Coco Darling 798 Skrevet 30. November, 2018 Kære både mænd og glædespiger der benytter sig af dvs. private og diskret hjem/skjul bodel. Tror i fleste synes denne tråd er uden grund at have, fordi i ved hvordan man har god respekt, men desværre er der nogle der ødelægger det for andre, sidste lille gruppe håber jeg i kan bruge mit opråb. Vil i ikke godt været søde at behandle disse steder som alm privat hjem. Det er jo forvridende når de er afsløret hos naboer og vi ikke kan været der længere. Og vi glædespiger skal ud på ny bolig jagt igen og igen. Jeg har oplevet dette flere gange. Nu her have jeg 2 dage, de var kommet i min annonce. Mine gæster og jeg glæder os op til nyt besøg og jeg får desværre igen en SMS om stedet er afsløret og ikke længere kan været der. Denne gang nåde jeg kun at været en gang, et smuk lærkere sted i Vejle. Og fik den sidste dårlig SMS i går. Alle gæsterne var ville med det nye sted, hvor vi desværre ikke kan være længere. Det er belagtende og tid-krævende hele tiden at, været på jagt efter et eller to steder at været. Pga. overnævnt herover og eller det er et sted man ikke er stolt over at modtage gætter i. Da jeg sætter pris på både renlighed og velindrette hjem, som i fleste mænd jo også gør. Flere gange har jeg måtte starte ud med rengøring før jeg kunne modtage gæster, og ind imellem de første besøg. Hvordan holder man det diskret, og ikke gør. Er det hotel gives fx værelse nr ikke på tlf svaren. Og ej værelse nr i annoncen. Da ellers nogle kunder løber fra værelse til værelse for at se alle pigerne og få billig pris. Dette er mega dårlig stil over for hotel, alm hotel gæster og nogle af vores gæster, dem der ikke vil ses af andre og kom forbi, for de har stor behov for diskrethed som stå i annoncen. Dette blev hverdags på det nedlagte tranport center i Vejle og sker nok stadig rund omkring. - Er det Privat hjem/skjul bodel/hotel så få kunden tæt på, så du kan se han er ved stedet eller høre han kan beskrive noget om hvor han er, som du ikke oplyste i samtalen. Og herfra oplyse sidste værelse eller hus nr. I mænd skriv aldrig herinde de private oplysninger, som heldigvis hellere ikke er mit indtryk i gør. Mød aldrig op uden en aftale en ny dag efter at have været der en eller flere dage. Det dur ikke en mand banker på mens pigen er optaget, hey det er min tur. Klar naboer ikke kan lide dette. Husk at du hellere ikke vil synes om at der kommer en anden mand, men du har bestil tid. Håber alle vil fremover hjælpe til at passe på de private og diskrete hjem. Nogle er rigtig private og nogle er skjult bodel. Tråden er ikke vi skal hakke på hinanden, skive flere lange sider. Men er en bøn om tænk jer om og pas på de gode private diskrete hjem. Og jeg trængte til at få luft, det hjalp . De steder jeg har opleve er blevet afsløret var en form for skjul bodel. De rigtige private hjem jeg er i pt og har været ved, er heldigvis ikke blevet afløret. Og ønsker jer alle en god dag 9 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. November, 2018 (edited) Diskretion burde være en (gensidig) æressag, som det ikke burde være nødvendigt at slå fast med 7-tommersøm. Redigeret 30. November, 2018 af Borende X 11 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 30. November, 2018 Nu har jeg aldrig oplevet at have læst anmeldere skrive at "Det er det røde hus ovre på xx gade nr xx". Men der er nogle der har nævnt adresser, hvilket jeg ikke forstår. Er det fordi der er nogle der sidder i deres bil udenfor og hiver i sigselv mens de drømmer om de havde råd til at besøge pigen? Måske. Det kunne måske også være at disse steder bliver brugt af flere piger og at naboerne har set en stor mængde nye mænd besøge stedet og de måske har anet mistanke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 30. November, 2018 Desværre er ikke alle piger lige gode til at beskrive adressen og stedet korrekt - så man kan nemt komme til at løbe forvirret rundt og banke på det forkerte sted. Sidst ankom jeg til den korrekte adresse - men i den forkerte by, fordi pigen ikke havde oplyst postnummeret Ellers bruger nogen glædespiger at man ringer op/smser, når man er ankommet til den aftalte tid (+/- 5 min) til en P-plads i nærheden og får en nærmere forklaring på at finde adressen - så låser hun fordøren op (fordøren må gerne være forsynet med et unik kendetegn, så man er 100% sikker på at være ankommet det rigtige sted), eller lader den stå på klem, så man ikke behøver stå udenfor og ringe på, men kan gå lige ind, uden at vække opsigt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 30. November, 2018 Borende X skrev, for 16 minutter siden: Diskretion burde være en (gensidig) æressag. Ja helt sikker og meget kort og koret skrevet Runaldo skrev, for 13 minutter siden: Nu har jeg aldrig oplevet at have læst anmeldere skrive at "Det er det røde hus ovre på xx gade nr xx". Men der er nogle der har nævnt adresser, hvilket jeg ikke forstår. Er det fordi der er nogle der sidder i deres bil udenfor og hiver i sigselv mens de drømmer om de havde råd til at besøge pigen? Måske. Det kunne måske også være at disse steder bliver brugt af flere piger og at naboerne har set en stor mængde nye mænd besøge stedet og de måske har anet mistanke. Ja der er nogle få klaphatte der bestiller en tid, udbliver, nogle kommer ind og afviser os med den ene og anden grund, hvor nogle af disse mænd ja sidder og gokker den af derefter i bilen. Og typer kan jeg godt været bekymrer for om de forstår alvor i det diskret og private. Ja når det er en hjem, jeg kalder skjul bodel. Er der flere forskellige piger på. Nogle af dem der efterlader stedet beskidt til næste pige, og de typer kunne man nemt også forstille sig kan kun ikke gøre ren, er hun måske også ligeglad med om det forbliver privat. Ja når vi er flere piger i løbe af ugen, er der jo også flere mænd. Derfor er v jo også nogle der siger fx ikke korte besøg, nogle kun taget danske mænd ind. Og nogle tager alt ind, for det ikke er deres eget hjem, og pyt med det skal været privat. Jernsvinet skrev, for 12 minutter siden: Desværre er ikke alle piger lige gode til at beskrive adressen og stedet korrekt - så man kan nemt komme til at løbe forvirret rundt og banke på det forkerte sted. Sidst ankom jeg til den korrekte adresse - men i den forkerte by, fordi pigen ikke havde oplyst postnummeret Ellers bruger nogen glædespiger at man ringer op/smser, når man er ankommet til den aftalte tid (+/- 5 min) til en P-plads i nærheden og får en nærmere forklaring på at finde adressen - så låser hun fordøren op (fordøren må gerne være forsynet med et unik kendetegn, så man er 100% sikker på at være ankommet det rigtige sted), eller lader den stå på klem, så man ikke behøver stå udenfor og ringe på, men kan gå lige ind, uden at vække opsigt. Nogle af de private/skjulte bodeller jeg har besøgt, ligger også mega dårlig, den jeg besøgte en gang i skuer var meget svært at beskrive. Heldigvis har de fleste været nemme, for mit vedkommende. Øv det med post nr. Det giver jeg altid med, i forhold til jeres gps. Ja et kendetegn er en god ting, det har jeg nydt der hvor vi have det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rooster 988 Skrevet 30. November, 2018 (edited) Hvis nogle skulle nævne en privat/diskret adresse, så laver i bare en rapport på indlægget. Så redigere vi lige så snart vi ser rapporten. Redigeret 30. November, 2018 af Rooster 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 30. November, 2018 Det er simpelthen så lavt hvis nogen afslører det. Det ødelægger det for både pigen og os mænd. Nogen steder tænker jeg det også kan være naboer der har gennemskuet det i forhold til trafikken på trappen mv. - dette dog kun i lejligheder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. November, 2018 (edited) Jernsvinet skrev, for 31 minutter siden: .. Sidst ankom jeg til den korrekte adresse - men i den forkerte by, fordi pigen ikke havde oplyst postnummeret Haha. Jeg besøgte engang en glædespige på en adresse, som jeg havde en god fornemmelse af, og jeg skulle selvfølgelig sende den obligatoriske sms, når jeg nåede frem. Det gjorde jeg så, men da rengøringsmanden (nej, det var ikke ham Meyer med Kosten, som jeg tidligere har beskrevet) var i fuld sving på fortov og trappe, trak jeg lidt væk. Med det resultat, at pigen sms'ede, at hun "ikke kunne se mig". Jeg måtte så både bogstaveligt og i overført betydning "træde frem i lyset". Men ak: Solen var så stærk, at jeg ikke kunne se displayet på telefonen ..... men det lykkedes mig dog at komme ind rette sted uden at falde over hverken koste eller spande. Det mest diskrete sted, jeg har oplevet (foruden et sted, som jeg nægter at oplyse om), er hos Dalya i Bagsværd. Her sendte man en sms fra stationen ved ankomst og satte sig ellers til at vente. Når hun var klar, sendte hun en sms, og hun kunne nogenlunde beregne tiden i rullestolstempo, så lige før man nåede frem, kunne man se hende stikke hovedet ud af badeværelsesvinduet, hvorefter hun buzzede én ind. Hun havde nemlig udstedt forbud mod at bruge ringeklokken i den meget lydte ejendom – jeg kom selv en gang selv til at trykke på naboens, men heldigvis var han ikke hjemme. Den taktik levede Dalya højt og diskret på. Hendes største problem opstod imidlertid, da den fedladne vicevært reflekterede på hendes annonce (), men jeg tror, at hun på en eller anden måde fik sendt den til hjørne. Redigeret 30. November, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. November, 2018 Elprebsi skrev, for 16 minutter siden: Det er simpelthen så lavt hvis nogen afslører det. Det ødelægger det for både pigen og os mænd. Nogen steder tænker jeg det også kan være naboer der har gennemskuet det i forhold til trafikken på trappen mv. - dette dog kun i lejligheder. Jeg synes dog at have observeret, at udbydende piger holder til i en stuelejlighed. Er dette korrekt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1686 Skrevet 30. November, 2018 Borende X skrev, Lige nu: Jeg synes dog at have observeret, at udbydende piger holder til i en stuelejlighed. Er dette korrekt? Jeg har besøgt piger på 2. Sal, men kan være det er ved at ændre sig. De sidste besøg jeg har været på, har været ude på landet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 30. November, 2018 Elprebsi skrev, for 19 minutter siden: Det er simpelthen så lavt hvis nogen afslører det. Det ødelægger det for både pigen og os mænd. Nogen steder tænker jeg det også kan være naboer der har gennemskuet det i forhold til trafikken på trappen mv. - dette dog kun i lejligheder. Ja et hus vil været bedre end en lejlighed når det er skjul bodel, med flere piger i løbe af en uge Borende X skrev, for 5 minutter siden: Jeg synes dog at have observeret, at udbydende piger holder til i en stuelejlighed. Er dette korrekt? Det er meget forskellige hvad etage en privat lejlighed ligger på, jeg har både været i stuen, på 1 sal. 2 sal og 3 sal, og i kælderen. Samt jeg har også været i hus. Så igen fast regel om hvor der må ligge en skjult bodel og privat hjem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Røvslikker Skrevet 30. November, 2018 Coco Darling skrev, for 28 minutter siden: Ja der er nogle få klaphatte der bestiller en tid, udbliver, nogle kommer ind og afviser os med den ene og anden grund, hvor nogle af disse mænd ja sidder og gokker den af derefter i bilen. Og typer kan jeg godt været bekymrer for om de forstår alvor i det diskret og private. nu er der jo temmelig stor forskel på hvordan man definerer begrebet P/D...ikke alle piger kører efter det samme setup, den store forskel ligger i oplysningen af adressen på stedet og dermed beskyttelsen af diskretionen fra begge parter....besøger selv kun de piger som kører 100% P/D og komme i betragtning hos dem skal man lige igennem nogle filtre, hvor de useriøse, samt de utroværdige bliver sorteret fra...i mine ører lyder det til at det drejer sig om at få justeret promoveringen. gooo weeeek Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 30. November, 2018 Elprebsi skrev, for 53 minutter siden: trafikken på trappen Tager man 2 trin ad gangen, når man går opad - larmer man ikke så meget - eller kan næsten gå lydløst Men husk at tørre fødderne på måtten - så man ikke trækker alt for megen skidt med ind i opgangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. November, 2018 Jernsvinet skrev, for 1 time siden: ... Sidst ankom jeg til den korrekte adresse - men i den forkerte by, fordi pigen ikke havde oplyst postnummeret Her i anden omgang: Stol ikke alt for meget på din gps – brug din sunde fornuft. Jeg brugte den engang, hvor jeg skulle op til et bestemt punkt i Norge, men da vi fulgte den slavisk gps-vej, kom vi til en lokalitet af samme navn, der blot lå over 200 km fra vort mål. Gps'en havde nemlig ikke indiceret, at der var flere muligheder. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 30. November, 2018 Borende X skrev, for 1 time siden: Jeg synes dog at have observeret, at udbydende piger holder til i en stuelejlighed. Er dette korrekt? De holder vel til der hvor det er muligt. Der var en gang én der holdt til på 4. sal....... ingen elevator. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. November, 2018 Butch skrev, for 1 minut siden: De holder vel til der hvor det er muligt. Der var en gang én der holdt til på 4. sal....... ingen elevator. Ja, jeg husker tilfældet, og det var her Meyer med kosten optrådte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 30. November, 2018 Man kan trække tiden, men på et tidspunkt har naboerne opdaget, at der sker noget på den adresse. Vi gæster kan med fordel parkere bilen lidt væk fra stedet og gå det sidste stykke, det kan i hvert fald gøre, at der nok går længere tid, før naboerne har opdaget det. Hvis udlejeren ved hvad stedet skal bruges til, går der sikkert også længere tid, før man evt. smides ud, og skal finde et nyt. Naboer er jo ej heller ens, så hvis der er begrænset aktivitet, og ingen "støj-gener" er det såmænd slet ikke sikkert at det bliver et problem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. November, 2018 Det er en skam at den slags steder bliver afsløret, men det er jo ikke til at vide om det er naboerne som bare har opdaget det, eller om nogle gæster har røbet adressen... Som jeg har sagt tidligere, så synes jeg ikke at et PD sted, er mere privat eller diskret end en klinik. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 30. November, 2018 Jeg har set piger, annoncere med ‘jeg er på det her hotel, værelse nummer bla bla’.... Det er verdens klasse dumt. For man ødelægger det for de næste piger som kunne finde på at besøge stedet. På et tidspunkt slutter muligheden nemlig for at leje sig ind. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 30. November, 2018 holstebronx skrev, for 45 minutter siden: Som jeg har sagt tidligere, så synes jeg ikke at et PD sted, er mere privat eller diskret end en klinik. Det kan godt være rigtig privat hjem. 100%privat er når det kun forgår i pigen egen hjem og kun hinde der, træffes der. Og anden mulig privat som jeg har prøvet er i en veninde/kollega eget hjem, hvor det kun er os 2 der træffes der, som tidligere nævn kan disse hjem godt fungere uden at blive afsløret. De steder jeg har besøgt der er rigtig privat hjem, de steder er heldigvis ikke blevet afsløret. Problemet er de steder jeg kaldere skjul bodel, steder der kalder sig privat og diskret, steder med flere piger hver uger. Og disse steder er som regel indrette så det ses pigen ikke bor der. Ja en skam de bliver afløret, det er meget tid krævende igen og igen lede efter nyt sted at været. TheVoice skrev, for 1 time siden: Hvis udlejeren ved hvad stedet skal bruges til, går der sikkert også længere tid, før man evt. smides ud, og skal finde et nyt. Tror ikke mange udlejer ved det i dag, ellers var det nok ikke et problem at blive afsløret. Huslejen disse skjulte bodeller der kalder sig privat ligger noget lavere end offentlig bodel. Førhen var sat ekstra penge af til husleje, til under bord. Ved ikke om det gælder i nu for de offentlig bodeller. Men det var der førhen, og med den noget lavere husleje P/D bodeller har, er der nok ikke penge til under bord. Og derfor hemmelig der er bodel der. Trinetease skrev, for 17 minutter siden: Jeg har set piger, annoncere med ‘jeg er på det her hotel, værelse nummer bla bla’.... Det er verdens klasse dumt. For man ødelægger det for de næste piger som kunne finde på at besøge stedet. På et tidspunkt slutter muligheden nemlig for at leje sig ind. Ja nemlig. Og derfor kan man nemt forstille sig ejer af tidligere Vejle tranport center valgte at lukke stedet. Sidste tid stedet lå der ved motorvejen, var overegtagen med værelse udlejning lukket af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Respons 9 Skrevet 30. November, 2018 Ja det er tilladt at tænke sig om og ikke offentliggøre hotellet og værelses nr. Det er uvidende naive piger tænker jeg. Men man kan ikke helgardere sig mod tosserne og selvom der bliver taget dette her udemærket emne op, så vil der hos nogle mænd kunne appellere til deres fornuft om at nå ja det var vist ikke så godt at skrive pigens adresse i debatten herinde, det havde jeg (ikke så klygtig men samvittighedsfuld mand ik lige tænkt på) og så har i lært det ik. Noget andet er de mænd som udemærket godt ved, at de skader pigen ved at offentliggøre hendes adresse herinde, han er syg i bolden og lærer ikke en fløjtende fis af det vi her skriver. Et levende eksempel. Jeg havde i en årrække lejet mig ind på et diskret hotel. Gæsten fik adressen og skulle sms når han havde parkeret. Jeg svarer som sædvanlig tilbage at han kan ringe mig op og jeg guider ham hen til mig....selvom jeg ikke oplyser værelses nr. Så er manden jo ikke blind og kan udemærket læse værelses nr. Ude på døren. Det gik godt i et par år, lige indtil den forkerte mand besøgte mig, for han smadrede til hotellet hvad jeg lavede. Så det er ikke kun mænd der gemmer sig bag skærmen der er tosser, det er også dem der besøger os. Jeg har 2 mulige tosser i tanken om det kunne være... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 30. November, 2018 Coco Darling skrev, for 17 minutter siden: Tror ikke mange udlejer ved det i dag, ellers var det nok ikke et problem at blive afsløret. Huslejen disse skjulte bodeller der kalder sig privat ligger noget lavere end offentlig bodel. Førhen var sat ekstra penge af til husleje, til under bord. Ved ikke om det gælder i nu for de offentlig bodeller. Men det var der førhen, og med den noget lavere husleje P/D bodeller har, er der nok ikke penge til under bord. Og derfor hemmelig der er bodel der. Fra de få jeg kender, der lejer ud, til typisk en enkelt pige (Altså ikke bodel men privat/diskret) ved de det godt. Måske du skulle prøve at finde et sådant sted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 30. November, 2018 TheVoice skrev, for 44 minutter siden: Fra de få jeg kender, der lejer ud, til typisk en enkelt pige (Altså ikke bodel men privat/diskret) ved de det godt. Måske du skulle prøve at finde et sådant sted Mener du det er i nogle mænd eget private hjem, hvor pigen evt kan ligge huslejen af og de fleste af disse mænd er hjemme mens pigen har kunder der ? Har fået flere af denne type tilbud har er meget usikker på dem. Vil da gerne vide hvordan i som gæster synes om at komme ind i en privat mande hjem, og ejer er hjemme mens du/i får sex ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 30. November, 2018 (edited) Coco Darling skrev, for 3 timer siden: Mener du det er i nogle mænd eget private hjem, hvor pigen evt kan ligge huslejen af og de fleste af disse mænd er hjemme mens pigen har kunder der ? Har fået flere af denne type tilbud har er meget usikker på dem. Vil da gerne vide hvordan i som gæster synes om at komme ind i en privat mande hjem, og ejer er hjemme mens du/i får sex ? Det er korrekt at mange mænd tilbyder leje mod sex. Det er en rigtig dårlig idé. Det er langt bedre for begge parter, at aftale en pris for leje af "bollerum", adgang til bade faciliter og køkken. Det er vil også være ganske fornuft, at aftale at udlejer har gjort de udlejede områder rent før pigen dukker op, langt X-antal håndklæder, lagener med videre frem, så pigen ikke behøver at komme med to kæmpe tasker. Det er nok også smart at udlejer fjerne diverse ting fra de lokaler der udlejes. Det er sikkert også en rigtig god idé at aftale hvor der parkeres og hvordan man som gæst bevæger sig ind og ud. Hvis aftalen skal løbe over længere tid, vil der typisk også indgå i aftalen, at pigen kan have nogle ting, liggende i skab, kommode eller lignende. Jeg tror faktisk at det er undtagelsen, at udlejer er hjemme i det tidsrum hvor pigen modtager gæster, meeen den slags kan man jo aftale. For mit eget vedkommende har jeg prøvet at besøge piger privat diskret, hvor jeg kunne fornemme, at der var andre i huset. Det generede mig ikke, jeg tænkte blot "Det er jo ikke anderledes end når jeg tager på klinik". Jeg er godt klar over at der er forskel på privat/diskret og klinik, samt at nogen ville have det skidt med at vide, at der var en anden person tilstede i lejligheden eller huset, men som tidligere skrevet det må lejer og udlejer jo aftale. Nå, men min hoved pointe er, at det jo i høj grad handler om tillid, samt at det godt kan betale sig at være ærlighed omkring hvad det skal bruges til og få lavet en aftale som er tilfredsstillende for begge parter. Redigeret 30. November, 2018 af TheVoice Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 30. November, 2018 (edited) TheVoice skrev, for 7 timer siden: Man kan trække tiden, men på et tidspunkt har naboerne opdaget, at der sker noget på den adresse. Vi gæster kan med fordel parkere bilen lidt væk fra stedet og gå det sidste stykke, det kan i hvert fald gøre, at der nok går længere tid, før naboerne har opdaget det. Hvis udlejeren ved hvad stedet skal bruges til, går der sikkert også længere tid, før man evt. smides ud, og skal finde et nyt. Naboer er jo ej heller ens, så hvis der er begrænset aktivitet, og ingen "støj-gener" er det såmænd slet ikke sikkert at det bliver et problem. At parkere bilen lidt længere væk afhjælper jo ikke den aktuelle situation. Mændene skal jo alligevel ind over den samme dørtærskel. Jeg synes, som tidligere skrevet, at Dalya i Bagsværd har fundet den perfekte model: Ingen ringen, ingen nysgerrige naboer o.s.v. Eneste minus ved hendes model i den ellers indbydende lejlighed, var, at hun ikke auditivt turde udløse sine orgasmehyl. Orgasmerne udløstes ved uforståelige, undertrykte mundlyde samt kropsbevægelser, der kastede selv den bedste rodeorytter af. Redigeret 30. November, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg