vest6950 2 Skrevet 3. December, 2018 Thaimassage 5 km øst for Ringkøbing. Hvem kommer først med anmeldelse ? https://www.ugeavisen-ringkoebing.dk/ugeavisenringkoebing/Pani-aabner-klinik-for-thaimassage-i-Velling/artikel/374955 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 3. December, 2018 Hej alle i kære brødre og fætre. Det bliver super spændende om der kommer en god anmeldelse fra stedet og ISÆR om også datteren giver mere end den bløde massage og arbejdet i receptionen. Hun ser super lækker ud.. Desværre for langt for mig for en tur til Ringkøbing... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mthom 145 Skrevet 3. December, 2018 Spændende med en 4 hånds og måske dobbelt B2B Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 169 Skrevet 3. December, 2018 Umiddelbart synes jeg ikke det ligner et sted hvor der tilbydes ekstra... Men kan selvfølgelig ta fejl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 169 Skrevet 6. December, 2018 Er der nogen som har været her endnu? En lidt lang køretur for mig nemlig, men ku være rart med lidt erfaringer fra andre først? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vltj 12 Skrevet 20. December, 2018 Jeg var forbi “butikken” den anden dag. Klokken var ca 12.45 og der havde hun først tid kl 17. så jeg tror man er nød til at bestille tid inden fremmøde. Det virker som om der er godt gang i biksen. Jeg spurgte lidt ind til ydelserne, og er 90% sikker på der ikke er noget frækt på menuen, men man ved jo aldrig hvad der sker når man ligger på briksen men pigen/tøjet/stedet indikerer bestemt ikke at muligheden er tilstede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
vltj 12 Skrevet 22. December, 2018 Så fik jeg besøgt stedet. Det et meget pænt og seriøst sted. Blev vist ind i værelset af datteren. Smid tøjet på stolen og kun underbukser på, sagde hun fik en god massage med varm olie, af Pani selv og UDEN der blev lagt op til andet. Så er man til en god gang massage, uden mulighed for ekstra, kan man roligt besøge stedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 60 Skrevet 10. September, 2019 Det lyder kedeligt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg