Hop til indhold
Frække Tanja

Malkemaskine/strøm?

Recommended Posts

Guest Anilingus

Ekstremt dyrt er vel så meget sagt...men skal det være en ordentlig kvalitet, ja så koster det mere end meget af det skrammel man også kan købe.;)

Jeg har selv lidt grej til eget behov - og ja, det er meget sjovt ikke selv at skulle røre en finger for at få en total nydelse...

Mht. styreboks, så køb en med 4 eller gerne 8 separate udgange - ja, den koster lidt mere, men den giver dig mulighed for at multitaske med kroppens forskellige dele på samme tid.

Fint med Mystims pik-låse-strøm ting...

Du kunne også overveje en eller flere anal/prostataplugs.

Malkemaskine har jeg aldrig prøvet, men tænker at det igen er en god ide at købe en ordentlig kvalitet som slutter tæt og har en god membran med et godt vaccum.

Du kunne også kigge på produkterne fra Folsom...

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 4 timer siden:

En malkemaskine? Jeg har sagt det før og nu siger jeg det igen. Jeg kommer for lidt ud! 

Hvordan fungerer det så? Han kigger forbi. Du starter maskinen op. Så sætter du dig og chiller med Se&Hør en halv times tid mens “terminator” klarer paragrafferne? 

Haha ja det lyder afslappende. Men jeg læser billedbladet :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Borende X skrev, for 15 timer siden:

Muuuuuhligvis. Som jeg skrev, læste jeg det et sted for flere årtier siden. Måske har malkemaskinerne siden været inde om arbejdstilsynet?

Malkemaskiner er ikke farlige, det er ikke noget for arbejdstilsynet, det er dem maskinen sættes på der kan være farlige. Der kan være nogen der ikke kan lide det, og så kan man risikere at få et ordentligt los i røven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Frække Tanja skrev, for 14 timer siden:

Haha ja det lyder afslappende. Men jeg læser billedbladet :lol:

Jeg læser Se&Hor

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tanja,

som nogen allerede har skrevet er der nok en lille efterspørgsel på de ting, selv tænder jeg vildt på strøm og ikke så vildt på malkemaskine, vi er alle forskellige. 

Men hvor jeg ser en mulighed er en pige som vil blande sex og dominans. Mange dominaer har den (bekvemme) ide at dominans og sex ikke kan blandes. 

Jeg er sikker på at jeg ikke er alene om at synes at dominans og sex kan (skal) blandes, i min verden må det gerne blandes. 

Der er ikke noget bedre end er bj efter man har været helt op at flyve efter en god/hård omgang spanking. 

Spændende at hører hvor du er på vej hen Tanja?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 21 timer siden:

Men, for at komme ned på jorden: Tror du ikke, at somme landbrugskandidater kunne have fundet på det?

Jo måske, men som regel knepper han koen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 5 minutter siden:

Jo måske, men som regel knepper han koen. 

... Og det er noget helt andet end "svinet" ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

... Og det er noget helt andet end "svinet" ?

Hun er jo taget til bankospil nede i forsamlingshuset. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Midtj skrev, for 5 minutter siden:

Hun er jo taget til bankospil nede i forsamlingshuset. 

OK, så er vi på Damhuskroen, kan jeg regne ud :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
sn57 skrev, for 3 timer siden:

Tanja,

som nogen allerede har skrevet er der nok en lille efterspørgsel på de ting, selv tænder jeg vildt på strøm og ikke så vildt på malkemaskine, vi er alle forskellige. 

Men hvor jeg ser en mulighed er en pige som vil blande sex og dominans. Mange dominaer har den (bekvemme) ide at dominans og sex ikke kan blandes. 

Jeg er sikker på at jeg ikke er alene om at synes at dominans og sex kan (skal) blandes, i min verden må det gerne blandes. 

Der er ikke noget bedre end er bj efter man har været helt op at flyve efter en god/hård omgang spanking. 

Spændende at hører hvor du er på vej hen Tanja?

Det tilbyder jeg allerede :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som professionel bruger af malkeudstyr, kan jeg tilbyde Frække Tanja en brugt spandmaskine, som en slags "begynder". Spanden kan tage 25 liter, så der er rigelig plads til 2- 5 kunder....:lol:. Det eneste der kræves er du ( Tanja) har adgang til kraft, ikke 220 v. Medfølger: Nyt pattegummi str. "sortbrogede køer". Kan godt være det skal udskiftes hvis der er kunder som "fylder" lidt mere... Det skal bemærkes at der er 4 pattekopper på et sæt, så muligheden for "fælles malkning" er tilstede..pris 500 af de jyske...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Hestemand skrev, for 8 minutter siden:

Nej, det er den ikke. Og malkemaskinen var en Alfa Lava.

Hvor ved du det fra? og malkemaskinen hedder ikke Alfa Lava, men Alfa Laval, har senere skiftet navn til De Laval

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
Taleban skrev, for 1 time siden:

Som professionel bruger af malkeudstyr, kan jeg tilbyde Frække Tanja en brugt spandmaskine, som en slags "begynder". Spanden kan tage 25 liter, så der er rigelig plads til 2- 5 kunder....:lol:. Det eneste der kræves er du ( Tanja) har adgang til kraft, ikke 220 v. Medfølger: Nyt pattegummi str. "sortbrogede køer". Kan godt være det skal udskiftes hvis der er kunder som "fylder" lidt mere... Det skal bemærkes at der er 4 pattekopper på et sæt, så muligheden for "fælles malkning" er tilstede..pris 500 af de jyske...

En spandemaskine er forældet, men nu ved jeg ikke hvor meget Frække Tanja har tænkt sig at investere. Hvis det skal være det nyeste teknik vil jeg foreslå en Lely malkerobot, pris  ca. en million. Det hele er computer styret, så Frække Tanja behøver slet ikke være tilstede og kan tage på ferie mens forretningen kører.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Taleban skrev, for 1 time siden:

Som professionel bruger af malkeudstyr, kan ...

Nå, du arbejder altså på en ornestation :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, 1 time siden:

En spandemaskine er forældet, men nu ved jeg ikke hvor meget Frække Tanja har tænkt sig at investere. Hvis det skal være det nyeste teknik vil jeg foreslå en Lely malkerobot, pris  ca. en million. Det hele er computer styret, så Frække Tanja behøver slet ikke være tilstede og kan tage på ferie mens forretningen kører.

Næ du..vi er nogen der stadig bruger spandmaskinen som separat malker...jow jow...er proff 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Nå, du arbejder altså på en ornestation :P

Naa...hvis du læste ordentligt efter, referere jeg til 4 patter, ikke èn dims...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
underdog40 skrev, for 3 timer siden:

Er det dig, Jesus? :) 

Det var faneme heldigt jeg læste den kommentar mens jeg sad på toilettet, for jeg tissede sku lidt, så hårdt som jeg grinte. 

Mange tak, det redede min aften:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke forestille mig at det er en god investering. Men der ville nok være mange mænd som synes det er interessant at se en kvinde blive malket, men det kræver jo så at der er mælk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
underdog40 skrev, for 7 timer siden:

Er det dig, Jesus? :) 

Jeg er ikke Jesus, men jeg blev født i en kostald, det gik lidt stærkt, mine forældre havde en gård. Jeg har en god hukommelse så kan tydeligt huske da jeg blev født. Jeg kan også huske da jeg lå i min mors mave, Og jeg kan endda huske jeg gik i skoven med min far og kom hjem med min mor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Flax skrev, for 6 minutter siden:

Jeg er ikke Jesus, men jeg blev født i en kostald, det gik lidt stærkt, mine forældre havde en gård. Jeg har en god hukommelse så kan tydeligt huske da jeg blev født. Jeg kan også huske da jeg lå i min mors mave, Og jeg kan endda huske jeg gik i skoven med min far og kom hjem med min mor.

Jeg aner ikke om du tager pis på mig eller ej. Der savner jeg sådan ;) en smiley. Men hvis du gør....så fik du mig. Hvis ikke....jeg er yderst imponeret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Flax
underdog40 skrev, for 29 minutter siden:

Jeg aner ikke om du tager pis på mig eller ej. Der savner jeg sådan ;) en smiley. Men hvis du gør....så fik du mig. Hvis ikke....jeg er yderst imponeret. 

Det er nu ikke for at tage pis på dig selv om tråden handler om malkemaskiner. Så lad mig forklare, Udtrykket født i en kostald, er et udtryk man bruger på landet, når man er opvokset på en gård med køer. Det sidste er mest for sjov, jeg har et bijob som komiker som jeg tager ud og underholder med, og jeg kan godt få folk til at grine.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...