Ginne 323 Skrevet 14. December, 2018 Besøgte Ice i går. Blev modtaget med et stort smil og frække hænder. Startede med et kort skyl. Hun giver en god hård massage. Men var kommet for at hygge sexe. Og det blev der. Elsker når vi afslutter med hende på ryggen med hovedet ud over briksen. Så fik jeg et vildt godt blow mens hun klarede sig selv. Og jeg kærtegnede hendes bryster. Vildt ophidsende. Sidste gang - nej absolut ikke. https://annoncelight.dk/showad/251395 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tiktak 13 Skrevet 14. December, 2018 hvorfor lave en anmeldelse ??? du har jo anmeldt hende en gang får du rabat for at lave flere anmeldelser ?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ginne 323 Skrevet 14. December, 2018 Fordi jeg har været der 2 gange. Hvorfor læser du det hvis du kun kan komme med negative tilbagemelding. Det står dig fuldstændigt frit om du gider læse det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
4real 74 Skrevet 14. December, 2018 tiktak skrev, for 4 timer siden: hvorfor lave en anmeldelse ??? du har jo anmeldt hende en gang får du rabat for at lave flere anmeldelser ?? Manden er måske bare glad for at komme hos pigen og syntes han vil dele endnu en oplevelse Ice ser da også sprød ud 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamse 25 Skrevet 14. December, 2018 Så skulle I prøve Chrry Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dealmaker 111 Skrevet 15. December, 2018 Bamse skrev, for 14 timer siden: Så skulle I prøve Chrry Er der anmeldelser af hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 116 Skrevet 28. Januar, 2019 Besøgte stedet her til formiddag og det var ICE som var ledig, skulle vise sig at blive godt, rigtig godt. valgte fp med super. Tilpas massage med varm olie og varme hænder. Var nøgen under massagen, men jeg så det først et stykke inde i massagedelen. Hun blev helt forlegen da min øjne vandrede op og ned af hendes krop med hjulpen bryster og en helt glat mis..... Efter “turn” gik det over stok og sten... fantastisk blow. Har vel en gennemsnitlig diller, men ingen problemer med at tage den til roden. Våd og med øjenkontakt. Ville “syd på” og blev der mere tid end forventet. Dejlig velduftende og med naturlige små suk og stønnen. På med kondom og stod på gulvet med hende på briksen. Tror sku hun har været gymnast tidligere for var meget fleksibel og benene kom godt ud til siden. Øvelse gør mester... Af med gummi og fik en ordentlig sutte tur og sekunder før jeg kom, slap hun grebet og fik ladningen på begge bryster og lidt på halsen... Kunne se hun tænkte “ uha, tæt på” men det skal vist aftales til næste gang. For der bliver en næste gang. Go aften... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 29. Januar, 2019 Hvem på billederne er Cherry og hvem er Ice? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gammelnisse 73 Skrevet 29. Januar, 2019 KAN skrev, for 6 minutter siden: Hvem på billederne er Cherry og hvem er Ice? Det står faktisk på billederne, hvem der er hvem ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 1990 Skrevet 29. Januar, 2019 Jeg besøgte Cherry samme sted i går. Hun er sateme flot ( sorry) det visuelle er i top men det kunne godt blive bedre med service Skriver nok en anmeldelse senere 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Del7100 116 Skrevet 29. Januar, 2019 Glæder mig til at høre om besøget. Ikke noget med Sorry :-). Jeg havde jo en glimragende oplevelse... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dr X 1458 Skrevet 30. Januar, 2019 Besøgte Ice for en uges tid siden til en time. Dejlig kvinde. Massagen var fin, men fås dog bedre der hvor der kun er massage på programmet. Ekstra var også rigtigt fint til standardpris for Vejle. Stedet er pænt og rimeligt diskret og bad fås. Den eneste beklagelse var tiden, det blev vel til en 45 minutter effektivt. Gentagelse frister, men må jeg lige være skarpere mht tiden hvis jeg prøver igen. mvh Dr X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg