8600silkeborg 0 Skrevet 18. December, 2018 Kan i hjælpe med denne? https://annoncelight.dk/showad/266393 fake? kender i ellers nogle danske piger i Jylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 18. December, 2018 8600silkeborg skrev, for 20 minutter siden: Kan i hjælpe med denne? https://annoncelight.dk/showad/266393 fake? kender i ellers nogle danske piger i Jylland? Er du ikke lige så meget fake som annoncen ? 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8600silkeborg 0 Skrevet 18. December, 2018 Pite skrev, for 2 minutter siden: Er du ikke lige så meget fake som annoncen ? What? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. December, 2018 Pite skrev, for 23 minutter siden: Er du ikke lige så meget fake som annoncen ? Jo det er også min holdning.....annoncen er også nyoprettet på AL. Sikke dog et sammentræf 2 første tråde om samme nye annonce på AL...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 18. December, 2018 Gik den så gik den. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 18. December, 2018 (edited) Hvis man googler det første snap-navn kommer der en Instagram (lukket profil) der tilhører en signe, men hun ser ikke ud som en på 35......håber det er hende der står bag annoncen for ellers får pågældende sikkert uvidende en masse kontaktanmodninger.....og dick pics Redigeret 18. December, 2018 af DK fyr 34 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 885 Skrevet 19. December, 2018 DK fyr 34 skrev, for 6 timer siden: Jo det er også min holdning.....annoncen er også nyoprettet på AL. Sikke dog et sammentræf 2 første tråde om samme nye annonce på AL...... Hvordan er det underligt? Husk nu at det er en efterlysning, ikke en anmeldelse. Det er da helt naturligt at der kommer en efterlysning af en ny annonce. Slap af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 213 Skrevet 19. December, 2018 Billederne der er kommet på er i hvertfald fake! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborg123 8 Skrevet 19. December, 2018 Der kan hvis ikke være nogen tvivl om, at billederne er fake. Billede 1 Billede 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 20. December, 2018 Har skrevet med den ene på Snapchat. Ville ha 50% forudbetaling og så kunne jeg få adressen som er i Viborg. Spurgte om jeg ikke måtte betale 100% forud så havde vi det hele på plads ..... Jo det måtte jeg gerne og så kunne jeg hurtigt få en tid. Troede nok der stod idiot på ryggen af mig. Så nok ikke den mest seriøse profil 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DK fyr 34 4439 Skrevet 21. December, 2018 TheJack skrev, for 20 timer siden: Har skrevet med den ene på Snapchat. Ville ha 50% forudbetaling og så kunne jeg få adressen som er i Viborg. Spurgte om jeg ikke måtte betale 100% forud så havde vi det hele på plads ..... Jo det måtte jeg gerne og så kunne jeg hurtigt få en tid. Troede nok der stod idiot på ryggen af mig. Så nok ikke den mest seriøse profil Hvis du har det på skrift kan du rapportere annoncen til AL med vedhæftet bevis. Så tager AL-teamet hånd om det. For sådan nogle ødelægger det jo for alle andre. De falske og stjålne billeder er i hvert fjernet. Formentlig efter en rapportering..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg