Orgasmic 178 Skrevet 1. December, 2018 Jeg er nysgerrig. Jer som sælger sex hvad gør i for at pleje jeres hud så den er dejlig blød og pæn? Især her i vintermånederne hvor den nemt kan blive meget tør og gøre ondt(eller er det bare mig?) Er det bare at putte noget creme på, eller gør man mere når kroppen er ens levebrød? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. December, 2018 Huden på kroppen og huden i ansigtet skal behandles på hver sin måde da huset i ansigtet er mere sart end huden på kroppen. Jeg bruger en hamphandske ved hvert bad og så får hele kroppen en tur sammen med sæben og jeg lægger kigge fingrene imellem og så bodylotion når jeg er tør. Eller en tur med kokosolie efter afvaskning og så lige en tur under den varme for at tage det værste......huden bliver som på en baby 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 1. December, 2018 Jeg spurgte engang en gp om jeg ikke måtte cumme hende i ansigtet. Det måtte jeg meget gerne, for det var nemlig godt for huden, konstaterede hun. Såååå, der har du vist dit svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 1. December, 2018 Sweex skrev, for 3 minutter siden: Jeg spurgte engang en gp om jeg ikke måtte cumme hende i ansigtet. Det måtte jeg meget gerne, for det var nemlig godt for huden, konstaterede hun. Såååå, der har du vist dit svar Det er faktisk ikke engang løgn. Jeg læste engang om en kvinde med en eller anden form for eksem som fik en donation af en mand en gang imellem. Ingen sex. Bare sæden fordi huden havde gavn af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 1. December, 2018 Min hud i ansigtet klør og bliver stram af at få en omgang i ansigtet og jeg har ikke sart hud ellers......men jeg ved nu også andre steder jeg hellere ville have det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 1. December, 2018 Jeg barber mig med skraber uden brug af skum. Det giver. Ansigtet en sund glød 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 2. December, 2018 DK fyr 34 skrev, for 22 timer siden: Huden på kroppen og huden i ansigtet skal behandles på hver sin måde da huset i ansigtet er mere sart end huden på kroppen. Jeg bruger en hamphandske ved hvert bad og så får hele kroppen en tur sammen med sæben og jeg lægger kigge fingrene imellem og så bodylotion når jeg er tør. Eller en tur med kokosolie efter afvaskning og så lige en tur under den varme for at tage det værste......huden bliver som på en baby Du er alt for hård ved din hud, den kan slet ikke tåle så meget skrub, du irriterer den ved at bruge en hamphandske hver dag, sådan een må MAX bruges to gange om ugen, den ridser huden og er ekstremt grov i forhold til de tyndere "skrubbehandsker " man ellers kan få, Huden kan bedre tåle disse, da de er mindre grove, men igen, så skal man ikke skrubbe den hver dag.Jeg er uddannet kosmetolog og har arbejdet med hudpleje lige så længe som jeg har arbejdet med massage, dvs godt 18 år, så jeg burde vide hvad jeg taler om. Hvis man bruger en hamphandske, så skal den bruges i cirkulerende bevægelser MOD hjertet, det stimulerer blodcirkulationen og skal bruges i tør forstand, også kaldet tørbørstning, det stimulerer samtidig din huds egen evne til at fugte sig selv, som jo ældre man bliver ,stille og roligt forringes. Frottering med håndklæde efter bad opsamler også døde hudceller. Ansigtet kan klare en vaskeklud hvis vi snakker hver dag, ellers en skrubbecreme beregnet til ansigtet, heller ikke mere end 1-2 gange om ugen. Herefter skal man anvende en creme beregnet til ansigtet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. December, 2018 malle1980 skrev, for 1 minut siden: Du er alt for hård ved din hud, den kan slet ikke tåle så meget skrub, du irriterer den ved at bruge en hamphandske hver dag, sådan een må MAX bruges to gange om ugen, den ridser huden og er ekstremt grov i forhold til de tyndere "skrubbehandsker " man ellers kan få, Huden kan bedre tåle disse, da de er mindre grove, men igen, så skal man ikke skrubbe den hver dag.Jeg er uddannet kosmetolog og har arbejdet med hudpleje lige så længe som jeg har arbejdet med massage, dvs godt 18 år, så jeg burde vide hvad jeg taler om. Hvis man bruger en hamphandske, så skal den bruges i cirkulerende bevægelser MOD hjertet, det stimulerer blodcirkulationen og skal bruges i tør forstand, også kaldet tørbørstning, det stimulerer samtidig din huds egen evne til at fugte sig selv, som jo ældre man bliver ,stille og roligt forringes. Frottering med håndklæde efter bad opsamler også døde hudceller. Ansigtet kan klare en vaskeklud hvis vi snakker hver dag, ellers en skrubbecreme beregnet til ansigtet, heller ikke mere end 1-2 gange om ugen. Herefter skal man anvende en creme beregnet til ansigtet. Undskyld.....var lidt for hurtig. Jeg bruger en hamphandske til fødderne dagligt og en tynd "strikket" handske til kroppen sammen med vand og shovergel (sådan en an også kan rense nye kartofler med ) den er selvfølgelig ikke lavet af hamp men formentlig noget syntetisk materiale. Kalder den bare min "hamphandske" i mangel af bedre ord for den.... Men er den også no go at bruge dagligt? + jeg bruger en badebørste til ryggen (den gammeldags med lagt skaft) dagligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 2. December, 2018 TheVoice skrev, for 22 timer siden: Jeg barber mig med skraber uden brug af skum. Det giver. Ansigtet en sund glød Undskyld, men din metode giver ikke en sund glød, den glød du synes du får er grundet irritation i huden, creme eller skum er netop for at beskytte din hud. Det skulle du overveje at bruge hvis du gerne vil passe på din hud. Den sunde glød kan du få ved at nive lidt i dine kinder i stedet, når du synes du mangler lidt, det gjorde man faktisk i gamle dage, da lidt røde kinder viste tegn på sundhed. Idag bruger vi rouge eller blush for at få den glød, eller solpuder, så huden bliver "sunkissed" En skraber er meget hård ved huden, det er trods alt en kviv og den er endnu være når den er slidt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 2. December, 2018 (edited) DK fyr 34 skrev, for 9 minutter siden: Undskyld.....var lidt for hurtig. Jeg bruger en hamphandske til fødderne dagligt og en tynd "strikket" handske til kroppen sammen med vand og shovergel (sådan en an også kan rense nye kartofler med ) den er selvfølgelig ikke lavet af hamp men formentlig noget syntetisk materiale. Kalder den bare min "hamphandske" i mangel af bedre ord for den.... Men er den også no go at bruge dagligt? + jeg bruger en badebørste til ryggen (den gammeldags med lagt skaft) dagligt. Den skrubbe handske jeg taler om lyder som den du har, bortset fra at den man skræller kartofler med er noget grovere og tættere i vævningen, den til kartofle ville være for hård. Den jeg omtaler kan købes i forskellige farver både i TIGER og i matas, de kan desuden smides i vaskemaskinen, hvilket den gerne skulle engang imellem. En badebørste til ryggen er som regel ikke så grov, men det er stadig et skrubbemateriale, igen så brug den ikke hver dag, det er for meget, en 3 gange burde være fint, men det handler også om hvor hårdt man skrubber med de forskellige ting der findes til formålet Jo hårde man er med tingen, jo mere irriterer man huden, lad børsten eller handsken klare arbejdet med de egenskaber de nu har og lad være med at være for voldsom med dem En rigtig god og billig løsning til fødderne er en helt almindeligt skuresvamp, dem man køber som en form for stnag med en masse farver, brug den grove side på fødderne i baden og her må man gerne bruge den dagligt Redigeret 2. December, 2018 af malle1980 Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 2. December, 2018 Sweex skrev, for 23 timer siden: Jeg spurgte engang en gp om jeg ikke måtte cumme hende i ansigtet. Det måtte jeg meget gerne, for det var nemlig godt for huden, konstaterede hun. Såååå, der har du vist dit svar Jeg oplever desværre at huden slår ud og begynder at klø. Så lige på det punkt er jeg lidt sart Ellers vil jeg betegne mig selv som ret frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. December, 2018 malle1980 skrev, for 23 minutter siden: Den skrubbe handske jeg taler om lyder som den du har, bortset fra at den man skræller kartofler med er noget grovere og tættere i vævningen, den til kartofle ville være for hård. Den jeg omtaler kan købes i forskellige farver både i TIGER og i matas, de kan desuden smides i vaskemaskinen, hvilket den gerne skulle engang imellem. Den handske jeg bruger er købt til formålet men ligner en af de der kartoffelhandsker Badebørsten bruges på ryg, albuet og knæ ved hvert bad sammen med sover-gel uden at lægge alle kræfter i. Til fødderne bruger jeg sukker med oliven/raps-olie efter fodbade....så er de også smurt ind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 2. December, 2018 DK fyr 34 skrev, Lige nu: Den handske jeg bruger er købt til formålet men ligner en af de der kartoffelhandsker Badebørsten bruges på ryg, albuet og knæ ved hvert bad sammen med sover-gel uden at lægge alle kræfter i. Til fødderne bruger jeg sukker med oliven/raps-olie efter fodbade....så er de også smurt ind Det lyder ikke så tosset men vær lidt nænsom med ryggen men knæ og albuer kan tåle mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. December, 2018 malle1980 skrev, for 5 minutter siden: Det lyder ikke så tosset men vær lidt nænsom med ryggen men knæ og albuer kan tåle mere Super....tak for råd. Hvad så med kokosolie? Jeg bruger det ca. en gang om ugen som en slags in-shover (efter normal vask med sover-gel) smører hele kroppen ind og så en tur under den vare bruser for at tage det værste og så ellers bare tørre med håndklædet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 2. December, 2018 DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden: Super....tak for råd. Hvad så med kokosolie? Jeg bruger det ca. en gang om ugen som en slags in-shover (efter normal vask med sover-gel) smører hele kroppen ind og så en tur under den vare bruser for at tage det værste og så ellers bare tørre med håndklædet. Kokosolie er rigtig fint, mandelolie er også rigtig godt. Indimellem bruger jeg olivenolie eller avocado-olie, men det er dyrt, og det behøver hudpleje ikke at være. Til min krop bruger jeg dagligt efter badet Neutral bodylotion, den er let i konsistensen og trænger hurtigt ind og derfor også rigtig god til mænd, som kvinde så bruger jeg andre produkter der indeholder parfume, men hvis alle produkter indeholder parfume, så bliver det en mærkelig blanding af forskellige dufte og jeg vil gerne have at den "rigtige" parfume" skal være den der dufter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 2. December, 2018 (edited) Jeg synes neutral body er for lang tid om at absorbere.....og god fed i det. Men det er vist også til tør hus, hvad min hud ikke er, men købte den billigt som spot....bruger heller ikke noget med parfume. Kun det er beregnet til at dufte Favoritten har i lang tid været Hermes 'Eau d'Orange Verte'. Så vidt jeg ved er alle Hermes dufte unisex og kan varmt anbefales selv om de er lidt besværlige at få fat i...... Redigeret 2. December, 2018 af DK fyr 34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 2. December, 2018 Kokosolie - til huden efter bad, til rens af ansigt, til pik-massage og meget, meget, meget mere.. kokosolie er svaret på næsten alle hud-spørgsmål... Ingen parfume, ingen parabener, ingen tilsætnings-noget som helst.. total winwin. Og så er det ligeledes godt i bagværk, raw-food og indtaget råt på ske. Jeg ELSKER kokosolie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Orgasmic 178 Skrevet 2. December, 2018 TheVoice skrev, den 1/12/2018 at 18:51: Jeg barber mig med skraber uden brug af skum. Det giver. Ansigtet en sund glød Jeg undgår også at bruge barberskum. Jeg har ikke rigtigt kunnet se noget formål med at bruge det når man sagtens kan gøre det uden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9413 Skrevet 2. December, 2018 malle1980 skrev, for 2 timer siden: Undskyld, men din metode giver ikke en sund glød, den glød du synes du får er grundet irritation i huden, creme eller skum er netop for at beskytte din hud. Det skulle du overveje at bruge hvis du gerne vil passe på din hud. Den sunde glød kan du få ved at nive lidt i dine kinder i stedet, når du synes du mangler lidt, det gjorde man faktisk i gamle dage, da lidt røde kinder viste tegn på sundhed. Idag bruger vi rouge eller blush for at få den glød, eller solpuder, så huden bliver "sunkissed" En skraber er meget hård ved huden, det er trods alt en kviv og den er endnu være når den er slidt Tak for dit fine svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Juryen Skrevet 2. December, 2018 Slemme Line skrev, for 3 timer siden: Jeg oplever desværre at huden slår ud og begynder at klø. Så lige på det punkt er jeg lidt sart Ej altså, min hud klør også ret meget på de mærkeligste steder. Slut med at dele håndklæde nede i klubben.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Slemme Line Skrevet 2. December, 2018 (edited) Juryen skrev, for 9 minutter siden: Ej altså, min hud klør også ret meget på de mærkeligste steder. Slut med at dele håndklæde nede i klubben.... Så du tører dig med et lånt gokke håndklæde Hver sine lyster Redigeret 2. December, 2018 af Slemme Line Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 3. December, 2018 Alt fra Ole Henriksen er super godt, hvis du søger produkter til ansigtet. det er i den dyre ende men det holdet også i lang tid, og det virker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 3. December, 2018 (edited) malle1980 skrev, den 2/12/2018 at 17:52: Kokosolie er rigtig fint, mandelolie er også rigtig godt. Indimellem bruger jeg olivenolie eller avocado-olie, men det er dyrt, og det behøver hudpleje ikke at være. Til min krop bruger jeg dagligt efter badet Neutral bodylotion, den er let i konsistensen og trænger hurtigt ind og derfor også rigtig god til mænd, som kvinde så bruger jeg andre produkter der indeholder parfume, men hvis alle produkter indeholder parfume, så bliver det en mærkelig blanding af forskellige dufte og jeg vil gerne have at den "rigtige" parfume" skal være den der dufter ...Så hvis pris og kvalitet skal være bedst, er det så at snuppe sådan en fætter på 500 ml til hud og lidt til håret? Det fåes vel ikke billigere end 120 kr for 500 ml..? https://www.matas.dk/mandelolie-fed-500-ml?searchphrase=Mandelolie&activepage=1&totalhits=149&filtered=False På forhånd tak Redigeret 3. December, 2018 af ppd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 3. December, 2018 Orgasmic skrev, den 1/12/2018 at 17:56: Jeg er nysgerrig. Jer som sælger sex hvad gør i for at pleje jeres hud så den er dejlig blød og pæn? Især her i vintermånederne hvor den nemt kan blive meget tør og gøre ondt(eller er det bare mig?) Er det bare at putte noget creme på, eller gør man mere når kroppen er ens levebrød? Tjaa nu sælger jeg ikke sex, men skal måske begynde jeg tager ned på stranden hver dag (har hus med privat strandret) lidt nord for København, her hopper jeg i det det dejlige salte vand, ruller mig i sand og med en hjemmestrikket handske gnupper jeg sand af, det er vigtigt at bruge op og ned bevægelser og sandet skal fjerne i våd tilstand, når sandet er væk går jeg stille og roligt op til huset og får blæst sovekamer lummer af mig, blir så frisk vågen, så barberer jeg mig med min meget klassiske barbergøvl, wilkinson sword enkeltblad med skrueskaft, bare koldt vand på kinderne, endeligt en kold spuler med haveslangen for at fjerne salt fra havvand, frisk trint og ingen talg knopper eller leverpletter..blot frisk sund hud..og ren krop. Det gir rent sind Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 701 Skrevet 4. December, 2018 ppd skrev, for 8 timer siden: ...Så hvis pris og kvalitet skal være bedst, er det så at snuppe sådan en fætter på 500 ml til hud og lidt til håret? Det fåes vel ikke billigere end 120 kr for 500 ml..? https://www.matas.dk/mandelolie-fed-500-ml?searchphrase=Mandelolie&activepage=1&totalhits=149&filtered=False På forhånd tak Jeg ville ikke bruge mandelolie til håret, det fedter meget, ellers skal man bruge det som en slags kur og så vaske det med shampoo bagefter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg