Sødtøs 114 Skrevet 9. December, 2018 Hvad har været dit dyreste besøg nogensinde hos en glædespige? jeg havde for lidt tid siden en af mine søde, lækre kunder på besøg, han havde betalt for 30 min, men fordi vi har så fed en kemi og han er god i sengen, så "glemte" jeg tiden med vilje. pludselig sprang han ud af sengen, hoppede i tøjet og undskyldte at han havde et vigtigt møde og ud af døren var han. senere på aften fik jeg en SMS fra ham af at jeg var godt nok det dyreste besøg han havde oplevet. på vej til mødet var det åbenbart gået så stærkt at hans Mercedes havde hul i bunden af bilen, så det kostede ham 2500kr i bøde samt et klip og hans møde blev aflyst fordi han ikke dukkede op, netop fordi han blev tilbageholdt af politiet og gik derfor glip af en handel på 800.000kr jeg tror der går lang tid før jeg ser ham igen 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hrlejlighedsvis 45 Skrevet 9. December, 2018 Well.. Det lyder til at være 800.000 spenderet på den gode måde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 9. December, 2018 En 800.000 kr handel på en søndag formiddag Gad vide hvad der lå i bagagerummet på den Mercedes 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den grå 198 Skrevet 9. December, 2018 (edited) Jeg kørte galt og totalskadede bilen undervejs hjem fra en glædespige en gang. Det er vist det dyreste med den målestok. Redigeret 9. December, 2018 af Den grå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 9. December, 2018 Mon ikke der er nogle skilsmisser der tager førstepladsen der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 9. December, 2018 People Pleaseren skrev, for 7 timer siden: Mon ikke der er nogle skilsmisser der tager førstepladsen der. Eller ægteskaber ,,som man jo siger i fagsprog ,,den dyreste luder er hende derhjemme ,,sorry (ironi kan forekomme) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 9. December, 2018 Der kan være store forskelle på priserne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg