Hop til indhold
Guest Girl1

ATTENTION !!!! BE CAREFUL GIRLS !!! ROBBERY!

Recommended Posts

Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har faktisk ord for at beherske et engelsk i tale og skrift, der ligger noget over gennemsnittet. Det er derfor, jeg bliver så kreperet, når jeg ser nogen herinde føre sig frem på noget mangelfuldt miskmask. Og desuden mener jeg, at det er et dansk site, hvorfor det også skal være dansk/skandinavisksproget.

Find nu lidt julehumør frem, og se det lidt fra den humoristiske side din nisse ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har faktisk ord for at beherske et engelsk i tale og skrift, der ligger noget over gennemsnittet. Det er derfor, jeg bliver så kreperet, når jeg ser nogen herinde føre sig frem på noget mangelfuldt miskmask. Og desuden mener jeg, at det er et dansk site, hvorfor det også skal være dansk/skandinavisksproget.

Du er vel ikke ligefrem blevet tøsefornårmet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JayMay skrev, for 20 timer siden:

Det er godt nok en skidt indstilling at have.

Det syntes jeg ikke. Det hedder realisme, og jeg tror der er et sæt Danske og et sæt Norske forældre der i disse dage er kede af at deres piger troede på muslimer. Jeg forsøgte at lære mine at man ikke skulle tro det bedste om alle.  BR

Del dette indlæg

Link til indlæg
Butch skrev, 1 time siden:

Find nu lidt julehumør frem, og se det lidt fra den humoristiske side din nisse ;)

Jeg hader julen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

når jeg læste historien og før jeg kom til signalmentet så tænkte jeg at dette måtte være en muslim og det var det.

To the victim

it might be against the law to put pictures of the offenders on buildings and in newspapers but to punish you they have to know who you are.

the question is also what priority it would have with police?

newspapers publish pictures of people who are suspected of crime so i can not see why it should be illegal for you to publish pictures of suspected thieves

i think stealing from you is such a despicable crime

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Girl1

NewPunter skrev, den 20/12/2018 at 12:20:

Nej, det håber jeg da godt nok heller ikke. Men vi lever i en krænkelsestid, så der skulle nok være nogen der gik i små sko og ville klage, hvis der stod "ingen muslimer" i en annonce.

Jeg synes det er helt fornuftigt at frabede sig besøg fra muslimer.

Half of Balkans population  are Christians or Orthodox. 

These men came visit two girls. 

Redigeret af Girl1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Girl1 skrev, 1 time siden:

Half of Balkans population  are Christians or Orthodox. 

These men came visit two girls. 

Folk fra den ortodokse kirke er kristne. 

Jeg må lige sige at jeg aldrig har haft en serbisk/ kroatisk / tidligere Jugoslaviske mænd  som behandler kvinder på den måde. Det gælder alle med tilhørende forhold til den kirke. Albaniere tilhører ikke den kirke men udgiver sig ofte for at være for nogle af de lande. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

Ingen herinde skal tage fejl af jeg mener vores kristne kirke kommer til debat hos hos slugemekanismen i danmark. 

Hold skidt fra snot :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha

Emnet er jo forfærdeligt....så kunne der være nogle søde sjæle der hjalp dem med at ringe til politiet....

Eller hvad? Hvor er folks ansvarspligt? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BM29

https://www.bt.dk/debat/annette-heick-jeg-faar-lyst-til-at-gaa-hvis-det-sker-under-min-juleshopping

Jeg er til gengæld blevet "snydt"  nok gange af udenlandske lykkeriddere at jeg holder mig til danske GP´er . 

Selvfølgelig er det ikke sjovt for den stakkels GP, og det er vel også en del af årsagen til at de steder hvor jeg færdes i denne verden , er der ofte mindst to GP´er på arbejde af gangen . 

Måske var det første man skulle lære sig når man kastede sig ud i denne branche som udlænding et telefonnummer der hedder 1-1-4 ? 

https://www.google.com/search?biw=1366&bih=657&tbm=isch&sa=1&ei=ZEsfXKT8MILQswGPppKoBQ&q=114&oq=114&gs_l=img.3..0l5j0i30l5.294553.297217..297765...0.0..2.84.1272.19......2....1..gws-wiz-img.....0..35i39.07Izjh1tCVk#imgrc=GJ0oCAUdzhv6kM:

Redigeret af BM29

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilken pgf. falder dette egentlig ind under. Hvis kunden løber fra regningen er GP'en så blevet voldtaget? :rolleyes:.         Eller er det bedrageri. Kan købeloven, og manglende betaling bruges? :D. Lad os nu høre fra juristerne. God jul. BR 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Agetha skrev, den 23/12/2018 at 01:28:

Ingen herinde skal tage fejl af jeg mener vores kristne kirke kommer til debat hos hos slugemekanismen i danmark. 

Hold skidt fra snot :-) 

Åh Jesus, hvor har jeg savnet dig :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Fatman

Var forbi idag. Der var mørkt og så lukket ud. Prøvede at ringe til dem, men ingen tog tlf. Er der nogen der ved om de har lukket, er har jeg bare været uheldigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Fatman skrev, den 29/12/2018 at 15:49:

Var forbi idag. Der var mørkt og så lukket ud. Prøvede at ringe til dem, men ingen tog tlf. Er der nogen der ved om de har lukket, er har jeg bare været uheldigt

Mr Fatman

Hvorfor var du forbi, var det for at tilfredsstille din pik i sørgelige sjæle med en så grim oplevelse? Jeg håber du er uheldig fordi du ikke mødte nogle i øjenhøjde :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
underdog40 skrev, den 26/12/2018 at 20:32:

Åh Jesus, hvor har jeg savnet dig :) 

Jeg har sendt et kødben til underdog :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
NewPunter skrev, den 20/12/2018 at 12:20:

Jeg synes det er helt fornuftigt at frabede sig besøg fra muslimer.

Nu har folk jo typisk ikke deres religion stemplet i panden, så lidt svært at se - ud over det rent juridiske i det, selvfølgelig. 

Som jeg forstod det, så var den ene af røverne vel også nærmere fra Østeuropa? Meget lys, ift. beskrivelsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, den 20/12/2018 at 20:55:

Det syntes jeg ikke. Det hedder realisme, og jeg tror der er et sæt Danske og et sæt Norske forældre der i disse dage er kede af at deres piger troede på muslimer. Jeg forsøgte at lære mine at man ikke skulle tro det bedste om alle.  BR

Ud fra den devise, så skulle svenske kvinder vel heller ikke stole på danske mænd, især ikke danske mænd med hang til søfart. Generelt, så skulle kvinder ikke stole på mænd, fordi det ind imellem ender i mord (jf. også bl.a. Ulstrup-sagen).

Man skal ikke altid tro det bedste om alle, nej. Men man skal skisme heller ikke altid tro det værste. Så får man et ret forkrampet liv. 

Livet indeholder altid en vis baggrundsrisiko for at omkomme uventet. Der er f.eks. årligt cirka 200 dødsfald i trafikken i Danmark. Men derfor skal man vel ikke droppe at sætte sig ind i sin Corolla eller op på sin SCO. 

Vi er måske i øvrigt ved at komme lidt langt væk fra emnet her, som er et røveri, at dømme efter beskrivelsen. Her kan jeg, ligesom flere andre i tråden, kun anbefale ofret at gå til politiet. Gerne med en tolk, hvis hun ikke kan dansk. Og selvfølgelig gerne med foto-materialet (som man IKKE skal lægge ud på nettet på egen hånd..!!). 

Redigeret af Thai-fan

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thai-fan skrev, for 7 timer siden:

Man skal ikke altid tro det bedste om alle, nej. Men man skal skisme heller ikke altid tro det værste. Så får man et ret forkrampet liv. 

Så fortsæt du bare din "pladderhumanisme". Selvfølgelig ved jeg da godt at der også findes velintegrerede muslimer, men der findes desværre også mange der stadig lever i mørk middelalder. Disse har ingen respekt for kvinder, og føler sig som kaldet til at slå ihjel på baggrund af religion og tro. De har efter min mening ingen berettigelse, og man kan ikke advare nok imod dem. Danske søfolk slår vel ikke svenske kvinder ihjel i 2019, fordi de tilfældigvis opholder sig uden mandligt selskab.

BR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...