tis slik 2 Skrevet 16. December, 2018 hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det det kan. enten gøres ved 69 eller hun sidde over hovedet og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted nogle siger det er tabu emne urin sex skal prøves men det kommer an på smagen har prøvet det før vil prøve igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fausto 334 Skrevet 16. December, 2018 tis slik skrev, for 50 minutter siden: hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det det kan. enten gøres ved 69 eller hun sidde over hovedet og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted nogle siger det er tabu emne urin sex skal prøves men det kommer an på smagen har prøvet det før vil prøve igen Roxana er nok den bedste, jeg har oplevet, hvad det angår Men jeg tror også, at Whitney vil være god til det. Hun er lækker - og hun tager urinsex meget seriøst (jeg har desværre ikke haft lejlighed til at smage endnu). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tis slik 2 Skrevet 16. December, 2018 ok tak for besked en af dem vil jeg prøve 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame Illona 1452 Skrevet 16. December, 2018 tis slik skrev, for 5 timer siden: hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det det kan. enten gøres ved 69 eller hun sidde over hovedet og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted nogle siger det er tabu emne urin sex skal prøves men det kommer an på smagen har prøvet det før vil prøve igen Hvor søger du henne - Måske det var en god ide og skrive hvor henne i landet du søger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tis slik 2 Skrevet 17. December, 2018 hej pige jeg søger en sød fræk pige til urinsex enten privat eller klinik i Københavns. området, pris er vel ok. hvis man også tæller andet sex med jeg regner med ca omkring 1500-2000. kr det er vel ok for time pris men Københavns. område findes du der ude skriv til mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tis slik 2 Skrevet 11. April, 2019 hej jeg søger efter en fræk pige der er til dominans. evt til toilet sex en slags slave hvor pige bruger Mand som toilet jeg er vild med at prøve det jeg elsker at blive brugt som toilet vil nogen prøve det af med mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse123 Skrevet 3. Maj, 2019 tis slik skrev, den 16.12.2018 at 15:28: hej der ude jeg søger efter en fræk pige enten ved klinik eller privat til urin sex er helt vild med det det kan. enten gøres ved 69 eller hun sidde over hovedet og tisser meget kan nogen anbefale et sted eller sidder der en pige et sted nogle siger det er tabu emne urin sex skal prøves men det kommer an på smagen har prøvet det før vil prøve igen Har hørt at Miss Ava på Frederiksberg er glad for urinsex. Hun er også Dominan, så måske det er noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg