Morabito 1170 Skrevet 8. December, 2018 Oookay...dem her? Anybody? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 8. December, 2018 Dem her..? Hvad er det du gerne vil spørge om..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Morabito 1170 Skrevet 8. December, 2018 (edited) WhoKnowsWhat skrev, for 5 minutter siden: Dem her..? Hvad er det du gerne vil spørge om..? Om nogen ved, om de har nogle gode tips til julemarkeder i Budapest. Redigeret 8. December, 2018 af Morabito 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 8. December, 2018 Det er nok forkert sted du skriver det i... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 846 Skrevet 9. December, 2018 De nævner selv i annoncen, at stedet er på Tagensvej. Jeg kan se af fotos, at der er tale om netop den famøse kælder på Tagensvej. Her har jeg haft oplevelser af meget svingende kvalitet. Men jeg er også interesseret i at høre nærmere fra nogen der har besøgt pigerne? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg