaver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 19 minutter siden:

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*

Hr. Bor

Så kan du fandme lære det.....:D:D:D

Jeg har stærkt på fornemmelsen, at Hr. Bor er mig, men svagere står det imidlertid, hvad det er, jeg skal lære.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Ivanhoe skrev, den 25/11/2018 at 21:25:

Julen er selvfølgelig en oplagt tid at give en gave. Men jeg personligt har det sådan at de sjoveste gaver at give, er dem der ikke forventes, og som ikke forventes gengældt. 

Men nu det snart er jul.......

Jo jeg tror min yndlings GP skal en tur i Pakkeboksen i hendes lokale Netto :)

Jeg er ret så overbevist om du forærer hende betydningsfulde pakker- nogle du virkelig har tænkt over - og som viser at du sætter stor pris på din hengivenhed for hende. <3

Har jeg ret ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 8 timer siden:

Den skal da også pakkes op med det samme 

Hvorfor egentlig?

For at du aelv kan nå at nyde din egen glæde ved at glæde glædespigen?

Jeg gav sidste år min glædespige en god Madeira – som i disse år jo desværre ikke rigtigt er efterspurgt –  lige før jul, og efter jul kvitterede hun med at skrive til mig, at det havde været en rigtig god gave, som hun og de tilstedeværende havde "nyopdaget" og været meget tilfredse med

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 15 minutter siden:

Hvorfor egentlig?

For at du aelv kan nå at nyde din egen glæde ved at glæde glædespigen?

Jeg gav sidste år min glædespige en god Madeira – som i disse år jo desværre ikke rigtigt er efterspurgt –  lige før jul, og efter jul kvitterede hun med at skrive til mig, at det havde været en rigtig god gave, som hun og de tilstedeværende havde "nyopdaget" og været meget tilfredse med

Jeg forstår godt ideen med at en julegave, skal pakkes op juleaften, men lige her synes jeg at det passer sig bedst at pakke den op med det samme.

Til dels fordi at vi er glædes pige / gæst, og så er det da hyggeligt at se en person pakke en gave op...og jeg vil da hellere have et, tak for gaven kys, end en tak for gaven sms :D 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ivanhoe
Slemme Line skrev, 1 time siden:

Jeg er ret så overbevist om du forærer hende betydningsfulde pakker- nogle du virkelig har tænkt over - og som viser at du sætter stor pris på din hengivenhed for hende. <3

Har jeg ret ?

Ja, jeg forsøger ihvertfald. Måske har hun sagt noget på et tidspunkt, gjort noget, eller noget helt tredje. Udfra disse sparsomme informationer forsøger jeg at finde noget som hun forhåbentlig vil værdsætte og glæde sig over :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Ivanhoe skrev, for 1 minut siden:

Ja, jeg forsøger ihvertfald. Måske har hun sagt noget på et tidspunkt, gjort noget, eller noget helt tredje. Udfra disse sparsomme informationer forsøger jeg at finde noget som hun forhåbentlig vil værdsætte og glæde sig over :)

En kvinde bemærker ALTID, når der er tænkt over gaven......jeg er sikker på det betyder noget for hende.

Du er dælme sød <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Visti-Vistisen skrev, den 26/11/2018 at 11:40:

Bare for at være uenig med stort set alle andre. Nej til gaver!

Tanken er da sød og nuttet, det må jeg medgive men ikke holdbar. For det første er det nemt at købe noget forkert til en, som man dybest set ikke kender. For det andet hele princippet med at købe gave til en som man har hyret til en service opgave, så skal man jo også til at købe gave til sin faste frisør, sin faste blikkenslager, sin faste gartner, sin faste vinduespudser, sin læge, og så videre. Det er sgu uholdbart.

Hun kan få en klat sperm, og det kan ikke byttes.

Jeg giver faktisk en lille opmærksomhed til min frisør, til den lokale købmand, til renovationsmændene osv..... 

Der går ikke noget fra mig ved at glæde andre.....eller jeg tror da det glæder....

Bliver du ikke selv glad, hvis du modtager en uventet gave ? :P

Jeg gør i hvert tilfælde- MEGET ENDDA.

Del dette indlæg

Link til indlæg
holstebronx skrev, for 31 minutter siden:

Jeg forstår godt ideen med at en julegave, skal pakkes op juleaften, men lige her synes jeg at det passer sig bedst at pakke den op med det samme.

OK, det er altså så mere for din egen skyld, at pigen skal have en gave?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, den 25/11/2018 at 21:42:

Jeg får julegaver og jeg vil faktisk super gerne give dem også. Det er svært at give gaver til gæster, fordi at det helst heller ikke skal kompromitere dem. 

Jeg er god til at huske deres interesser og kan stå de mærkeligste steder, og opdage ting, som jeg ved at de ville finde fantastiske at eje. Men jeg ‘tør’ aldrig rigtigt tage springet.

Kære Trinetease:)

Jeg vil blot sige, at dine 2 linjer er noget af det mest menneske varme og hjertelige der længe er skrevet her på EG

Smukke tanker der vist kun kan komme et sted fra, - dit store hjerte<3 for andre mennesker  :  

- - -  og jeg vil faktisk super gerne give dem også. Det er svært at give gaver til gæster, fordi at det helst heller ikke skal kompromitere dem. 

Jeg er god til at huske deres interesser og kan stå de mærkeligste steder, og opdage ting, som jeg ved at de ville finde fantastiske at eje. Men jeg ‘tør’ aldrig rigtigt tage springet.

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...