denlillebandit 13 Skrevet 27. November, 2018 Der er da godt nok kommet gang i den ved svalereden prøv lige og tjek deres hjemmeside det er alle de store navne trine tease, camilla miss fitness, barbie, kinky camilla 5 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3295 Skrevet 27. November, 2018 denlillebandit skrev, for 5 timer siden: Der er da godt nok kommet gang i den ved svalereden prøv lige og tjek deres hjemmeside det er alle de store navne trine tease, camilla miss fitness, barbie, kinky camilla Hvor meget regner du med, at få i rabat ved næste besøg ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Luxuria 337 Skrevet 27. November, 2018 Pite skrev, for 48 minutter siden: Hvor meget regner du med, at få i rabat ved næste besøg ? Et 10 turskort måske;-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Struerdrengen 10 Skrevet 27. November, 2018 denlillebandit skrev, for 9 timer siden: Der er da godt nok kommet gang i den ved svalereden prøv lige og tjek deres hjemmeside det er alle de store navne trine tease, camilla miss fitness, barbie, kinky camilla Store navne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 27. November, 2018 Mon det holder ret længe. Enten kan man holde ud at være der eller ikke. Mutti er en dame for sig selv. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sportysex 110 Skrevet 27. November, 2018 Store navne??? (gamle navne) Der er ingen af de damer der er på min liste over damer jeg har besøgt eller ønsker at besøge. Stiler sku´ lidt højere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 27. November, 2018 Sportysex skrev, for 38 minutter siden: Store navne??? (gamle navne) Der er ingen af de damer der er på min liste over damer jeg har besøgt eller ønsker at besøge. Stiler sku´ lidt højere. Hver sin smag, vil dog sige at Trine tease er den eneste af dem jeg har besøgt, og hun har aldrig sluffet, og sys hun er lækker og charmerende, men som jeg har sagt hver sin smag og beholder gerne Trine for mig selv. Og det kan da godt være denlillebandit synes det er store navne ( og er tilbøjelige til at give ham ret). God aften til alle herinde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 27. November, 2018 Sportysex skrev, for 54 minutter siden: Store navne??? (gamle navne) Der er ingen af de damer der er på min liste over damer jeg har besøgt eller ønsker at besøge. Stiler sku´ lidt højere. Det gør jeg også Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denlillebandit 13 Skrevet 28. November, 2018 Tag nu ned og besøg trine hun er en 1er 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ted123 15 Skrevet 28. November, 2018 Nogle der kender til priserne på stedet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TeleTrunten 98 Skrevet 29. November, 2018 (edited) Ted123 skrev, for 12 timer siden: Nogle der kender til priserne på stedet? Jep - pigernes egne. Nogen køre med den vejledende prisliste som kan findes på deres hjemmeside. Det er dog langt de færreste. Redigeret 29. November, 2018 af TeleTrunten 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 29. November, 2018 TeleTrunten skrev, for 2 timer siden: Jep - pigernes egne. Nogen køre med den vejledende prisliste som kan findes på deres hjemmeside. Det er dog langt de færreste. Så er der sket et mirakel. Men også nødvendig hvis stedet skulle overleve. Dejligt at svalereden er kommet på andre tanker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 203 Skrevet 29. November, 2018 TeleTrunten skrev, for 3 timer siden: Jep - pigernes egne. Nogen køre med den vejledende prisliste som kan findes på deres hjemmeside. Det er dog langt de færreste. Jeg kan ikke få øje på priser på hjemmesiden. Da jeg kom på stedet, var jeg meget glad for prislisten, selvom der allerede dengang (for lidt over 12 år siden) var nogle, som havde deres egne priser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TeleTrunten 98 Skrevet 30. November, 2018 (edited) Frodige Ida skrev, for 21 timer siden: Så er der sket et mirakel. Men også nødvendig hvis stedet skulle overleve. Dejligt at svalereden er kommet på andre tanker. Nu har jeg kendte det sted i temmelig mange år, 15 efterhånden - de piger jeg har kendt der har altid kørt med deres egne priser. Mht til din anden bemærkning om mutti længere oppe så er det eneste der kan få hende op idet helt røde felt : 1) at pigen tilbyder nogen som helst form for usikker sex dvs også fransk uden kondom 2) at pigen bryder gæsternes diskretion og vice verca 3) at pigen ikke kan finde ud af at rydde op i løbet af dagen og ved luk gøre ordentligt rent til næste dags pige og gæster. 4) at piger og Mutter melder hinanden - samt bedrag, rygter og løgn Mht til stedet overlevelse - hvilke andre danske steder kender du der har haft samme ejer i 36 år? Svalereden skal såmænd nok overleve. Redigeret 30. November, 2018 af TeleTrunten 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TeleTrunten 98 Skrevet 30. November, 2018 (edited) Den grå skrev, for 20 timer siden: Jeg kan ikke få øje på priser på hjemmesiden. Da jeg kom på stedet, var jeg meget glad for prislisten, selvom der allerede dengang (for lidt over 12 år siden) var nogle, som havde deres egne priser Nej det har jeg så også lige opdaget. Jeg ved ikke hvorfor den er fjernet - det finder jeg ud af efter kl 10 - den vejledende prisliste er stadig fremme både i legerummet og på køkkenbordet hvis pigen bruger den Redigeret 30. November, 2018 af TeleTrunten Glemte lidt vigtig info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 30. November, 2018 Trinetease skrev, den 27/11/2018 at 20:21: Det gør jeg også @Trinetease vi enige ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 30. November, 2018 Ted123 skrev, den 28/11/2018 at 16:45: Nogle der kender til priserne på stedet? Pigerne har hver sine priser til info Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 30. November, 2018 TeleTrunten skrev, for 5 timer siden: Nu har jeg kendte det sted i temmelig mange år, 15 efterhånden - de piger jeg har kendt der har altid kørt med deres egne priser. Mht til din anden bemærkning om mutti længere oppe så er det eneste der kan få hende op idet helt røde felt : 1) at pigen tilbyder nogen som helst form for usikker sex dvs også fransk uden kondom 2) at pigen bryder gæsternes diskretion og vice verca 3) at pigen ikke kan finde ud af at rydde op i løbet af dagen og ved luk gøre ordentligt rent til næste dags pige og gæster. 4) at piger og Mutter melder hinanden - samt bedrag, rygter og løgn Mht til stedet overlevelse - hvilke andre danske steder kender du der har haft samme ejer i 36 år? Svalereden skal såmænd nok overleve. Jeg helt enig @TeleTrunten og faktisk ik st forglemme så er Mutter rigtig omsorgsfuld og gør meget for os. @Frodige Ida jeg ved ik hvorfor du virker så negativ overfor stedet og Mutti!!! Har du været der og hvis ja må du havde dine bevæggrunde for dine udsagn og har du ik været der så du ik fair at udtale dig som du gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 30. November, 2018 TeleTrunten skrev, for 5 timer siden: Nej det har jeg så også lige opdaget. Jeg ved ikke hvorfor den er fjernet - det finder jeg ud af efter kl 10 - den vejledende prisliste er stadig fremme både i legerummet og på køkkenbordet hvis pigen bruger den Det er op til hver enkelt pige om de bruger den. Mange derude har sin egen prisliste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 30. November, 2018 Kinky Camilla skrev, for 23 minutter siden: Jeg helt enig @TeleTrunten og faktisk ik st forglemme så er Mutter rigtig omsorgsfuld og gør meget for os. @Frodige Ida jeg ved ik hvorfor du virker så negativ overfor stedet og Mutti!!! Har du været der og hvis ja må du havde dine bevæggrunde for dine udsagn og har du ik været der så du ik fair at udtale dig som du gør Jo jeg har været der. Jeg har intet imod mutti men syntes hun er noget speciel. Men er da glad for at pigerne selv kan bestemme priserne. Sådan var det ikke da jeg var der. knus ida 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TeleTrunten 98 Skrevet 30. November, 2018 (edited) Frodige Ida skrev, 1 time siden: Jo jeg har været der. Jeg har intet imod mutti men syntes hun er noget speciel. Men er da glad for at pigerne selv kan bestemme priserne. Sådan var det ikke da jeg var der. knus ida Okay, ja det er ikke noget jeg kan genkende, heller ikke mutti som hverken ikke kan huske dig eller dit navn. Speciel er vi vist alle mere eller mindre her i sex branchen - tænker jeg I sin tid da jeg selv var der som pige kørte jeg med et mix af husets og mine egne. Det er 12 år siden. @Den grå skulle hilse og sige at prislisten online er fjernet netop fordi mange køre deres egne eller et mix af husets og egne priser. Redigeret 30. November, 2018 af TeleTrunten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5255 Skrevet 30. November, 2018 TeleTrunten skrev, for 14 minutter siden: Okay, ja det er ikke noget jeg kan genkende, heller ikke mutti som hverken ikke kan huske dig eller dit navn. Speciel er vi vist alle mere eller mindre her i sex branchen - tænker jeg I sin tid da jeg selv var der som pige kørte jeg med et mix af husets og mine egne. Det er 12 år siden. @Den grå skulle hilse og sige at prislisten online er fjernet netop fordi mange køre deres egne eller et mix af husets og egne priser. Men jeg husker hende ganske fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kinky Camilla Skrevet 30. November, 2018 Frodige Ida skrev, for 2 timer siden: Jo jeg har været der. Jeg har intet imod mutti men syntes hun er noget speciel. Men er da glad for at pigerne selv kan bestemme priserne. Sådan var det ikke da jeg var der. knus ida Hej Ida. Har læst din kommentar. Hvis du syntes hun speciel ok. Er vi jo nok mere eller mindre alle i den branche her. Syntes dog alligevel dine udtalelser om Mutter og stedet er ret skarpe bare fordi du syntes hun speciel. Vi ska ik diskuterer dette bare konstaterer vi har meget forskellige opfattelser og så det det. Jeg og andre er dog meget taknemmelige for der er en arbejdsplads med omsorg for os. Meget er jo lukket gennem de sidste år. Af hvilke årsager er der sikkert flere af. Ha go week. Venligst KC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Laufer2 21 Skrevet 30. November, 2018 Der er ingen af de damer ved Svalereden der er "Store navne".Absolut ingen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 30. November, 2018 Laufer2 skrev, for 41 minutter siden: Der er ingen af de damer ved Svalereden der er "Store navne".Absolut ingen. Sikke noget sludder....Jeg er da stor....på brysterne ihvertfald Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg