Guest Christina ssbbw Skrevet 8. December, 2018 Ekstra Bladet har en artikel om 2 Danskere der er kravlet op til toppen af Keopspyramiden og har taget et nøgenbillede (de dyrkede ikke sex ifølge ham selv, selvom det ser sådan ud på billedet). Så jeg kom til at tænke på jer herinde. Hvor er det skøreste sted du har dyrket sex? https://ekstrabladet.dk/ferie/se-videoen-noegne-danskere-forarger-paa-toppen-af-keopspyramiden/7429269 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tilmodenQ 230 Skrevet 8. December, 2018 tja det må være på det værksted jeg var i lære, med chefens mor midt mellem kundebiler... eller i en lille jolle på åben sø... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thaiuser 681 Skrevet 8. December, 2018 Synes egentligt ikke rigtigt at jeg nogensinde har haft sex nogle decideret skøre steder. Men kategorien “offentlige steder med opdagelsesrisiko” har jeg være i et par gange. I DGI-byens svømmehal har jeg haft sex både i vandet og i dampbadet. Da vi var i vandet var der en livredder som fattede mistanke og begyndte at gå over imod os, hvilket fik os til at afbryde seancen. Lidt senere gik vi i dampbadet og da en enkelt eller to andre som også var derinde gik ud, så fortsatte og fuldførte vi forehavendet. Det skal siges at det var om aftenen, hvor der ikke er så proppet med børn og andre gæster, men alligevel.. nogle mennesker var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest M54Årh. Skrevet 8. December, 2018 tilmodenQ skrev, for 28 minutter siden: tja det må være på det værksted jeg var i lære, med chefens mor midt mellem kundebiler... eller i en lille jolle på åben sø... Den var fræk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 8. December, 2018 I en kørende bil . Med chaufføren . ( ja jeg var meget ung og uansvarlig dengang ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. December, 2018 Vil gerne følge trop, ved stranden, i skoven, i et par biler, i et kosteskab på et fransk hotel, på færgen i et personalerum, på offentlige toiletter, i solarium, i en togkabine, på spisebordet hos bollevennens forældre, op af en bil på en rasteplads. Er altid opmærksom på ikke at genere andre med mine lyster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ivanhoe Skrevet 8. December, 2018 Raabjerg mile, skal dog siges at det var udenfor normal turistsæson hvad med dig selv @Christina ssbbw ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cogb 196 Skrevet 8. December, 2018 min oplevelse er en køretur fra Nakskov til køge, hvor hun suttede mig hele vejen,,, og till alle andre... Nej .. leg ikke på motervejen. det kan gå SÅ galt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1065 Skrevet 8. December, 2018 Et fly toilet i B747 i 38000Fod over den Bengalske Bugt - ikke meget plads men frækt , og det for at komme med i "Milehigh" klubben 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 8. December, 2018 Ja sorry, Mols Bjerge, en Pinse morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 8. December, 2018 På den lille ø i Lyngby sø, mens kanoer sejlede forbi. Ellers er der intet der slår Cheopspyramiden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 8. December, 2018 Lady C skrev, for 30 minutter siden: I en kørende bil . Med chaufføren . ( ja jeg var meget ung og uansvarlig dengang ) Var det rigtig sex, eller fik han et blowjob mens han kørte? Godt det gik godt ☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. December, 2018 (edited) @ThaiuserDet er da et skørt sted, men godt I ikke blev smidt ud af den livredder. @tilmodenQ chefens mor. Og i en jolle på en sø? Var I ikke nervøse for at nogle lurede på jer? @Lady C Godt han ikke kørte galt. @Nemtøs Du glemte at skrive Ikea (den morer jeg mig stadig over). Man ved bare det bliver vildt når du folder dig ud. @Ivanhoe I skulle da have gjort det mens der var turister og inviteret nogle stykker med i legen. Det er om at være åben og venlig mod turisterne, ikke? @Cogb Nu vil jeg ikke spørge om du kan holde længe eller... Men man bør heller ikke gøre det på andre slags veje. Det er for farligt. Men der skete forhåbentlig ikke noget? @pdrhan Var I ikke bange for at blive opdaget? @Thaimig Hyggeligt. @Borende X Jamen er den ø ikke ret lille og de sejler tæt forbi? Nu vil jeg tænke på dig hver gang jeg kommer forbi den sø. Og en pyramide? Vildt at I ikke blev opdaget. Mine frækkeste steder er nok toilettet i kælderen i Palads bio. Og en Strandvej oppe ved vejen hvor et lavt hegn lige kunne skjule hvad vi stod op og lavede. Og vi stod meget stille da en politibil kørte forbi. Så jeg er jo næsten artig i forhold til nogle af jer andre. Redigeret 8. December, 2018 af Christina ssbbw Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 8. December, 2018 (edited) fraodense skrev, for 2 minutter siden: Var det rigtig sex, eller fik han et blowjob mens han kørte? Godt det gik godt ☺️ Det var skam rigtig sex. sad ovenpå ham Redigeret 8. December, 2018 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 8. December, 2018 Har selv haft sex i offentligt bad, klitterne, bilen og skoven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 8. December, 2018 Lady C skrev, for 1 minut siden: Det var skam rigtig sex. sad ovenpå ham Det må have været en spændende køretur. Forhåbenligt kom han hurtigt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. December, 2018 Thaimig skrev, for 9 minutter siden: Ja sorry, Mols Bjerge, en Pinse morgen Smukt område - jeg vil også i Mols Bjerge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 8. December, 2018 Jeg har haft sex på Kronborg slot en skøn mørk efterårs aften i tordenvejr, med en lækker blondine det var tæt på lukketid så der var ikke ret mange gæster så vi blev ikke opdaget... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 8. December, 2018 fraodense skrev, Lige nu: Det må have været en spændende køretur. Forhåbenligt kom han hurtigt? vi stoppede da vi indså at det blev for farligt . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. December, 2018 Nemtøs skrev, Lige nu: Smukt område - jeg vil også i Mols Bjerge Jeg har ikke lavet tråden for at du skulle få ny inspiration. Ha ha ha. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 8. December, 2018 Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden: @ThaiuserDet er da et skørt sted, men godt I ikke blev smidt ud af den livredder. @tilmodenQ chefens mor. Og i en jolle på en sø? Var I ikke nervøse for at nogle lurede på jer? @Lady C Godt han ikke kørte galt. @Nemtøs Du glemte at skrive Ikea (den morer jeg mig stadig over). Man ved bare det bliver vildt når du folder dig ud. @Ivanhoe I skulle da have gjort det mens der var turister og inviteret nogle stykker med i legen. Det er om at være åben og venlig mod turisterne, ikke? @Cogb Nu vil jeg ikke spørge om du kan holde længe eller... Men man bør heller ikke gøre det på andre slags veje. Det er for farligt. Men der skete forhåbentlig ikke noget? @pdrhan Var I ikke bange for at blive opdaget? @Thaimig Hyggeligt. @Borende X Jamen er den ø ikke ret lille og de sejler tæt forbi? Nu vil jeg tænke på dig hver gang jeg kommer forbi den sø. Og en pyramide? Vildt at I ikke blev opdaget. Mine frækkeste steder er nok toilettet i kælderen i Palads bio. Og en Strandvej oppe ved vejen hvor et lavt hegn lige kunne skjule hvad vi stod op og lavede. Og vi stod meget stille da en politibil kørte forbi. Så jeg er jo næsten artig i forhold til nogle af jer andre. @Christina ssbbw - Ikea hører ind under de offentlige toiletter, men det var en sindsyg frækt oplevelse jeg havde med en fræk bruger herindefra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fraodense Skrevet 8. December, 2018 Lady C skrev, for 3 minutter siden: vi stoppede da vi indså at det blev for farligt . Gad godt køre en tur med dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. December, 2018 Nå ja. Jeg har også engang gjort det på bagsædet af min bil hvor vi holdte lidt nede af en skovsti. Pludselig kom der en hel klasse gående forbi. Det samme skete få minutter senere. Jeg har aldrig fået tøj på så hurtigt. Det var en folkeskole i nærheden der havde motions dag lige ned af den skovsti vi havde valgt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 8. December, 2018 (edited) Det er lige før vi skal lave en tråd med en fræk udfordring. Den bruger der klarer udfordringen får lov at finde på næste udfordring og så kører den videre. Det skal selvfølgelig være udfordringer der kan klares indenfor landets grænser og uden at sætte nogle i fare. Redigeret 8. December, 2018 af Christina ssbbw Jeg tilføjede det sidste, inden Borende X foreslår en pyramide. Fnis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sparkster Skrevet 8. December, 2018 Foran Brønshøj Kirke, kl 7 om morgenen en Lørdag... kom hjem uden mine sko, tror det var en god aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg