Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2018 13 hd.mp4 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 13. December, 2018 (edited) Hej guys . Stillingen er nu 1-1 Redigeret 13. December, 2018 af Hunting for beaver 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 13. December, 2018 Hmm, det var da godt nok tidligere end forventet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 13. December, 2018 Uha chancerne er godt nok ved at være små. Håber dog stadig på en gevinst 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2018 People Pleaseren skrev, for 5 minutter siden: Hmm, det var da godt nok tidligere end forventet. Jamen jeg skal jo arbejde idag mus. Kna jo ikke forkæle jer herinde imens jeg forkæler mine gæster 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 13. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 6 minutter siden: Jamen jeg skal jo arbejde idag mus. Kna jo ikke forkæle jer herinde imens jeg forkæler mine gæster Ja ok. My bad. Burde have tjekket dine arbejdstider ud så jeg var klar. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2018 Ja det egentlig for dårligt af dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThomasHansen 62 Skrevet 13. December, 2018 Frække Tina Hvordan jeg deltage i jule konkurrencen /Thomas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lovethatass 52 Skrevet 13. December, 2018 ØVØV kan ikke se dagens julekalender trækning. Men gætter på at det desværre ikke var mig der vandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 13. December, 2018 Frække Tanja skrev, for 12 timer siden: 13 hd.mp4 Kære Tanja Fræk ,,mange tak fordi jeg måtte følge med igen idag i dagens højdepunkt ,, Det er et fint lille afbræk for mig her i den lettere stressede juletid God aften Tanja Fræk Knus og kram din ven Hunter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 13. December, 2018 lovethatass skrev, for 1 time siden: ØVØV kan ikke se dagens julekalender trækning. Men gætter på at det desværre ikke var mig der vandt Nej så havde du nemlig vidst det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 13. December, 2018 (edited) Hunting for beaver skrev, for 1 time siden: Kære Tanja Fræk ,,mange tak fordi jeg måtte følge med igen idag i dagens højdepunkt ,, Det er et fint lille afbræk for mig her i den lettere stressede juletid God aften Tanja Fræk Knus og kram din ven Hunter Sig mig er du i "familie" med alle GPerne på EG? Redigeret 13. December, 2018 af Vendelbo773 Tilføjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 13. December, 2018 Glæder mig til at udløse præmien 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 14. December, 2018 Vendelbo773 skrev, for 7 timer siden: Sig mig er du i "familie" med alle GPerne på EG? Nej dog ikke Hr. Vendelbo Har ikke besøgt så mange forskellige endnu ,,men derfor kan man jo godt lave lidt sjov og ballade,og selvfølgelig tale og behandle både dem man skriver til og alle fremtidige bekendtskaber. Synes faktisk at omgangstonen herinde er ret fin ,,kun ganske få "udbrud", men det kan jo aldrig undgås ,sådan er livet og mennesker bare generelt set Nu afventer jeg så bare at Tanja Fræk ligger dagens trækning ud ,, God dag derude Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg