Tyrkeren82 153 Skrevet 18. December, 2018 https://annoncelight.dk/search/strampige?region=DK&type=any Er der nogen som har prøvet hende 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klumb 196 Skrevet 18. December, 2018 Blev kun ved snakken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fred_83 Skrevet 29. Januar, 2019 Fik du prøvet hende Tyrkeren82? Jeg overvejer nemlig at give hende chancen så ville gerne vide lidt om hendes niveau hvis du nåede forbi hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 29. Januar, 2019 Tyrkeren82 skrev, den 18/12/2018 at 16:36: https://annoncelight.dk/search/strampige?region=DK&type=any Er der nogen som har prøvet hende KØBENHAVN !!!!! Dette er Jylland siden. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 530 Skrevet 29. Januar, 2019 (edited) youngatheart skrev, for 2 timer siden: KØBENHAVN !!!!! Dette er Jylland siden. Ja nu er hun i København, men det aner du jo ikke noget om hvorvidt hun også var tilbage i december da OP skrev, vel? Her er f. eks. et gammelt link til hende hvor hun var i Randers: Og jeg går ud fra at det ikke strider mod dine bestemmelser for dette site at en sjællænder tillader sige at spørge en jyde om hvorvidt denne nåede at besøge pågældende GP mens hun var på denne side af Storebælt. /Tutankhamon Redigeret 29. Januar, 2019 af Tutankhamon 1 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fred_83 Skrevet 29. Januar, 2019 Tak for hjælpen de herre, det er dejligt at vi kan hjælpe hinanden lige gyldig hvor pigerne rejser hen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 530 Skrevet 29. Januar, 2019 Fred_83 skrev, for 2 minutter siden: Tak for hjælpen de herre, det er dejligt at vi kan hjælpe hinanden lige gyldig hvor pigerne rejser hen Prøv at søge her på sitet på 204927 - så tror jeg du finder et par tråde om hende /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 832 Skrevet 30. Januar, 2019 Tutankhamon skrev, for 11 timer siden: Ja nu er hun i København, men det aner du jo ikke noget om hvorvidt hun også var tilbage i december da OP skrev, vel? Her er f. eks. et gammelt link til hende hvor hun var i Randers: Og jeg går ud fra at det ikke strider mod dine bestemmelser for dette site at en sjællænder tillader sige at spørge en jyde om hvorvidt denne nåede at besøge pågældende GP mens hun var på denne side af Storebælt. /Tutankhamon Nååå søde lille pus...fandt du mig igen. har du det godt så ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tutankhamon 530 Skrevet 30. Januar, 2019 Well i det mindste er jeg mand nok til at indrømme når jeg tager fejl. /Tutankhamon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nice guy 65 Skrevet 18. Januar, 2020 Har prøvet hende. Hun er ikke de penge værd, som hun forlanger. Jeg synes ikke hun er specielt køn. Men værst af alt så er hun ryger- - og har dårlig ånde. Totalt turn off for mig! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg