Bananas 17565 Skrevet 12. December, 2018 Fantastiskt fint arbejde - med cyklerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. December, 2018 Det skal være en tråd, hvor sadlen er taget af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest piratos Skrevet 12. December, 2018 Bananas skrev, for 2 timer siden: Lækker RØV Hun har Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 12. December, 2018 Borende X skrev, for 34 minutter siden: Det skal være en tråd, hvor sadlen er taget af. Eller en tråd hvor piger har mistet deres cykler. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 12. December, 2018 Borende X skrev, for 1 time siden: Det skal være en tråd, hvor sadlen er taget af. Så hopper kæden da helt af... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 12. December, 2018 Anilingus skrev, for 5 timer siden: Så hopper kæden da helt af... Og så skal cyklen repererer i den anden cykeltråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 12. December, 2018 (edited) Ak ja errindere de unge dage, hvor en rask ung mand kunne få en søndagstur sigletur aftale, ved at smøre og reparerer en alderssvarende kvindes velocipede...ak ja og vi citerede jeppe aakjær...husker du kryds.. Redigeret 12. December, 2018 af Alkoholikeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 12. December, 2018 Midtj skrev, for 11 timer siden: Eller en tråd hvor piger har mistet deres cykler. Naah - man bliver jo helt trist når man ser hende. Hun skal få en ny cykel af mig, har masser her hjemme på gården. Bl.a. den her unge mandens cykel som jeg beslaglagde når jeg stoppede ham klædt på den her facon. Tænke sig at cykle uden bukser på den her måden??? Hvor henne er verden på vej? Hans cykel skal hun have, hvis du bare sender mig hendes tlfnr. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4580 Skrevet 12. December, 2018 Butch skrev, for 17 timer siden: Dejlig frækt vintage billede, se hvor sødt hun smiler og bemærk det bare stykke af låret. MUMS. Ja, hun forresten også køn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 12. December, 2018 (edited) Takker til @Butch for en ny og tiltrængt tråd Tænker at vi her nok osse bør huske ham som gjorde det muligt Redigeret 12. December, 2018 af mature man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 12. December, 2018 mature man skrev, for 30 minutter siden: Takker til @Butch for en ny og tiltrængt tråd Tænker at vi her nok osse bør huske ham som gjorde det muligt Humoren var sjovere i gamle dage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. December, 2018 mature man skrev, for 53 minutter siden: Takker til @Butch for en ny og tiltrængt tråd Tænker at vi her nok osse bør huske ham som gjorde det muligt Vaklede lidt mellem at give et “tak” eller et “like” for din tak for tråden. Men den blev egentlig bare oprettet som en pendant til @Bananas‘s tråd om cykler - og i samme ånd som jeg tror hans tråd blev oprettet i, Se under feedback til Euroguide. Så du får en grine smiley for Monty Phyton i stedet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 12. December, 2018 Butch skrev, for 29 minutter siden: Vaklede lidt mellem at give et “tak” eller et “like” for din tak for tråden. Men den blev egentlig bare oprettet som en pendant til @Bananas‘s tråd om cykler - og i samme ånd som jeg tror hans tråd blev oprettet i Jeg opfattede den nu som en parodi på alle disse billed- og selfietråde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 12. December, 2018 Borende X skrev, for 11 minutter siden: Jeg opfattede den nu som en parodi på alle disse billed- og selfietråde. Det er den også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
homesafe 11 Skrevet 12. December, 2018 Butch skrev, for 18 timer siden: Det er den nye Team sky, cykelsko 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 12. December, 2018 Bananas skrev, for 5 timer siden: Hans cykel skal hun have, hvis du bare sender mig hendes tlfnr. Ser den stakkels pige da ikke ud til at have problemer nok? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg