Hop til indhold
Guest Agetha

Trans/skift

Recommended Posts

Guest Agetha

Jeg har længe gået og tænkt over folk som er født i de forkerte kroppe.

Jeg ved ikke helt hvad min holdning er til trans, hvad er din<+ 

Fortæl om oplevelser der 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Transer er mennesker som alle andre, de har følelser, drømme forhåbninger, er søde og rare, er nogle dumme skiderikker. Altså ligesom alle andre. De har så bare et problem mere end os andre og det er, at de er i en "forkert" krop. Jeg ønsker for alle mennesker, at de kan leve efter Kardemomme loven og trives i deres liv.

Sexuelt tænder det mig slet ikke, men det er en helt anden historie.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Agetha
Oldtimer skrev, for 1 minut siden:

Transer er mennesker som alle andre, de har følelser, drømme forhåbninger, er søde og rare, er nogle dumme skiderikker. Altså ligesom alle andre. De har så bare et problem mere end os andre og det er, at de er i en "forkert" krop. Jeg ønsker for alle mennesker, at de kan leve efter Kardemomme loven og trives i deres liv.

Sexuelt tænder det mig slet ikke, men det er en helt anden historie.

Smukt.

Jeg føler også sådan for dem, det er mennesker der skal respekteres, og det fortjener de. 

Men, er det ok, at nogle føler misbehag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Jeg har også havnet forkert. Jeg burde være i en meget yngre krop.:(

Og smukkere krop for mit vedkommende :(

spøg til side. De er mennesker lige som du og jeg. Men desværre kæmper de med omverdens mange meninger og deres egne følelser.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis man gennemgår de pinsler, der efter bedste skøn, må være forbundet med at skifte køn, må man være mere end blot almindeligt dedikeret. Jeg kan slet ikke forholde mig til hvor meget det må have fyldt i deres hverdag,  siden de træffer et sådan radikalt valg. Jeg tør dæleme ikke blive steriliseret, selvom det ville være det naturlige skridt med 3 børn på cv’et.

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
underdog40 skrev, den 19/12/2018 at 14:23:

Jeg tør dæleme ikke blive steriliseret, selvom det ville være det naturlige skridt med 3 børn på cv’et.

Kylling....det er jo et lille bitte indgreb for en mand.....hvad er problemet ?

Det påvirker hverken dine orgasmer eller mængden af det sæd der kommer ved udløsning.

Ta og få det gjort :)

Det giver et meget bedre sexliv med konen.+ hun slipper for hormonel behandling/ eller du slipper for kondom. What's not to like ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, den 19/12/2018 at 14:23:

Hvis man gennemgår de pinsler, der efter bedste skøn, må være forbundet med at skifte køn, må man være mere end blot almindeligt dedikeret. Jeg kan slet ikke forholde mig til hvor meget det må have fyldt i deres hverdag,  siden de træffer et sådan radikalt valg. Jeg tør dæleme ikke blive steriliseret, selvom det ville være det naturlige skridt med 3 børn på cv’et.

At være trans,kønsskifte og sterilisering er 3 forskellige ting 

Sterilisering hvor kommer det fra ??? 

Det har da intet at gøre med ønske om skift af køn eller det at være trans 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 4 timer siden:

Det påvirker hverken dine orgasmer eller mængden af det sæd der kommer ved udløsning.

Det giver et meget bedre sexliv med konen.+ hun slipper for hormonel behandling/ eller du slipper for kondom. What's not to like ? 

Sikkert ikke fysisk, men jeg havde ingen potens problemer før jeg fik det foretaget. Så jeg vil fraråde det, hvis nogen spørger mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Slemme Line
Barske Rødskæg skrev, 1 time siden:

Sikkert ikke fysisk, men jeg havde ingen potens problemer før jeg fik det foretaget. Så jeg vil fraråde det, hvis nogen spørger mig. 

Er du urolog ?

Nej - åbenbart ikke. 

Sterilisation giver ikke bivirkninger i form af erektionsproblemer. 

Dog kan frygten for fænomenet være nok til, at nogle mænd får mindre fyldig erektion (også kaldet præstationsangst).

Hvis jeg var dig ville jeg tale med min læge omkring problemet, inden du fraråder andre en ellers ganske fornuftig løsning :)

God aften - knus Line.

Ps. Undskyld vi lige kommer lidt væk fra trådens hovedessens.

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej men du åbenbart meget vidende om stoffet ifølge dig selv. Jeg blev steriliseret for 15 år siden, og problemerne begyndte straks. Det er som jeg skrev muligvis ikke et fysisk problem. Jeg har prøvet mange speciallæger, der kun kender kemi/medicin. Hvor meget kvinde ville du føle du var, hvis du fik fjernet begge bryster. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Barske Rødskæg skrev, den ‎20‎-‎12‎-‎2018 at 22:44:

Nej men du åbenbart meget vidende om stoffet ifølge dig selv. Jeg blev steriliseret for 15 år siden, og problemerne begyndte straks. Det er som jeg skrev muligvis ikke et fysisk problem. Jeg har prøvet mange speciallæger, der kun kender kemi/medicin. Hvor meget kvinde ville du føle du var, hvis du fik fjernet begge bryster. 

Mon ikke en sammenligning, hvor kvinder bliver steriliseret er mere passende 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Slemme Line skrev, den 20/12/2018 at 17:13:

Jeg trækker med glæde kyllingekortet 7 dage om ugen i den sammenhæng. En skalpel så tæt på min pikkemand uanset hvad formålet end måtte være? Glem det!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Madame Illona skrev, den 20/12/2018 at 17:28:

At være trans,kønsskifte og sterilisering er 3 forskellige ting 

Sterilisering hvor kommer det fra ??? 

Det har da intet at gøre med ønske om skift af køn eller det at være trans 

Rolig nu, da. Jeg hentydede til selve det indgreb det nu måtte medføre. Ikke resultatet. Tingene har ikke en kæft med hinanden at gøre andet end skalpeller, stærkt lys, en ordentlig røvfuld bedøvelse samt folk i hvide kitler mm. Det er angstprovokerende nok i sig selv, for en starut som undertegnede. 

Og så synes jeg vi har nævnt skalpeller og min pikkemand i samme sætning nok :) Tilbage på sporet :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...