Hop til indhold
Coco Darling

Privat, diskret der bliver afsløret

Recommended Posts

Borende X skrev, for 34 minutter siden:

At parkere bilen lidt længere væk afhjælper jo ikke den aktuelle situation. Mændene skal jo alligevel ind over den samme dørtærskel. 

Hvis man udlejer noget af sit hus, og dette ligger ud til en vej,  Så ligger naboer og folk der hver dag kører forbi (til og fra arbejde) mere mærke til de forskellige biler end om der kommer en person gående på fortovet. Det er klart, at hvis man ofte ser mænd i sorte frakker hvor kravet er foldet så højt op, at man knap kan se personens ansigt, så virker der også mistænkeligt.  Eller at de er på vej ind til huset.

I et ejendomskonpleks er forholdet nok omvendt, her handler det nok om at liste op, og helst ikke møde andre på trappen, meeen der er jo blot et spørgsmål om tid, så er det registreret. Med hensyn til ægte og fremprovokere krigshyl, så er mulighederne nok større i et parcelhus end i en etagelejlighed. 

Uanset hvad man så ellers finder, tror jeg ikke at det ideelle lejemål findes, underforstået at stedet aldrig vil tiltrække folks nysgerrighed.  Det er nok et større problem for udlejer end pigen, der ikke bor der. Men mon ikke at det indgår i prissætningen, at der kan blive set skævt til en. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 9 timer siden:

Eneste minus ved hendes model i den ellers indbydende lejlighed, var, at hun ikke auditivt turde udløse sine orgasmehyl. Orgasmerne udløstes ved uforståelige, undertrykte mundlyde samt kropsbevægelser, der kastede selv den bedste rodeorytter af.

Første private hjem jeg jobbe fra, var mit eget, der kunne jeg have nogle gæste biler på forsiden, en p-plads tæt på og andre have jeg på bagsiden og de benytte bagdøren, det fordelte dejlig og gjorder mere diskret. Både den gang og nu, spiller jeg musik i hvis højde for at tage vores orgasme lyde :P 

Ville godt have været en flue på væggen og ses det du beskriver der med bedste rodeorytter ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 10 timer siden:

mange mænd tilbyder leje mod sex.  Det er en rigtig dårlig idé.  Det er langt bedre for begge parter, at aftale en pris for leje af "bollerum", adgang til bade faciliter og køkken.  Det er vil også være ganske fornuft, at aftale at udlejer har gjort de udlejede områder rent før pigen dukker op,  langt X-antal håndklæder, lagener med videre frem, så pigen ikke behøver at komme med to kæmpe tasker.   Det er nok også smart at udlejer fjerne diverse ting fra de lokaler der udlejes.   

Det er sikkert også en rigtig god idé at aftale hvor der parkeres og hvordan man som gæst bevæger sig ind og ud.

Hvis aftalen skal løbe over længere tid, vil der typisk også indgå i aftalen, at pigen kan have nogle ting, liggende i skab, kommode eller lignende. Jeg tror faktisk at det er undtagelsen, at udlejer er hjemme i det tidsrum hvor pigen modtager gæster, meeen den slags kan man jo aftale.  

For mit eget vedkommende har jeg prøvet at besøge piger privat diskret, hvor jeg kunne fornemme, at der var andre i huset.  Det generede mig ikke, jeg tænkte blot "Det er jo ikke anderledes end når jeg tager på klinik".   Jeg er godt klar over at der er forskel på privat/diskret og klinik, samt at nogen ville have det skidt med at vide, at der var en anden person tilstede i lejligheden eller huset, men som tidligere skrevet det må lejer og udlejer jo aftale.

Nå, men min hoved pointe er, at det jo i høj grad handler om tillid, samt at det godt kan betale sig at være ærlighed omkring hvad det skal bruges til og få lavet en aftale som er tilfredsstillende for begge parter. 

Ja det er mega dårlig at bytte sex ud med husleje. Er blevet tilbudt dette flere gange, og jeg har sagt nej tak hver gang.    De mænd der har tilbudt mig deres hjem, har som regel kun et soveværelse og ikke et ekstra rum dertil.  Ja det vil været dejlig hvis ikke skal tage dvs håndklæder mm med,  der vil jeg vil jeg været usikker på om det er gamle grimme håndklæder. 

Sidste jeg snakke med, han ville ikke fjerne sine ting, derved tydlig der bor en mand. Han ville have ca 200-400 kr højre husleje end et skjult bodel tager. For det er i Århus som han sagde, Århus er eftertrasket.    Du skriver at de bør gøre ren før pigen ank. Jeg vil været navørt for de ikke kan finde ud af at gøre ordentlig ren. Og smart så får han dame besøg, husleje eller sex, gjort ren og i værtetilfælde er jeg bange for han video optager i soveværelse. 

Ja ærlighed gør tingene nemmere og tryg. Alle de steder jeg har været der er privat, har ejer været klar over hvad jeg laver :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Coco Darling skrev, for 57 minutter siden:

Ja det er mega dårlig at bytte sex ud med husleje. Er blevet tilbudt dette flere gange, og jeg har sagt nej tak hver gang.    De mænd der har tilbudt mig deres hjem, har som regel kun et soveværelse og ikke et ekstra rum dertil.  Ja det vil været dejlig hvis ikke skal tage dvs håndklæder mm med,  der vil jeg vil jeg været usikker på om det er gamle grimme håndklæder. 

Sidste jeg snakke med, han ville ikke fjerne sine ting, derved tydlig der bor en mand. Han ville have ca 200-400 kr højre husleje end et skjult bodel tager. For det er i Århus som han sagde, Århus er eftertrasket.    Du skriver at de bør gøre ren før pigen ank. Jeg vil været navørt for de ikke kan finde ud af at gøre ordentlig ren. Og smart så får han dame besøg, husleje eller sex, gjort ren og i værtetilfælde er jeg bange for han video optager i soveværelse. 

Ja ærlighed gør tingene nemmere og tryg. Alle de steder jeg har været der er privat, har ejer været klar over hvad jeg laver :)

Jeg håber du vil finde et godt sted til en fair pris, samt en udlejer med hjertet placeret rette sted. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...