arnolddk 3 Skrevet 4. Oktober, 2012 Var på besøg hos blondinerne i borgergade 32 i Aalborg Blev vel modtaget af en lækker italiensk ung kvinde (midt i tyverne) Valgte en time med massage superfransk og sex i flere stillinger Efter et bad blev jeg puslet om og blæst til kamp derefter 69 og så en rigtig god gang sex miss , doggy og derefter ridetur det var mere end lille arnold kunne holde til , men efter en gang rengøring var det tid til lækker crememassage hmmm Så kom den lille skønne ned og puttede i arm og vi småsnakkede om alt muligt derefter nullen af den lille og en lille suttetur , miss og så spurgte hun om ikke jeg ville komme på hendes lækre bryster , ingen nej fra mig , lækkert Kan helt sikkert anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cabelas 13 Skrevet 4. Oktober, 2012 Har du et link....? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnolddk 3 Skrevet 5. Oktober, 2012 Der er et link på ekstrabladet Husker ikke hendes navn ,tror ikke jeg spurgte, så kun hendes krop og ansigt, måske ikke særligt smart af mig men jeg er da ærlig og kun en mand men hun er mellemblond og italiener , skal hjem til Milano om 20 dage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
apollodrengen 29 Skrevet 5. Oktober, 2012 Hej. Der er et link her: http://massage.side6.dk/blondinerne Jeg besøger af princip ikke steder der bruger falske billeder: http://www.foro-total.net/foro/famosas- ... 26663.html Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Oktober, 2012 Jeg er lige lidt mystificeret. Kan det virkelig passe, at der nu ligger 2 steder, side om side, i Borgergade? Limfjordens Perle i Borgergade 30A Blondinerne i Borgergade 32 Eller er der noget, som jeg har fået galt i halsen? Venligst Sjafutten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
arnolddk 3 Skrevet 5. Oktober, 2012 Det kan godt være at billederne ikke passer men man bliver ikke snydt , pigerne har ikke selv noget med hjemmesiden at gøre da de ikke taler en brik dansk Det er rigtigt det er to steder lige ved siden af hinanden , ind i porten og ringe på . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg