pebber 30 Skrevet 13. December, 2018 https://annoncelight.dk/showad/266038 besøgte dette par i går efter nogle sms'er og et hurtigt opkald tog jeg turen til Billund, det skulle jeg ikke fortryde kom ind hilste kort på manden i huset fik ordnet det økonomiske og derefter vist ind til fruen som lagde blindfolded og nøgen på sengen hvad vi lavede skal jeg lade være usagt men var en god oplevelse og jeg kommer helt sikkert igen 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 13. December, 2018 pebber skrev, for 9 minutter siden: hvad vi lavede skal jeg lade være usagt Øhhh nå - men hvorfor oprettede du så tråden?? 3 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 30 Skrevet 13. December, 2018 For at lave en anmeldelse og du behøver vel ikke detaljer 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 13. December, 2018 pebber skrev, for 6 minutter siden: For at lave en anmeldelse og du behøver vel ikke detaljer ikke meget anmeldelse i det indlæg.....kan heller ikke forstå hvorfor det er oprettet.... 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
peterpikkemand 5 Skrevet 13. December, 2018 Er hun piercet andre steder end tungen ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 30 Skrevet 13. December, 2018 pdrhan skrev, for 3 minutter siden: ikke meget anmeldelse i det indlæg.....kan heller ikke forstå hvorfor det er oprettet.... Syntes da det siger noget om oplevelsen at jeg vil komme igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 13. December, 2018 Fint at du er tilfreds, men det er da ønskeligt at du skriver lidt mere. Hvis alle skrev så kortfattet så ville der ikke være meget ved at læse med herinde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 13. December, 2018 pebber skrev, for 4 timer siden: Syntes da det siger noget om oplevelsen at jeg vil komme igen Overhovedet ikke! Det siger bare at DU tilsyneladende havde en god oplevelse, men intet om hvorfor? Og dermed nærmest værdiløs 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Friske 15 Skrevet 13. December, 2018 Hvad var prisen og for hvor lang tid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 30 Skrevet 13. December, 2018 MrLovaLova skrev, for 3 timer siden: Overhovedet ikke! Det siger bare at DU tilsyneladende havde en god oplevelse, men intet om hvorfor? Og dermed nærmest værdiløs Hvor skrev jeg tilsyneladende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 30 Skrevet 13. December, 2018 Friske skrev, for 3 timer siden: Hvad var prisen og for hvor lang tid 500 for 15 min Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
messi 39 Skrevet 17. December, 2018 Wauv en anmeldelse. Den får du en pris for til årets uddeling! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 17. December, 2018 Det er mere en reklame end anmeldelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 17. December, 2018 pebber skrev, den 13-12-2018 at 17:54: 500 for 15 min Kanin sex... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pebber 30 Skrevet 18. December, 2018 pdrhan skrev, den 17/12/2018 at 15:22: Kanin sex... Måske men var nu godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Keiro 98 Skrevet 20. December, 2018 Jeg har også været hos dem, men kun til blow. Som hun er rigtig god til. Hendes mand var tilstede i mens. Vi har aftalt at jeg skal komme forbi igen hvor jeg skal kneppe hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Helot Skrevet 20. December, 2018 Har også været forbi (lørdag) fik først blow af hende mens jeg fik en snak med hendes mand om swingerklubber bagefter fik hun den først bagfra og i missionær. Sluttede med at komme på hendes bryster. Frækt for 700 kr uden ur og stress Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 26. December, 2018 Bare fordi pebber ikke kommer med slibrige detaljer om selve akten, så fortæller han at han har haft en god oplevelse.. Så han får stadig et plus herfra Lidt er bedre end intet.... Så bliv endelig ved med at anmelde pebber. Der er ikke så mange anmeldelser på Eroguide mere fordi der ALTID skal være nogle der sætter spørgsmål eller bare er..... ja bitterfisser og negative hulemænd! 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 26. December, 2018 John41 skrev, for 1 time siden: Bare fordi pebber ikke kommer med slibrige detaljer om selve akten, så fortæller han at han har haft en god oplevelse.. Så han får stadig et plus herfra Lidt er bedre end intet.... Så bliv endelig ved med at anmelde pebber. Der er ikke så mange anmeldelser på Eroguide mere fordi der ALTID skal være nogle der sætter spørgsmål eller bare er..... ja bitterfisser og negative hulemænd! Jeg tror ikke helt du har forstået det, det er ikke et spørgsmål om at komme med slibrig detaljer, det drejer sig om at lave en troværdig anmeldelse, hvad enten den er kort eller lang. Dette site får rigtig mange utroværdige anmeldelser af pigerne selv, bagmænd, betalte kunder osv der kun har til formål at reklamere. Så nej er ikke enig i lidt er bedre end intet. p.s. Er ikke hulemand Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
grå 88 Skrevet 1. September, 2019 Ratata skrev, den 13.12.2018 at 09:39: Øhhh nå - men hvorfor oprettede du så tråden?? ja hvorfor det når du ikke vil fortælle noget legede m med eller ?? siden det er et par vil godt vide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg