Guest Sarah40 Skrevet 27. November, 2018 Der betaler for sex med en mand ? Jeg har ikke selv prøvet det, men overvejer da jeg er mod en affære for at få sex. Min mand har ikke interesse i sex og der er ikke fordi jeg er ikke gammel og grim. Jeg kan godt få sex med ham hvis alle betingelser er opfyldt og han ikke er træt, skal på jagt, jeg har sagt noget forkert for 4 dage siden mv mv og jeg skal tage Initativet. Han har aldrig haft stor sexlyst heller ikke i begyndelsen af forholdet. Vi har været samboende/ gift i 15 år. Jeg søger ikke ægteskabsrådgivning, blot erfaringsudveksling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bundstokken 2138 Skrevet 27. November, 2018 Sarah40 skrev, for 7 minutter siden: Der betaler for sex med en mand ? Jeg har ikke selv prøvet det, men overvejer da jeg er mod en affære for at få sex. Min mand har ikke interesse i sex og der er ikke fordi jeg er ikke gammel og grim. Jeg kan godt få sex med ham hvis alle betingelser er opfyldt og han ikke er træt, skal på jagt, jeg har sagt noget forkert for 4 dage siden mv mv og jeg skal tage Initativet. Han har aldrig haft stor sexlyst heller ikke i begyndelsen af forholdet. Vi har været samboende/ gift i 15 år. Jeg søger ikke ægteskabsrådgivning, blot erfaringsudveksling. Mon ikke sådan en forespørgsel får PB indbakken til at flyde over ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 27. November, 2018 Jeg vil da gerne tilbyde min service. Koster bare 1 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 27. November, 2018 Jeg tilbyder mig for 50 Øre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sarah40 Skrevet 27. November, 2018 He he ! Fine tilbud og gode priser ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 27. November, 2018 Sarah40 skrev, 1 time siden: Der betaler for sex med en mand ? Jeg har ikke selv prøvet det, men overvejer da jeg er mod en affære for at få sex. Min mand har ikke interesse i sex og der er ikke fordi jeg er ikke gammel og grim. Jeg kan godt få sex med ham hvis alle betingelser er opfyldt og han ikke er træt, skal på jagt, jeg har sagt noget forkert for 4 dage siden mv mv og jeg skal tage Initativet. Han har aldrig haft stor sexlyst heller ikke i begyndelsen af forholdet. Vi har været samboende/ gift i 15 år. Jeg søger ikke ægteskabsrådgivning, blot erfaringsudveksling. Forstår ikke helt hvad du mener med dit indlæg ? Søger du hjælp til at finde en gigolo eller hvordan ? Hvis ja så kan du finde dem i kategorien massage/ecort øverst på siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 27. November, 2018 Sarah40 skrev, for 46 minutter siden: He he ! Fine tilbud og gode priser ! Send mig en PM , jeg gir en gratis time.....du vil ikke fortryde! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jolly Roger Skrevet 27. November, 2018 Fra 1kr, over 50 øre til nu gratis, hvornår mon minus går i plus? Ingen højere eller lavere? @Sarah40 der er nok ingen grund til at betale for sex hvorfor ikke tage springet og tjene en skilling på din tørst, medmindre du insisterer på at betale for det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydhavsmand 479 Skrevet 27. November, 2018 Sarah40 skrev, for 4 timer siden: Der betaler for sex med en mand ? Jeg har ikke selv prøvet det, men overvejer da jeg er mod en affære for at få sex. Tror hun søger råd af andre kvinder, der har prøver at købe mænd til sex, fordi de ikke får dækket deres sexbehov . Problem stillingen kender mange, vil jeg tro. Om man er kvinde eller mand, får man ikke sex, der hjemme, Har man jo stadig lyster. Håber du finder en løsning. Ellers må vi finde på noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 27. November, 2018 Er jeg den eneste, der mistænker Sarah40 for at være en mand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 27. November, 2018 It has been said before.... Dont feed the t...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 797 Skrevet 27. November, 2018 Sutteålen skrev, for 5 timer siden: Er jeg den eneste, der mistænker Sarah40 for at være en mand? Om ikke andet har hun/han været hurtig til at slette sin profil igen .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg