Guest Thebackpacker Skrevet 4. December, 2018 Hej Jeg efterlyser kort og godt at tage en GP med ud i et storcenter og få den suttet af i et omklædningsrum eller endnu bedre måske sex, hvis altså der er ro nok til det :-) Skriv i Pb hvis nogen piger har interesse i det her op til jul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensemanden 242 Skrevet 5. December, 2018 Og mig som aldrig har set frem til den dag, hvor julegaveindkøbene skulle foretages. Dagen kunne jo ligefrem blive hyggelig - meget hyggelig. Håber for dig - Thebackpacker - at du får nogle henvendelser, for de fynske piger er nu dejlige. Skulle der på Sjælland/København være en Gp, der kunne tænke sig det, kunne jeg bestemt også være interesseret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 5. December, 2018 Jamen mulighederne er uendelige og at mødes på den måde - er sindssygt frækt - håber, at du finder en lækkermås at være uartig med @Thebackpacker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg