blogbuster 100 Skrevet 5. Oktober, 2012 Er der nogen i dette forum der kan svare på om det er tilladt at få en smøg et eller andet sted [helst indenfor] hos Erlebniswohnung? [Tak i øvrigt til alle der har skrevet de meget malende og udførlige beretninger fra stedet i Berlin. Skal derned i den sidste uge af oktober/først i november og påtænker at besøge Erlebniswohnung]. Er der ugedage der bedre end andre at besøge Erlebniswohnung. [Jeg er ikke til for mange mennesker]. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Copenhagen 14 Skrevet 5. Oktober, 2012 Er der nogen i dette forum der kan svare på om det er tilladt at få en smøg et eller andet sted [helst indenfor] hos Erlebniswohnung? For undertegnede er det desværre OK at ryge i spisestuen. Så du får ingen problemer med din rygetrang. Er der ugedage der bedre end andre at besøge Erlebniswohnung. [Jeg er ikke til for mange mennesker]. Har besøgt stedet på en mandag fra middagstid. Da var der ikke ret mange gæster. /CPH Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 5. Oktober, 2012 Er der nogen i dette forum der kan svare på om det er tilladt at få en smøg et eller andet sted [helst indenfor] hos Erlebniswohnung? [Tak i øvrigt til alle der har skrevet de meget malende og udførlige beretninger fra stedet i Berlin. Skal derned i den sidste uge af oktober/først i november og påtænker at besøge Erlebniswohnung]. Er der ugedage der bedre end andre at besøge Erlebniswohnung. [Jeg er ikke til for mange mennesker]. Du må ryge i opholdsstuen/spisestuen, jeg er ikke-ryger så det er faktisk irriterende at folk må ryge når man spiser... Først på ugen er der mindst "run på" , jeg har også været der på en onsdag og der kom mange hen på eftermiddagen jeg gætter på 40-50 personer. Så det kan svinge meget... men du skal nok undgå fre-lør, hvis du ikke vil have mange mænd omkring dig. Viel Spaß Nille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blogbuster 100 Skrevet 8. Oktober, 2012 Tak til Copenhagen og Nille for svar. Jeg skal nok begrænse mit smøg-forbrug til det minimale :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg