Frække Tanja 3633 Skrevet 14. December, 2018 De forladte damecykler's tråd 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. December, 2018 Bananas skrev, for 5 minutter siden: Ja sådan kan det gå når man cykler i shorts, og anakondaen ryger i egerne..... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. December, 2018 Butch skrev, Lige nu: Ja sådan kan det gå når man cykler i shorts, og anakondaen ryger i egerne..... Ja, sker tit - når man har det forkerte outfit. Anakondasikrede shorts er et must idag. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. December, 2018 Bananas skrev, for 1 minut siden: Ja, sker tit - når man har det forkerte outfit. Anakondasikrede shorts er et must idag. Aaaaaahahahahahaha Lige som kvinder har Bh’er...... Bananas Jeg hulker af grin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. December, 2018 Bananas skrev, Lige nu: Har I allerede så meget sne i Sverige ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. December, 2018 Bananas skrev, for 1 minut siden: Jeg er sikker på der ligger en meget trist historie bag dette deprimerende foto. Håber virkelig pigen er frisk igen og klar på lidt sjaw på satin lagner i måneskinnet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. December, 2018 Bananas skrev, for 8 minutter siden: Er det et billede fra en Peter Sellers-film, hvor det lykkes ham at oversvømme en villa med skum? Jeg tænker på Birtdie-namnam Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. December, 2018 Boris hjælper briterne fra EU og pigerne fra sine cykler. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 14. December, 2018 I er nogle meget anderledes personligheder allesammen Føler mig helt normal i jeres selskab, tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 14. December, 2018 Hvad er f.eks en fisk uden en cykel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fafnersbane 7623 Skrevet 14. December, 2018 Bananas skrev, for 8 timer siden: Altid godt med en solid reserveslange i tilfælde af punktering. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 14. December, 2018 Toddy skrev, for 41 minutter siden: I er nogle meget anderledes personligheder allesammen Føler mig helt normal i jeres selskab, tak for det Tak Toddy. Det er nemlig min mission i livet - at få andre at føle sig normale. Hvis nogen føler sig det mindste mærkelig - call for Bananas - så bliver alt andet straks normalt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 15. December, 2018 Borende X skrev, for 5 timer siden: Hvad er f.eks en fisk uden en cykel? En kvinde uden en mand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 15. December, 2018 Bananas skrev, for 21 timer siden: Ja, sker tit - når man har det forkerte outfit. Anakondasikrede shorts er et must idag. Den burde nok have været ovre i Mekaniker tråden, men er vel også relevant her, når vi taler om “løse genstande” der kan ende steder de ikke burde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg