Hop til indhold
Frække Tanja

Malkemaskine/strøm?

Recommended Posts

Hej frækkerter. 

Jeg tænkte på om det kan betale sig at investere i disse ting? 

Jeg har planer om at købe tingene i virkelig god kvalitet og derfor ønsker jeg at vide fra jer dejlige mænd om der overhoved er stemning for sådan noget lækkert legetøj? 

Det er ekstremt dyrt og derfor vælger jeg at reserche før køb :D

Kom med input!! 

Kys fra Tanja <3

PS. Nu det snart december drenge :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 10 minutter siden:

Hej frækkerter. 

Jeg har planer om at købe tingene i virkelig god kvalitet og derfor ønsker jeg at vide fra jer dejlige mænd om der overhoved er stemning for sådan noget lækkert legetøj? 

Kom med input!! 

Kys fra Tanja <3

Skrev lige personlig til dig smukke Tanja <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 23 minutter siden:

Hej frækkerter. 

Kom med input!! 

Kys fra Tanja <3

Skal du være med i landmand søger kærlighed eller hvad foregår der?:D

December ja:), bliver fedt:P (vi mangler virkelig en thumbs up emoji her på siden)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Malkemaskine til mænd samt strøm legetøj 

Okay.

Jeg ville i min force, hvis du skal stå stærkt aldrig henvende mig som du gør. Kender du begrebet Hot eller destroyer? 

Den slags legetøj henvender sig til et lukket publikum og jeg forstår ikke din mangelfuld beskrivelse af investering på et område med en markedsføring henvendt med strøm. Du skal da netop beskrive dit frække legetøj og fange det segment der ønsker den slags.

Held og lykke med det. ( og håber du har forstand på det.... ) :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 8 timer siden:

Hej frækkerter. 

Kom med input!! 

Kys fra Tanja <3

Jeg vil her formane til forsigtighed.

Jeg læste engang om en ung landbrugsmedhjælper, der langt derude på det næsten pigeløse bøhland blev trængende, og fandt på en "alternativ" måde at bruge malkemaskinen på. Den løb på en eller anden måde løbsk, og han måtte hjælpes fri.

Den grinede de på egnen længe ad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Jeg vil her formane til forsigtighed.

Jeg læste engang om en ung landbrugsmedhjælper, der langt derude på det næsten pigeløse bøhland blev trængende, og fandt på en "alternativ" måde at bruge malkemaskinen på. Den løb på en eller anden måde løbsk, og han måtte hjælpes fri.

Den grinede de på egnen længe ad.

Den historie er FAKE

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator
Flax skrev, for 39 minutter siden:

Den historie er FAKE

Nej nej, den er god nok. Den stoppede ikke før den havde tappet 5 liter. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hehe. Nu er det ren nysgerrighed om helt alm mænd til helt alm sex kunne blive fristet til at prøve noget nyt ;)

Det er altid nok med mig :D men nogengange er det sjovt at prøve lidt nyt samtidig :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Master Bator

Jeg kender en pige i Hamborg som fik nogle henvendelser på det der strøm noget. Hun købte så maskinen/tingen, og der kom kun et par stykker til syvende og sidst. Derefter stod den bare i kassen og samlede støv. 

Spørgsmålet er om investeringen kan betale sig på sigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 1 minut siden:

Hehe. Nu er det ren nysgerrighed om helt alm mænd til helt alm sex kunne blive fristet til at prøve noget nyt ;)

Det er altid nok med mig :D men nogengange er det sjovt at prøve lidt nyt samtidig :P

Fristes til at prøve noget nyt ku man da sagtens.:P Men desværre ved jeg ikke rigtigt, hvad det er vi snakker om her. :) Jeg ved ikke hvordan disse maskiner fungerer eller hvordan det hele skulle foregå, så det ville da ikke skade med lidt uddybende info.:-?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Borende X skrev, for 29 minutter siden:

Hvorfor tror du dog det?

Fordi jeg ved hvordan en malkemaskine virker, en malkemaskine der løber løbsk så man ikke kan komme fri er noget vrøvl.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
Flax skrev, for 9 minutter siden:

Fordi jeg ved hvordan en malkemaskine virker, en malkemaskine der løber løbsk så man ikke kan komme fri er noget vrøvl.

Flax,du besidder humor på højt plan håber jeg:)

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sådan noget domina udstyr kan jeg se. Jeg kan ikke se at du reklamerer med dominans, men det begynder du nok på, hvis du køber udstyret. Tænker der må være et marked for folk der ikke går efter en klassisk domina, men søger mere almindelig sex med en pige der tager styringen og viser hvem der bestemmer, samtidig med at hun fokuserer på egen nydelse. I sådan et setup kunne man godt bruge sådan noget udstyr. Det ville jeg i hvert fald tænde på. Hvor vidt det så kan betale sig, skal jeg ikke kunne sige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 17 timer siden:

Malkemaskine til mænd samt strøm legetøj 

En malkemaskine? Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen. Jeg kommer for lidt ud! 

Hvordan fungerer det så? Han kigger forbi. Du starter maskinen op. Så sætter du dig og chiller med Se&Hør en halv times tid mens “terminator” klarer paragrafferne? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, for 2 timer siden:

Det kan da godt være, at du har ret, men, som jeg skrev, var det noget, jeg havde læst. Selv aner jeg ikke meget om, hvad der sker uden for bygrænsen, Men istorien er sgu' da morsom.

Men, for at komme ned på jorden: Tror du ikke, at somme landbrugskandidater kunne have fundet på det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Enzo L'uri skrev, for 4 timer siden:

Flax,du besidder humor på højt plan håber jeg:)

Enzo.

Ja jeg  er kendt for at have humor på højt plan, men i dette her tilfælde holder jeg mig til fakta, malkemaskiner er noget jeg ved noget om, jeg er født i en kostald.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Borende X skrev, for 1 time siden:

Det kan da godt være, at du har ret, men, som jeg skrev, var det noget, jeg havde læst. Selv aner jeg ikke meget om, hvad der sker uden for bygrænsen, Men istorien er sgu' da morsom.

Men, for at komme ned på jorden: Tror du ikke, at somme landbrugskandidater kunne have fundet på det?

Jeg HAR ret, historien er en vittighed, og rigtigt du ved vidst ikke meget om hvad der sker udenfor bygrænsen. Det er muligt at nogen har kunnet finde på det, men så ved de også hvor nemt det er at stoppe en malkemaskine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, for 26 minutter siden:

Jeg HAR ret, historien er en vittighed, og rigtigt du ved vidst ikke meget om hvad der sker udenfor bygrænsen. Det er muligt at nogen har kunnet finde på det, men så ved de også hvor nemt det er at stoppe en malkemaskine.

Muuuuuhligvis. Som jeg skrev, læste jeg det et sted for flere årtier siden. Måske har malkemaskinerne siden været inde om arbejdstilsynet?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...