Arne Jensen 2078 Skrevet 17. November, 2021 Stiv finger skrev, for 4 timer siden: Hun har fået fast arbejde og en kæreste. Så hun holder pause men tænker hun kommer tilbage en dag Måske når hun mangler lommepenge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 21. August, 2022 Stiv finger skrev, den 17.11.2021 at 08:20: Hun har fået fast arbejde og en kæreste. Så hun holder pause men tænker hun kommer tilbage en dag Har du kontakt til hende.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 31 Skrevet 22. August, 2022 Thomson skrev, den 21.8.2022 at 18:07: Har du kontakt til hende.? Nej men ved hvem hun er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 20. Januar, 2023 Stiv finger skrev, den 22.8.2022 at 21:10: Nej men ved hvem hun er Har du set hende fornyeligt .? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 31 Skrevet 21. Januar, 2023 Thomson skrev, for 17 timer siden: Har du set hende fornyeligt .? Hun er ikke aktiv lige nu hun har fået et arbejde Har stadig hest som koster meget så mon ikke hun kommer tilbage på et tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 21. Januar, 2023 Stiv finger skrev, for 14 timer siden: Hun er ikke aktiv lige nu hun har fået et arbejde Har stadig hest som koster meget så mon ikke hun kommer tilbage på et tidspunkt Jo kunne man håbe, hvis hun er som hun var tidligere.? mon hun så vil ses indendørs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 31 Skrevet 22. Januar, 2023 Thomson skrev, for 8 timer siden: Jo kunne man håbe, hvis hun er som hun var tidligere.? mon hun så vil ses indendørs Som hun var tidligere ? jeg har mødtes med hende indenfor. Har ikke prøvet udendørs Det kunne jeg ikke få hende til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 22. Januar, 2023 Stiv finger skrev, for 6 timer siden: Som hun var tidligere ? jeg har mødtes med hende indenfor. Har ikke prøvet udendørs Det kunne jeg ikke få hende til Ja frisk og fræk okay, hun var mest til udendørs da jeg mødtes med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 31 Skrevet 23. Januar, 2023 Thomson skrev, for 19 timer siden: Ja frisk og fræk okay, hun var mest til udendørs da jeg mødtes med hende Okay. Hvor mødtes i henne ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 23. Januar, 2023 Stiv finger skrev, for 8 timer siden: Okay. Hvor mødtes i henne ? Omkring hvor hun bor, var det også hjemme hos hende du mødtes med hende.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stiv finger 31 Skrevet 23. Januar, 2023 Thomson skrev, for 6 minutter siden: Omkring hvor hun bor, var det også hjemme hos hende du mødtes med hende.? Nej. Det var hos mig hun kom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg