Hop til indhold
mads1993aal

råd til første gang

Recommended Posts

Hej

Jeg vil gerne besøge en GP for første gang og vil gerne høre nogle erfaringer fordi jeg er lidt nervøs om det. Jeg har valgt en dansk pige men er i tvivl om hvor meget tid vil give mening da den er første gang (en eller to timer)?

Er det en god ide at fortælle hende at jeg er uerfaren når jeg bestille tid eller først når er ankommet hos hende?

Skal man have kondommer med eller man får fra hende?

Har I nogle andre anbefalinger som man kan gøre så det bliver en fedt første oplevelse?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ViborgM
mads1993aal skrev, for 2 minutter siden:

Hej

Jeg vil gerne besøge en GP for første gang og vil gerne høre nogle erfaringer fordi jeg er lidt nervøs om det. Jeg har valgt en dansk pige men er i tvivl om hvor meget tid vil give mening da den er første gang (en eller to timer)?

Er det en god ide at fortælle hende at jeg er uerfaren når jeg bestille tid eller først når er ankommet hos hende?

Har I nogle andre anbefalinger som man kan gøre så det bliver en fedt første oplevelse?

Jeg synes da du skal bestille en time og vent med at sige det til hende at det er første gang og måske du slet ikke skal sige det. Kondomer plejer GP altid at have, ha en fed tur da.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Vendelbo773
mads1993aal skrev, for 17 minutter siden:

Hej

God ide med dansk GP. Herved undgår du den sprog barriere, der uanset hvad vil være.

Jeg syntes da helt klart, at du skal være ærlig at fortælle, at det er din første gang. Jeg har svært ved, at se hvad argumenterne skulle være for det modsatte.

Herudover bør du også gøre dig det klart, hvad det er du gerne vil lave med din valgte GP og fortælle hende det. Herved bliver der forventnings afstemning. Sandsynligheden for, at det bliver en succes bliver større.

1 time lyder i mine ører som et godt valg. Herved bliver der også tid til noget hyggesnak som i min optik er vigtigt.

Når du vælger en GP ville jeg forud for, at du træffer dit valg, se hvordan hendes anmeldelser er her på EG. Hvis de overvejende er gode burde der ikke være noget, at betænke sig på.

GPerne har typisk kondommer. Men igen: Spørg.

Jeg håber du får en rigtig god oplevelse.

Vh.

V.

Redigeret af Vendelbo773
Mangel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest gcm

Du kan også overveje at dyrke noget motion, og spise et godt måltid mad ca. 2-4 timer før dit besøg. Det har jeg selv god erfaring med.

Det kan måske lyde lidt banalt, men det har stor effekt på ens følelse af velvære. Det behøver selvfølgelig ikke være noget fysisk betonet, bare så længe du gør noget, der gør dig i godt humør frem til dit møde:) Go fornøjelse!

Redigeret af gcm

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sørg for at du har god tid hjemme inden du tager afsted.  Tag et dejligt bad, og klæd dig på i noget tøj, du føler dig godt tilpas i, og som afspejler at det er en vigtig begivenhed for dig.

Gå til med åben sind, nyd din nervøsitet og adrenalinen.  Udlad at have en masse ønsker og en fandens masse stillinger du skal nå - Tiden går stærk.  Det kan være en god idé at lave pigen tage initiativet.   Får du rejningsproblemer pga af nervøsitet og præstationsangst, så  start forsigtig ud med at nusse og kærtegne kvindens smukke krop, så kommer det helt af sig selv, og ellers kommer det når kun gengælder dine kærtegn. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 28 minutter siden:

Gå til med åben sind, nyd din nervøsitet og adrenalinen.  Udlad at have en masse ønsker og en fandens masse stillinger du skal - Tiden går stærk

En time lyder fornuftig. Men hvis du er i tvivl om det er nok, så vælg 1 1/2 timer. Det er vigtig, at det bliver en god oplevelse. Du behøver ikke bruge al den tid du betaler for. 

Jeg håber, at pigen er tålmodig og værdsætter den tillid du giver hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er måske en fordel at gøre hvad end der skal til for at kunne være afslappet. Jeg tog selv lidt phenibut som er en afslappende neurotransmitter, og det resulterede i en god oplevelse, men det kan have den bivirkning at man har svært ved at nå klimaks. Undgå kys og oralsex så der er lav risiko for herpes, CMV og andet skidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Jeg syntes man skal kunne mærke sig selv mest mulig under sex,uanset om man har købt sig til det eller ej:)

Derfor syntes jeg at phenibut,gabapentin eller lign. er et NO GO med mindre kroppen har et kronisk behov. Bivirkningerne kan være bisset omkring præstationsevnerne:rolleyes:

Enzo.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I dag er dagen og jeg er lidt bekkymrede omkring mundhygiene og oral sex. Jeg læste flede hjemmeside, samt her på eroguide og som jeg har forstået så er der stor risiko hvis man slikker fisse uden beskyttelse(risikoen er hvis der er en der har sygdom) men det er ikke farligt at kysse så langt der ikke nogle sår i munden af begge to personer.

Kan I bekræfte det at den oven for stående passe?

Jeg læst også at det ikke er en god ide at børste tænder inden besøg hos gp ifm. blodning men hvad med efter besøget? Skla man venter nogle timer inden man børste tænder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som du nok har læst her på EG, så er vi mange der er vilde med at slikke og sandsynligheden for at få en kønssygdom af det, den ser jeg og mange andre glade slikkere for at være minimal.

Men selvfølgelig er valget dit.

Du skal da børste tænder inden besøg hos GP, så din mundhygiejne er klar til dybe kys;)

Men igen er det dit valg.

Når du har besluttet hvad du vil og bestiller minimum 1 time med GP, så smid de forskellige tanker om risici væk og have fokus på at nyde oplevelsen. 

Ønsker dig god tur. @mads1993aal

Redigeret af KnudSan
Stavekontrol

Del dette indlæg

Link til indlæg
mads1993aal skrev, for 32 minutter siden:

Jeg læst også at det ikke er en god ide at børste tænder inden besøg hos gp ifm. blodning men hvad med efter besøget? Skla man venter nogle timer inden man børste tænder?

Jeg tænker der skal "blødning", men uanset hvad skal du soignere dig selv fra top til tå.

Nyvasket og ren, nybarberet, OG nybørstet bisser.

Bløder du normalt efter tandbørstning?, så skal du frekventere din tandlæge, da du så muligvis har paradentose (tandkødsbetændelse), hvilket kan være årsagen til dårlig ånde, og det er heller ikke et hit når du skal møde din udvalgte GPér

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et godt råd?

Slip dine hæmninger løs. Lad være med at bekymre dig om diverse smittefarer, du har alligevel størrere chance for at få 13 rigtige på tipskuponen. 

Sørg for at begivenheden er mindeværdig. Om det er sexen, der er den mindeværdige del, pigen, eller selve optakten der til, er mindre vigtigt, når bare det noget du vil huske. Første gang kommer ikke igen. Selv om det er omtrent 52 år siden, så husker jeg stadig første gang på kajen i Buenaventura. En stor frodig kvinde og en tolder, der skraldgrinede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for rådene. Det gik virkelig godt.

Men jeg slikke hende ned og vi også kyssede sammen så jeg vil nu meget gerne høre hvor det er hen, man kan lave test at det hele er ok. Er det hos min læge eller det er en andet sted ?

Redigeret af mads1993aal

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søg på nettet, der er flere steder i landet, så afhængig af hvilken landsdel.

Godt du er tilfreds.

Kommer der en anmeldelse:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
mads1993aal skrev, for 1 time siden:

Tak for rådene. Det gik virkelig godt.

Men jeg slikke hende ned og vi også kyssede sammen så jeg vil nu meget gerne høre hvor det er hen, man kan lave test at det hele er ok. Er det hos min læge eller det er en andet sted ?

Rolig nu.  Der er noget der hedder inkubationstid.  slap af og nyd minderne fra din oplevelse,  hvis du skulle vær smittet med noget, vil du i de fleste tilfælde mærke symptomerne efter lidt tid.  Er du stadig angst efter nogle uger, så gå til din læge og sig at du gerne vil testes for de mest almindelige kønssygdomme.  Og nej, du behøver ikke at fortælle hvorfor :)  Og nej lægen siger ej heller "Nå da du har nok været hos en prostitueret"

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...